Fortæl mig at jeg tager fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

MorDk

Mathias Villads skriver:

Mine alarmklokker ringer BIG TIME....

Og jeg ville klart sætte ham stolen for døren engang for alle... ikke alt det snak... der skal konsekvenser til... han ved jo, at ved at sige du er dit og dat kan han stadig have begge dele... og ved at sætte stolen for døren, får du også dit svar og ikke trække pinen ud... Det må være ulidelig at være dig....

Jeg ville ganske enkel sætte billeder på, hvad han har gang i og hvad det gør ved dig og jeres børn... Og så siges til ham , at det er slut for dit vedkommende og at du ikke vil være med til det mere....

Han kan bruge sine kammerater til hygge og ikke en fremmed single kvinde, som han tilsyneladende skriver privat med....

Det er bare NO GO i mine øjne og jeg ville ganske enkel ikke finde mig i den behandling...

Håber det løser sig for dig...

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

isabellasmor

Mathias Villads skriver:

Og jeg ville klart sætte ham stolen for døren engang for alle... ikke alt det snak... der skal konsekvenser til... han ved jo, at ved at sige du er dit og dat kan han stadig have begge dele... og ved at sætte stolen for døren, får du også dit svar og ikke trække pinen ud... Det må være ulidelig at være dig....

Jeg ville ganske enkel sætte billeder på, hvad han har gang i og hvad det gør ved dig og jeres børn... Og så siges til ham , at det er slut for dit vedkommende og at du ikke vil være med til det mere....

Han kan bruge sine kammerater til hygge og ikke en fremmed single kvinde, som han tilsyneladende skriver privat med....

Det er bare NO GO i mine øjne og jeg ville ganske enkel ikke finde mig i den behandling...

Knus Mette

Anmeld

5. oktober 2012

Dustmuz

Mathias Villads skriver:

Knus Mette

melder mig enig her.. hvis man gentagende gange konfrontere sin partner med sin bekymring om et emne, og personen stadig ikke Vil lytte, så er det Ud af vagten herfra. 

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Dustmuz skriver:

melder mig enig her.. hvis man gentagende gange konfrontere sin partner med sin bekymring om et emne, og personen stadig ikke Vil lytte, så er det Ud af vagten herfra. 

Anmeld

5. oktober 2012

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Min kæreste er begyndt at færdes ufattelig meget inde ved naboen; en jævnaldrende singel!!

Så skal han hænge ting op, så skal han samle ting osv! -Som "betaling" klipper hun hans hår!!

Nå, men sagen er den at han snakker om naboen SÅ tit, kommenterer hele tiden hvad hun bruger sine penge på osv.
I foregås havde vi været ude - sammen med naboen og købe en reol - og straks i går da min kæreste kom hjem fra arbejde, skulle han lave en aftale om at den reol skulle samles samme dag. Derfor var han derinde i flere timer i aftes og kom først ind da jeg var gået i seng!
Hun sms'er ofte til ham; og skrev sent i aftes, at nu kunne hun ikke sove foreløbig. (tror det er fordi hun fik installeret nye kanaler i går også, men jeg tænker det er en ligegyldig information at få for min kæreste!)
Og her til morgen tripper der en sms ind hvor der kun står: Å

Jeg føler min kæreste meget gerne vil snakke med og om hende osv. Når jeg konfronterer ham/spørger ind til det så bliver han pisse sur og så er jeg bare for mærkelig at tænke sådan og jeg er da for dum at spørge om dit og dat! Men siger alligevel at det er fordi han synes jeg viser ham for lidt interesse!

Sig at jeg tager fejl!! Kan næsten ikke magte at vores børn skal på samvær hos sin far på den anden side af hækken

jeg vil give dig mit ærlige svar, fordi jeg selv har oplevet min ex være mig utro..

det lyder for mig som om at der er noget mellem dem :/ for hvis ikke, ville han ikke blive sur og sige du er mærkelig (det er nok en forsvarsmekanisme han stiller op)

siger selvfølgelig ik at han 100% er det, men synes de ting du skriver lyder som om han enten er, eller er på vej til det..

men håber squ han ik er

kram og

Anmeld

5. oktober 2012

serinasmor

Jeg er måske den eneste...

men jeg tror ikke der er noget i det overhovedet ... det lyder bare som om han har fået en god ven, som han hjælper og skriver med og som tilfældigt er af det modsatte køn !

