Tråden om julehjælp gør mig ked af det. Godt nok på egne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg har skrevet til Jeanne at jeg gerne vil modtage jeres hjælp. Har bare ikke fået taget mig sammen til at oprette en ny tråd om hvem der kommer og hvilken dag vi skal gøre det.
Græder af taknemmelig over at der findes mennesker som jer, betyder meget for mig. Min pige er 3 år, så hun kan komme hen til en af bedsterne eller mostrerne.
Ja jeg tror nemlig også at det ville betyde rigtig meget humørmæssigt og overskudsmæssigt at der er ordentligt i mit hjem igen.

Super godt du har fået taget skridtet! Tænk hvor mange hænder der er til opgaven - det skal vi nok få gjort kål på i fællesskab.

Sammen står vi stærkest.

Håber der gemmer sig nogen rigtige organisatorer der kan gøre eftertiden for dig overvindelig med gode råd og opslagstavle etc.

Og ellers må du bare skrive herinde igen, INDEN det går helt galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

MortilElias2010

MortilElias2010 skriver:

Super godt du har fået taget skridtet! Tænk hvor mange hænder der er til opgaven - det skal vi nok få gjort kål på i fællesskab.

Sammen står vi stærkest.

Håber der gemmer sig nogen rigtige organisatorer der kan gøre eftertiden for dig overvindelig med gode råd og opslagstavle etc.

Hvilken dag har du besluttet iøvrigt, for jeg står og skal flytte her i weekenden?

Anmeld

4. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
TS hvor er jeg glad for at høre, at du vil tage imod hjælpen - stærkt gået

Til jer, der hjælper hende: Hvor er det smukt, at I gør det og hvor fortjener I bare et klap på skulderen

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Sammen står vi stærkest.

Ja jeg må få indkøbt en opslagstavle og få skrevet en masser lister.
Jeg har lovet mig selv at SÅ slemt må det aldrig nogensinde blive igen. Det vil jeg hverken byde mig selv eller min datter igen.

Anmeld

4. oktober 2012

Kofoed.

MortilElias2010 skriver:

Ja du kan sagtens køre med mig til Skanderborg  Måske din bror (vist nok) kan låne os lidt remedier, hvis han må...

Han når nok ikke hjem, han er oppe og ordne den bygning i oslo, den klaptorsk (underdrivelse) bombende sidste år, men kan sagtens sørge for handsker, knofedt og halv hæftige rengørings midler som kan købes i fx bilka.

Vi må bare finde en dag, hvis det er os hun vil have forbi.

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Hvilken dag har du besluttet iøvrigt, for jeg står og skal flytte her i weekenden?

Den dag det passer jer. Bare ikke onsdag, for det er der jeg har samtaleterapi og der er jeg kvæstet. Flot at du vil hjælpe når du selv er igang med at flytte. Håber jeg får sådan et overskud igen.

Anmeld

4. oktober 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Altså det er slemt men får styr på mit køkken inden i kommer, så jeg kan sørge for mad og drikke mens vi arbejder.

Helt i orden. Kender godt det med, at køkkenet bare skal være ok, uanset hvad, synes det er pinligt, ja, puha, døren bliver lukket bare der er den mindste opvask og nogen kommer forbi, først køkken, så resten af lejligheden, eller sådan har jeg det.

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

TS hvor er jeg glad for at høre, at du vil tage imod hjælpen - stærkt gået

Til jer, der hjælper hende: Hvor er det smukt, at I gør det og hvor fortjener I bare et klap på skulderen

Ja og de fortjener mere end det. MEGET mere. Er rigtig taknemmelig kan du tro.

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg opretter lige en ny tråd.

Anmeld

4. oktober 2012

MortilElias2010

Den dag det passer jer. Bare ikke onsdag, for det er der jeg har samtaleterapi og der er jeg kvæstet. Flot at du vil hjælpe når du selv er igang med at flytte. Håber jeg får sådan et overskud igen.

Mmm.. jeg skal godt nok have det planlagt med eventuelt arbejde, arbejder i en daginstitution.. og har et par oplevelser planlagt med mand og søn i kommende weekend... Walking With Dinosaurs i Herning  bum bum bum... vender tilbage når jeg lige ved mere...

Er der andre der har meldt ud hvilke dage de kan... ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.