Fortæl mig at jeg tager fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Studerendemor

Anonym skriver:

Herhjemme ordner han også mange ting og det er altid meget dejligt. Han bliver værdsat rigtig meget og har han f.eks. vakset gulv mens jeg har været på arbejde så er det det første jeg nævner osv.

Jeg tænker også lidt på hvorfor naboen mener det er en nødvendig information for min kæreste at vide at hun ikke kan sove?? hmm

I sensommeren her sad vi og fik lidt rødvin, men jeg skulle op på job dagen efter så da kl rundede midnat begyndte jeg at snakke om at jeg snart skulle i seng osv. Men min kæreste og naboen blev siddende i stearinlysenes skær og drak rødvin i ca 1 time efter jeg var hoppet i seng. (kunne selvfølgelig ikke sove fordi jeg syntes det var lidt mærkeligt)
Hold kæft hvor jeg synes det er svært det hele!!

Det lyder som om, at hun mangler en mand. Men det skal selvfølgelig ikke være din mand! Han føler sig højst sandsynligt smigret over interessen fra hendes side, men det er for meget, synes jeg. Jeg ville blive så ked af det, og vred over at min mand ikke stoppede det. Igen, fortæl ham at det er hårdt for dig, at du er bange for at miste ham, og hvordan du ellers har det. Fejer han dig stadig af med, at få det til at lyde som om, at det er dig der har et problem, er han en kold mand. Hvem ville se sin kæreste ved ked af det pga sine egne handlinger, og alligevel ikke stoppe det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Jeg må indrømme at jeg synes det er lidt mærkeligt!! 
Havde det været herhjemme var begge gået i seng så (eller ind til sig selv)..
Plus det du siger med at hun skriver hun ikke kan sove..  Det da fuldstændig ligegyldig!! 
MEN altså det kan jo også bare været han ser hende som en god veninde.. men havde det været min mand havde jeg stadig synes det ville være mærkeligt!!
Håber det løser sig!  

problemet er at jeg trækker mig mere og mere væk fra min kæreste hver gang jeg bliver mistænksom. Til sidst ender det med at JEG søger nye græsgange fordi jeg bliver for usikker herhjemme.

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Det lyder som om, at hun mangler en mand. Men det skal selvfølgelig ikke være din mand! Han føler sig højst sandsynligt smigret over interessen fra hendes side, men det er for meget, synes jeg. Jeg ville blive så ked af det, og vred over at min mand ikke stoppede det. Igen, fortæl ham at det er hårdt for dig, at du er bange for at miste ham, og hvordan du ellers har det. Fejer han dig stadig af med, at få det til at lyde som om, at det er dig der har et problem, er han en kold mand. Hvem ville se sin kæreste ved ked af det pga sine egne handlinger, og alligevel ikke stoppe det? 

Ja det vil jeg prøve. Tror at han vil feje mig af fordi han godt selv kan se problemet.
Igår sagde jeg også at han kunne prøve at vende situationen og se hvordan hans elv ville have det hvis det var mig der opøgte en mand osv. Den tanke kan han ikke lide, men han siger blot at der jo forfanden ikke er noget i det.

Håber han bliver sur fordi han godt selv ved det ikke er ok! Men tænker samtidig at han netop bliver sur fordi han ikke ønsker at stoppe det..

Anmeld

5. oktober 2012

Studerendemor

Anonym skriver:

Ja det vil jeg prøve. Tror at han vil feje mig af fordi han godt selv kan se problemet.
Igår sagde jeg også at han kunne prøve at vende situationen og se hvordan hans elv ville have det hvis det var mig der opøgte en mand osv. Den tanke kan han ikke lide, men han siger blot at der jo forfanden ikke er noget i det.

Håber han bliver sur fordi han godt selv ved det ikke er ok! Men tænker samtidig at han netop bliver sur fordi han ikke ønsker at stoppe det..

Det tror jeg du har fuldstændig ret i 

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Det tror jeg du har fuldstændig ret i 

det er sgu fedt ellers..

Fælles børn og gravid! Sådan!!! Godt gået!

Anmeld

5. oktober 2012

Rebecca55

Anonym skriver:

Jeg ved heller ikke lige hvad der har været hændt her på det sidste. De fleste gange er jeg med derinde, men i går havde han åbenbart et stort behov for at samle det lort!
Det der frustrerer mig helt vildt er hans reaktion når jeg spørger ind til det. Jeg tolker det præcist som hvis man fanger en løgner i en løgn og de ikke kan finde hovede og hale i hvordan de slipper ud af det igen.

Jeg tænkte det samme som du skriver her i forhold til hans reaktion når du konfrontere ham !!!

Jeg havde heller ikke fundet mig i at min kæreste skulle bruge så meget tid hos en anden kvinde. Han ville heller ikke bryde sig om hvis det var omvendt, så der skal man vise hinanden gensidig respekt.

Håber for dig der ikke er noget og din kæreste snart kommer til fornuft.

Anmeld

5. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg synes bare jeg har forsøgt at spørger ind til det. Og med samme svar om at jeg er for dum at høre på eller lign.

Ja måske, men hvis han har et crush på naboen så er jeg egentlig ret ligeglad med at han ved det er mig han vil leve sit liv sammen med, så ryger han ud for fylde gardiner!

men hvis han har et crush på naboen(som vi jo håber han ikke har) er det ikke noget han selv har valgt, og det går nok lige så hurtigt over som det kom, der er mange i forhold der for uskyldige crush's på andre, uden det betyder noget, og UDEN de er deres partner utro. at smide ham ud for det, synes jeg personligt er ret voldsomt men ja det jo helt op til dig selv

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Jeg havde ærligt talt ikke accepteret det.

Bare det han bliver sur når du spørger ind til det... får mine alarmklokker til at ringe... (sorry to say)

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Jeg tænkte det samme som du skriver her i forhold til hans reaktion når du konfrontere ham !!!

Jeg havde heller ikke fundet mig i at min kæreste skulle bruge så meget tid hos en anden kvinde. Han ville heller ikke bryde sig om hvis det var omvendt, så der skal man vise hinanden gensidig respekt.

Håber for dig der ikke er noget og din kæreste snart kommer til fornuft.

det får mig tila t få lyst til at spille efter samme spilleregler så kan mærke hvordan det er. Men der er jo igen heller ingen grund til at være en ligeså stor idiot som andre.

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg havde ærligt talt ikke accepteret det.

Bare det han bliver sur når du spørger ind til det... får mine alarmklokker til at ringe... (sorry to say)

Ja sådan har jeg det også.

Men hvad kan jeg gøre ved det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.