Anonym skriver:
Herhjemme ordner han også mange ting og det er altid meget dejligt. Han bliver værdsat rigtig meget og har han f.eks. vakset gulv mens jeg har været på arbejde så er det det første jeg nævner osv. 
Jeg tænker også lidt på hvorfor naboen mener det er en nødvendig information for min kæreste at vide at hun ikke kan sove?? hmm
I sensommeren her sad vi og fik lidt rødvin, men jeg skulle op på job dagen efter så da kl rundede midnat begyndte jeg at snakke om at jeg snart skulle i seng osv. Men min kæreste og naboen blev siddende i stearinlysenes skær og drak rødvin i ca 1 time efter jeg var hoppet i seng. (kunne selvfølgelig ikke sove fordi jeg syntes det var lidt mærkeligt)
Hold kæft hvor jeg synes det er svært det hele!!
Det lyder som om, at hun mangler en mand. Men det skal selvfølgelig ikke være din mand! Han føler sig højst sandsynligt smigret over interessen fra hendes side, men det er for meget, synes jeg. Jeg ville blive så ked af det, og vred over at min mand ikke stoppede det. Igen, fortæl ham at det er hårdt for dig, at du er bange for at miste ham, og hvordan du ellers har det. Fejer han dig stadig af med, at få det til at lyde som om, at det er dig der har et problem, er han en kold mand. Hvem ville se sin kæreste ved ked af det pga sine egne handlinger, og alligevel ikke stoppe det?
Anmeld