Hej alle sammen
Hvor er det dejligt at læse så mange kommentarer

Jeg er stadig i syv sind.. Han bliver ved at sige der intet er i det. Jeg er røv træt og orker ikke at konfrontere ham med mere for i aften. :/
Jeg vil på ingen måde indvolvere naboen - for ender vi med at gå fra hinanden så er det mig der skal blive boende, hvem ved - måske med min kæreste som nabo--

Åh tankerne flyver bare rundt i knolden på mig - jeg fik i dag fortalt kæresten hvad det gjorde ved mig når han opsøgte hende på den måde og han siger bare at der intet er i det. Hertil svarede jeg, at det ikke er rart at gå med den usikre fornemmelse og de følelser der følger med og at jeg gerne så at han trak sig lidt og ikke var så ivrig for at skulle hjælpe hende hele tiden! -Det vil han gøre siger han. MEN det retfærdiggøre jo heller ikke den behandling jeg har fået på det sidste. Jeg er stadig pisse skuffet over ham, og tænker lidt (selvom det kan lyde barnligt) at jeg vil prøve at spille efter samme spilleregler. Jeg holder mig SÅ meget tilbage for at min kæreste ikke skal blive jaloux osv, men det er bare SLUT når det ikke går begge veje. Så kan han måske se hvad det gør ved mig og ved forholdet når han gør som han gør.
Anmeld