MortilElias2010 skriver:
Jeg bor omkring Vejle, så det er en mulighed
Jeg hjælper gerne. Det skal vi nok få bugt med. Hvor gammel/gamle er dit/dine børn? Jeg tænker at når jeg/vi kommer, så kan du måske få h*n/dem passet og så får vi bugt med hvadend der er at gøre kål på!
Jo mindre rod i hjemmet, jo mindre rod i hovedet
jo mere overskud til alt det andet og desto mere plads til smil
Og hvis det er, så kan jeg sagtens tage toget til vejle og komme med, hvis det er, køre alligevel "gratis" dertil med mit skole kort?
Ts: jeg har prøvet det værste. Min mor døde da jeg var 7, så mig og min storesøster overtog meget af det huslige, fordi min far kunne var hjemme en til to aftener i ugen, vi gik meget op i fælles rumme, men mit værelse var det kun mig der gjorde rent eller nemmere skulle gøre rent. Da min stedmor kom ind i billedet næsten 4 år senere var mit værelse så slemt, at de 10 kvm tog 2 HELE DAGE at gøre rent, er slet ikke stolt af det, men der var små uåbnet skole mælk med sidste holdbarhed flere måneder før, det var så klamt, puha, siden har intet været for meget for mig, min bror arbejder for skade service, dem der kommer ud, når boligen bliver direkte ubeboelige, har hørt mange historier og set billeder, så jeg er meget immun overfor rod og skidt, så slemt kan du umuligt have det. For mig er det i dag vigtigt, at det er rent, rodet må der gerne være når man har børn og en travl hverdag.

det skal nok gå, bare du tør sige "hjælp mig".
Anmeld