Anonym skriver:
Min kæreste er begyndt at færdes ufattelig meget inde ved naboen; en jævnaldrende singel!!
Så skal han hænge ting op, så skal han samle ting osv! -Som "betaling" klipper hun hans hår!!
Nå, men sagen er den at han snakker om naboen SÅ tit, kommenterer hele tiden hvad hun bruger sine penge på osv.
I foregås havde vi været ude - sammen med naboen og købe en reol - og straks i går da min kæreste kom hjem fra arbejde, skulle han lave en aftale om at den reol skulle samles samme dag. Derfor var han derinde i flere timer i aftes og kom først ind da jeg var gået i seng!
Hun sms'er ofte til ham; og skrev sent i aftes, at nu kunne hun ikke sove foreløbig. (tror det er fordi hun fik installeret nye kanaler i går også, men jeg tænker det er en ligegyldig information at få for min kæreste!)
Og her til morgen tripper der en sms ind hvor der kun står: Å
Jeg føler min kæreste meget gerne vil snakke med og om hende osv. Når jeg konfronterer ham/spørger ind til det så bliver han pisse sur og så er jeg bare for mærkelig at tænke sådan og jeg er da for dum at spørge om dit og dat! Men siger alligevel at det er fordi han synes jeg viser ham for lidt interesse!
Sig at jeg tager fejl!! Kan næsten ikke magte at vores børn skal på samvær hos sin far på den anden side af hækken 

Har ik lige læst hele tråden, men jeg tænker umiddelbart, at her har du chancen for virkelig at lade din mand være mand!
Min erfaring er, at mænd, som ellers er lidt handy, de NYDER at hjælpe møer i nød. De føler sig nødvendige og maskuline, når de gør det.
Jeg ville prøve at rose ham lidt for det og eventuelt gøre det til noget sexet mellem ham og mig. Således at handlingen godt nok blev udført hos naboen, men at bekræftelsen (og belønningen) foregår mindst lige så meget derhjemme.
Du har en hjælpsom mand, og på mig virker det som om, at han får det dejligt af at hjælpe kvinden ved siden af. Tror du, - han ville være lige så hjælpsom, hvis naboen var en ældre flyttemand? Nej, jeg tror der er noget maskulinitet versus femininitet på spil her. - Udnyt det og få del i de hænder, der tilsyneladende er så godt skruet på
.
Anmeld