Anmeld

5. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Min kæreste er begyndt at færdes ufattelig meget inde ved naboen; en jævnaldrende singel!!

Så skal han hænge ting op, så skal han samle ting osv! -Som "betaling" klipper hun hans hår!!

Nå, men sagen er den at han snakker om naboen SÅ tit, kommenterer hele tiden hvad hun bruger sine penge på osv.
I foregås havde vi været ude - sammen med naboen og købe en reol - og straks i går da min kæreste kom hjem fra arbejde, skulle han lave en aftale om at den reol skulle samles samme dag. Derfor var han derinde i flere timer i aftes og kom først ind da jeg var gået i seng!
Hun sms'er ofte til ham; og skrev sent i aftes, at nu kunne hun ikke sove foreløbig. (tror det er fordi hun fik installeret nye kanaler i går også, men jeg tænker det er en ligegyldig information at få for min kæreste!)
Og her til morgen tripper der en sms ind hvor der kun står: Å

Jeg føler min kæreste meget gerne vil snakke med og om hende osv. Når jeg konfronterer ham/spørger ind til det så bliver han pisse sur og så er jeg bare for mærkelig at tænke sådan og jeg er da for dum at spørge om dit og dat! Men siger alligevel at det er fordi han synes jeg viser ham for lidt interesse!

Sig at jeg tager fejl!! Kan næsten ikke magte at vores børn skal på samvær hos sin far på den anden side af hækken

Har ik lige læst hele tråden, men jeg tænker umiddelbart, at her har du chancen for virkelig at lade din mand være mand!

Min erfaring er, at mænd, som ellers er lidt handy, de NYDER at hjælpe møer i nød. De føler sig nødvendige og maskuline, når de gør det.

Jeg ville prøve at rose ham lidt for det og eventuelt gøre det til noget sexet mellem ham og mig. Således at handlingen godt nok blev udført hos naboen, men at bekræftelsen (og belønningen) foregår mindst lige så meget derhjemme. 

Du har en hjælpsom mand, og på mig virker det som om, at han får det dejligt af at hjælpe kvinden ved siden af. Tror du, - han ville være lige så hjælpsom, hvis naboen var en ældre flyttemand? Nej, jeg tror der er noget maskulinitet versus femininitet på spil her. - Udnyt det og få del i de hænder, der tilsyneladende er så godt skruet på .

Anmeld

5. oktober 2012

Frk. Himmelblå

FrkZier skriver:

der er i min verden STOR!! forskel på at være forelsket og have et crush!

Enig.

Og man kan jo ikke altid lige styre det. Tænk sig, om man selv fik et crush på en - helt utilsigtet - og så bare blev smidt ud .

Vi kan vel godt være monogame uden at leve i osteklokker.

Anmeld

5. oktober 2012

Miss Kat

Jeg synes bare jeg har forsøgt at spørger ind til det. Og med samme svar om at jeg er for dum at høre på eller lign.

Ja måske, men hvis han har et crush på naboen så er jeg egentlig ret ligeglad med at han ved det er mig han vil leve sit liv sammen med, så ryger han ud for fylde gardiner!

Jeg ville godt nok heller ikke lade tvivlsomme frøken Ørting have indflydelse på mine valg i forhold til kærligheden.

Anmeld

5. oktober 2012

modesty

FrkZier skriver:

der er i min verden STOR!! forskel på at være forelsket og have et crush!

Enig. 

Jeg synes at det er meget svært at vurdere om der er noget mellem dem. Umiddelbart tror jeg det dog ikke. Jeg tror at han er blevet smigret over opmærksomhed og ros fra en anden kvinde - hvilket kan betyde meget for en mand der har levet i det samme forhold i lang tid.

Men derfra og til at være decideret forelsket - der er langt!

Jeg har sgu også haft et crush på en af min mands venner, men jeg kunne aldrig drømme om at handle på det, og det forsvandt stille og roligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.