Tråden om julehjælp gør mig ked af det. Godt nok på egne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chamomile skriver:

Jeg bor desværre ikke lige i nærheden af dig, og kan ikke rejse så langt pga. mine sygdomme. Ellers hjalp jeg gerne, har selv haft svære depressioner, så kender til det. Men hvis du har brug for at snakke, så lytter jeg meget gerne! Håber det snart ser lysere ud for dig

Tak skal du have og jeg skal nok have dig i tankerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Vegne og den erkendelse at jeg har brug for hjælp. Ikke i den forstand mht. julekurve eller legetøj til mit barn.Vi klarer os da lige og julegaverne bliver små.
Jeg er alenemor til den lækreste unge i verden men jeg har en svær depression og kan ikke overskue vores hjemlige residens der faktisk har vokset mig over hovedet og det rent ud sagt er et bombet lokum. Det jeg lige pt kan klare er at vaske tøj, sørge for mad og vi er rene og være på når mit barn er hjemme fra børnehaven og i weekenden men ellers er gassen gået af ballonen.
Siger til mig selv hver morgen at nu skal jeg i gang men når jeg så kommer hjem er det bare så uoverskueligt og jeg aner ikke hvor jeg skal starte.
Overvejer at kontakte kommunen men holder mig tilbage af frygt for at de på sigt vil tage mit barn også selvom jeg ved at h*n trods alt trives og jeg giver alt den kærlighed h*n fortjener og mere til.
Min familie tør jeg ikke fortælle det til, fordi de har så meget om ørerne selv og jeg skammer mig over at jeg ikke kan holde det.
Har også tænkt at hyre et rengøringsfirma men har ikke pengene til det, så piger hvad gør jeg og hvordan gør jeg det?? Er bare på bar bund men noget skal der gøres.

Hvor bor du? Helt specifikt, hvilken by? Er ikke til gættelege og ingen af os ved hvem specifikt du er bare på bynavnet, så specifik by tak  Det gør det også så meget nemmere at tilbyde sin hjælp hvis jeg kan regne på det afstandsmæssigt 

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Hvor bor du? Helt specifikt, hvilken by? Er ikke til gættelege og ingen af os ved hvem specifikt du er bare på bynavnet, så specifik by tak  Det gør det også så meget nemmere at tilbyde sin hjælp hvis jeg kan regne på det afstandsmæssigt 

Jeg bor i Skanderborg.

Anmeld

4. oktober 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg bor i Skanderborg.

Jeg bor omkring Vejle, så det er en mulighed  Jeg hjælper gerne. Det skal vi nok få bugt med. Hvor gammel/gamle er dit/dine børn? Jeg tænker at når jeg/vi kommer, så kan du måske få h*n/dem passet og så får vi bugt med hvadend der er at gøre kål på!

Jo mindre rod i hjemmet, jo mindre rod i hovedet  jo mere overskud til alt det andet og desto mere plads til smil  

Anmeld

4. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg bor i Skanderborg.

Vil gerne hjælpe en dag i næste uge hvis det er Jeg har jo ingen transporttid (næsten) så

har gummihandsker klud og spand - og er ikke bange for snavs

Anmeld

4. oktober 2012

Kofoed.

MortilElias2010 skriver:

Jeg bor omkring Vejle, så det er en mulighed  Jeg hjælper gerne. Det skal vi nok få bugt med. Hvor gammel/gamle er dit/dine børn? Jeg tænker at når jeg/vi kommer, så kan du måske få h*n/dem passet og så får vi bugt med hvadend der er at gøre kål på!

Jo mindre rod i hjemmet, jo mindre rod i hovedet  jo mere overskud til alt det andet og desto mere plads til smil  

Og hvis det er, så kan jeg sagtens tage toget til vejle og komme med, hvis det er, køre alligevel "gratis" dertil med mit skole kort?

Ts: jeg har prøvet det værste. Min mor døde da jeg var 7, så mig og min storesøster overtog meget af det huslige, fordi min far kunne var hjemme en til to aftener i ugen, vi gik meget op i fælles rumme, men mit værelse var det kun mig der gjorde rent eller nemmere skulle gøre rent. Da min stedmor kom ind i billedet næsten 4 år senere var mit værelse så slemt, at de 10 kvm tog 2 HELE DAGE at gøre rent, er slet ikke stolt af det, men der var små uåbnet skole mælk med sidste holdbarhed flere måneder før, det var så klamt, puha, siden har intet været for meget for mig, min bror arbejder for skade service, dem der kommer ud, når boligen bliver direkte ubeboelige, har hørt mange historier og set billeder, så jeg er meget immun overfor rod og skidt, så slemt kan du umuligt have det. For mig er det i dag vigtigt, at det er rent, rodet må der gerne være når man har børn og en travl hverdag. det skal nok gå, bare du tør sige "hjælp mig".

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg har skrevet til Jeanne at jeg gerne vil modtage jeres hjælp. Har bare ikke fået taget mig sammen til at oprette en ny tråd om hvem der kommer og hvilken dag vi skal gøre det.
Græder af taknemmelig over at der findes mennesker som jer, betyder meget for mig. Min pige er 3 år, så hun kan komme hen til en af bedsterne eller mostrerne.
Ja jeg tror nemlig også at det ville betyde rigtig meget humørmæssigt og overskudsmæssigt at der er ordentligt i mit hjem igen.

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Og hvis det er, så kan jeg sagtens tage toget til vejle og komme med, hvis det er, køre alligevel "gratis" dertil med mit skole kort?

Ts: jeg har prøvet det værste. Min mor døde da jeg var 7, så mig og min storesøster overtog meget af det huslige, fordi min far kunne var hjemme en til to aftener i ugen, vi gik meget op i fælles rumme, men mit værelse var det kun mig der gjorde rent eller nemmere skulle gøre rent. Da min stedmor kom ind i billedet næsten 4 år senere var mit værelse så slemt, at de 10 kvm tog 2 HELE DAGE at gøre rent, er slet ikke stolt af det, men der var små uåbnet skole mælk med sidste holdbarhed flere måneder før, det var så klamt, puha, siden har intet været for meget for mig, min bror arbejder for skade service, dem der kommer ud, når boligen bliver direkte ubeboelige, har hørt mange historier og set billeder, så jeg er meget immun overfor rod og skidt, så slemt kan du umuligt have det. For mig er det i dag vigtigt, at det er rent, rodet må der gerne være når man har børn og en travl hverdag. det skal nok gå, bare du tør sige "hjælp mig".

Altså det er slemt men får styr på mit køkken inden i kommer, så jeg kan sørge for mad og drikke mens vi arbejder.

Anmeld

4. oktober 2012

MortilElias2010

Kofoed. skriver:

Ja du kan sagtens køre med mig til Skanderborg  Måske din bror (vist nok) kan låne os lidt remedier, hvis han må...

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Vil gerne hjælpe en dag i næste uge hvis det er Jeg har jo ingen transporttid (næsten) så

har gummihandsker klud og spand - og er ikke bange for snavs

Lyder rigtig dejligt og jeg siger ja MANGE tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.