Tråden om julehjælp gør mig ked af det. Godt nok på egne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.676 visninger
72 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vegne og den erkendelse at jeg har brug for hjælp. Ikke i den forstand mht. julekurve eller legetøj til mit barn.Vi klarer os da lige og julegaverne bliver små.
Jeg er alenemor til den lækreste unge i verden men jeg har en svær depression og kan ikke overskue vores hjemlige residens der faktisk har vokset mig over hovedet og det rent ud sagt er et bombet lokum. Det jeg lige pt kan klare er at vaske tøj, sørge for mad og vi er rene og være på når mit barn er hjemme fra børnehaven og i weekenden men ellers er gassen gået af ballonen.
Siger til mig selv hver morgen at nu skal jeg i gang men når jeg så kommer hjem er det bare så uoverskueligt og jeg aner ikke hvor jeg skal starte.
Overvejer at kontakte kommunen men holder mig tilbage af frygt for at de på sigt vil tage mit barn også selvom jeg ved at h*n trods alt trives og jeg giver alt den kærlighed h*n fortjener og mere til.
Min familie tør jeg ikke fortælle det til, fordi de har så meget om ørerne selv og jeg skammer mig over at jeg ikke kan holde det.
Har også tænkt at hyre et rengøringsfirma men har ikke pengene til det, så piger hvad gør jeg og hvordan gør jeg det?? Er bare på bar bund men noget skal der gøres.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

K&S

Anonym skriver:

Vegne og den erkendelse at jeg har brug for hjælp. Ikke i den forstand mht. julekurve eller legetøj til mit barn.Vi klarer os da lige og julegaverne bliver små.
Jeg er alenemor til den lækreste unge i verden men jeg har en svær depression og kan ikke overskue vores hjemlige residens der faktisk har vokset mig over hovedet og det rent ud sagt er et bombet lokum. Det jeg lige pt kan klare er at vaske tøj, sørge for mad og vi er rene og være på når mit barn er hjemme fra børnehaven og i weekenden men ellers er gassen gået af ballonen.
Siger til mig selv hver morgen at nu skal jeg i gang men når jeg så kommer hjem er det bare så uoverskueligt og jeg aner ikke hvor jeg skal starte.
Overvejer at kontakte kommunen men holder mig tilbage af frygt for at de på sigt vil tage mit barn også selvom jeg ved at h*n trods alt trives og jeg giver alt den kærlighed h*n fortjener og mere til.
Min familie tør jeg ikke fortælle det til, fordi de har så meget om ørerne selv og jeg skammer mig over at jeg ikke kan holde det.
Har også tænkt at hyre et rengøringsfirma men har ikke pengene til det, så piger hvad gør jeg og hvordan gør jeg det?? Er bare på bar bund men noget skal der gøres.

Hvor bor du henne? :-) 

Anmeld

3. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bor du i nærheden af Herning, ka du jo lige skrive privat til mig! Vh stine

Anmeld

3. oktober 2012

Gogolak

Ja hvor bor du, måske du kunne få en hjælpende hånd herinde fra, så du kan komme til bunds i det og det hele bliver mere overskueligt.

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

I Østjylland.

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Bor ca. en time derfra i hvertfald med tog.

Anmeld

3. oktober 2012

1977

Profilbillede for 1977

Jeg bor lige syd for Århus, så hvis det er i nærheden, så skriv en besked. Jeg vil gerne hjælpe dig  

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Gogolak skriver:

Ja hvor bor du, måske du kunne få en hjælpende hånd herinde fra, så du kan komme til bunds i det og det hele bliver mere overskueligt.

I Østjylland.

Anmeld

3. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Jeg bor i Århus. Hvis du også bor i Århus vil jeg godt komme og give en hånd med.

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Hvis jeg var dig, og du har et arbejde, så ville jeg evt tage en dag fri, aflevere dit barn i institution og så tage det stille og roligt fra en ende af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.