Tråden om julehjælp gør mig ked af det. Godt nok på egne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Du bliver ikke dømt af mig. Jeg har en mor, der pt er i samme situation som dig, så jeg ved hvordan du har det.  Får du hjælp mod din dep?

Ja jeg får medicin og går til samtaleterapi. Det er bare op ad bakke stadigvæk. Du er sød og jeg skal nok overveje det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

I Østjylland.

Uha hvor ville jeg gerne hjælpe, men bor desværre på sjælland...

Kan du ikke tage et rum af gangen... måske det virker mere overskueligt... og lad endelig værd med at straffe dig selv... selvom jeg ved det er svært, når man har det skidt... Jeg kender alt til det.. er selv på medicin mod angst..

Jeg gør det, når jeg har det rigtig skidt.. at jeg laver lister på, hvad jeg skal have ordnet og krydser af.. Det hjælper mig rigtig meget..

Du skal have et kæmpe herfra

Knus Mette

P.S tænker du skal gå til din læge og starte medicin op, så du får lidt overskud ind i din hverdag igen..

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

lige en krammer herfra.
jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig men kan jeg desværre ikke. da jeg har piskesmæld og det er manden herhjemme der gør rent og rydder op.

men jeg ville lige sige til dig at du kan søge julehjælp div. steder ved ikke hvor. og det er der ikke noget i. det er der mange der gør. og dem der gør de får virkelig meget. både mad nogen steder for de penge. og gaver til børnene.
så jeg synes virkelig du skal udnytte at der er den slags. og så vil der også komme så du kan få julemad og den slags.

og kan godt forstå din frygt mht kommunen. Men det vigtigste er at du søger hjælp og de kan de ikke tage dit barn fra dig for.
håber virkelig du får hjælp med din depression. ved selv hvordan det er. da mit liv siden jeg var 17 (25 nu) nærmest har været en stor depression er flere grader.

endnu en krammer herfra og ønsker dig og dit barn alt godt

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Uha hvor ville jeg gerne hjælpe, men bor desværre på sjælland...

Kan du ikke tage et rum af gangen... måske det virker mere overskueligt... og lad endelig værd med at straffe dig selv... selvom jeg ved det er svært, når man har det skidt... Jeg kender alt til det.. er selv på medicin mod angst..

Jeg gør det, når jeg har det rigtig skidt.. at jeg laver lister på, hvad jeg skal have ordnet og krydser af.. Det hjælper mig rigtig meget..

Du skal have et kæmpe herfra

Knus Mette

P.S tænker du skal gå til din læge og starte medicin op, så du får lidt overskud ind i din hverdag igen..

Det er nu stadig sødt af dig og jeg siger tak. Ja jeg ved godt der skal noget struktur på og jeg skal have lavet nogle lister.

Anmeld

3. oktober 2012

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Ja jeg får medicin og går til samtaleterapi. Det er bare op ad bakke stadigvæk. Du er sød og jeg skal nok overveje det.

Min mail er jbp8340@gmail.com

Skriv hvis det er

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Hvis der er flere fra århus kan vi måske komme på samme tid og give en hånd med. Tænk over det.

Tak skal du have og jeg skal nok sige til hvis det bliver sådan.

Anmeld

3. oktober 2012

bonanza

Bor du langt væk fra Aalborg ? Jeg vil MEGET gerne hjælpe dig og jeg har set meget rod og skidt i mit liv så jeg kan klare det tá nu imod hjælpen. Der er ingen af os der vil dømme dig

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

bonanza skriver:

Bor du langt væk fra Aalborg ? Jeg vil MEGET gerne hjælpe dig og jeg har set meget rod og skidt i mit liv så jeg kan klare det tá nu imod hjælpen. Der er ingen af os der vil dømme dig

Ja bor langt fra Aalborg. Vil sove på det men en ting er helt sikkert jeg er meget taknemmelig for at der findes nogen som jer derude. Det er jeg ikke vant til.

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Min mail er jbp8340@gmail.com

Skriv hvis det er

Skal jeg nok og tak for det.

Anmeld

3. oktober 2012

Chamomile

Jeg bor desværre ikke lige i nærheden af dig, og kan ikke rejse så langt pga. mine sygdomme. Ellers hjalp jeg gerne, har selv haft svære depressioner, så kender til det. Men hvis du har brug for at snakke, så lytter jeg meget gerne! Håber det snart ser lysere ud for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.