Fortæl mig at jeg tager fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

men hvis han har et crush på naboen(som vi jo håber han ikke har) er det ikke noget han selv har valgt, og det går nok lige så hurtigt over som det kom, der er mange i forhold der for uskyldige crush's på andre, uden det betyder noget, og UDEN de er deres partner utro. at smide ham ud for det, synes jeg personligt er ret voldsomt men ja det jo helt op til dig selv

Ja måske. Men nu er det NABOEN! Altså vi kommer aldrig til at undgå hende, hun vil altid være i vores synsfelt osv. Sågar han har et crush på hende, så er det for meget til at jeg ville kunne accepterer det! Hver gang hun kommer ud i haverne ville jeg frygte at han sad og tænkte på hende, hver gang der er det mindste vil jeg tænke at han hellere ville have adresse i nr 5 osv. De tanker ville jeg ikke kunne accpeterer. Out of sight out of mind, men her forsvinder hun jo ikke. Havde det været en hvilken som helst anden kvinde havde jeg set anderledes på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja måske. Men nu er det NABOEN! Altså vi kommer aldrig til at undgå hende, hun vil altid være i vores synsfelt osv. Sågar han har et crush på hende, så er det for meget til at jeg ville kunne accepterer det! Hver gang hun kommer ud i haverne ville jeg frygte at han sad og tænkte på hende, hver gang der er det mindste vil jeg tænke at han hellere ville have adresse i nr 5 osv. De tanker ville jeg ikke kunne accpeterer. Out of sight out of mind, men her forsvinder hun jo ikke. Havde det været en hvilken som helst anden kvinde havde jeg set anderledes på det

men om en uge er interessen sikkert faldet, og så har han jo ikke længere et crush på hende - og så er hun bare naboen, en kvinde som alle andre..

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

men om en uge er interessen sikkert faldet, og så har han jo ikke længere et crush på hende - og så er hun bare naboen, en kvinde som alle andre..

hvis det går over. Mange har et godt øje til andre i lange perioder. Og det vil jeg ikke kunne acceptererl.

Anmeld

5. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hvis det går over. Mange har et godt øje til andre i lange perioder. Og det vil jeg ikke kunne acceptererl.

det jo så også helt op til dig
jeg ville personligt bare aldrig smide min kæreste på porten udelukkende pga et crush - medmindre han havde været sammen med hende..

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Ja sådan har jeg det også.

Men hvad kan jeg gøre ved det?

Ja... tag en alvorlig snak med ham... og hvis han bliver ved at være sur så det ham der er barnlig... og så er det op til dig om du vil blive i forhold med sådan en mand...

Fortæl ham én gang for alle hvad det gør ved DIG!!

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

FrkZier skriver:

det jo så også helt op til dig
jeg ville personligt bare aldrig smide min kæreste på porten udelukkende pga et crush - medmindre han havde været sammen med hende..

Hvis MIN kæreste var forelsket i en anden så ville jeg da ikke være sammen med ham...

Anmeld

5. oktober 2012

FrkZier

MorDk skriver:

Hvis MIN kæreste var forelsket i en anden så ville jeg da ikke være sammen med ham...

der er i min verden STOR!! forskel på at være forelsket og have et crush!

Anmeld

5. oktober 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Mine alarmklokker ringer BIG TIME....

Og jeg ville klart sætte ham stolen for døren engang for alle... ikke alt det snak... der skal konsekvenser til... han ved jo, at ved at sige du er dit og dat kan han stadig have begge dele... og ved at sætte stolen for døren, får du også dit svar og ikke trække pinen ud... Det må være ulidelig at være dig....

Jeg ville ganske enkel sætte billeder på, hvad han har gang i og hvad det gør ved dig og jeres børn... Og så siges til ham , at det er slut for dit vedkommende og at du ikke vil være med til det mere....

Han kan bruge sine kammerater til hygge og ikke en fremmed single kvinde, som han tilsyneladende skriver privat med....

Det er bare NO GO i mine øjne og jeg ville ganske enkel ikke finde mig i den behandling...

Håber det løser sig for dig...

Knus Mette

Anmeld

5. oktober 2012

FruK

Mathias Villads skriver:

Mine alarmklokker ringer BIG TIME....

Og jeg ville klart sætte ham stolen for døren engang for alle... ikke alt det snak... der skal konsekvenser til... han ved jo, at ved at sige du er dit og dat kan han stadig have begge dele... og ved at sætte stolen for døren, får du også dit svar og ikke trække pinen ud... Det må være ulidelig at være dig....

Jeg ville ganske enkel sætte billeder på, hvad han har gang i og hvad det gør ved dig og jeres børn... Og så siges til ham , at det er slut for dit vedkommende og at du ikke vil være med til det mere....

Han kan bruge sine kammerater til hygge og ikke en fremmed single kvinde, som han tilsyneladende skriver privat med....

Det er bare NO GO i mine øjne og jeg ville ganske enkel ikke finde mig i den behandling...

Håber det løser sig for dig...

Knus Mette

Uanset om der er noget i det eller ej, så burde han lytte til dig, og respektere at du bliver ked af det. Ikke feje dig af og blive sur - og forsætte med det.

Er det så vigtigt for ham, at han hellere vil omgås hende og sk... på dine følelser, så er der under alle omstændigheder noget galt med hans prioriteringer.

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

FrkZier skriver:

der er i min verden STOR!! forskel på at være forelsket og have et crush!

Ja oki.. men det er stadig ikke acceptabelt i min verden... derfor var det yt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.