Tråden om julehjælp gør mig ked af det. Godt nok på egne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Jeg bor lige syd for Århus, så hvis det er i nærheden, så skriv en besked. Jeg vil gerne hjælpe dig  

Hvor er du sød og jeg skal nok overveje det. Er bare så bange for at det er noget jeg bliver dømt på, så har bare svært ved at tage imod og smide facaden. Og det er MEGET slemt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Gogolak

Hvis det er en radius af 100 km fra aalborg, så skriv lige en privat besked, så afleverer jeg bettemanden hos min mor en  dag og kommer ned. Så får vi lige styr på det hele, du skal se det er slet ikke så slemt når man først kommer i gang og det bliver så skønt bagefter.

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg bor i Århus. Hvis du også bor i Århus vil jeg godt komme og give en hånd med.

Tak skal du have. Jeg skal nok bare lige sluge kamelen og tage imod men det er altså SLEMT.

Anmeld

3. oktober 2012

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Hvor er du sød og jeg skal nok overveje det. Er bare så bange for at det er noget jeg bliver dømt på, så har bare svært ved at tage imod og smide facaden. Og det er MEGET slemt.

Du bliver ikke dømt af mig. Jeg har en mor, der pt er i samme situation som dig, så jeg ved hvordan du har det.  Får du hjælp mod din dep?

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Hvis jeg var dig, og du har et arbejde, så ville jeg evt tage en dag fri, aflevere dit barn i institution og så tage det stille og roligt fra en ende af.

Pyh det kan desværre ikke klares på en dag desværre.

Anmeld

3. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvis der er flere fra århus kan vi måske komme på samme tid og give en hånd med. Tænk over det.

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Gogolak skriver:

Hvis det er en radius af 100 km fra aalborg, så skriv lige en privat besked, så afleverer jeg bettemanden hos min mor en  dag og kommer ned. Så får vi lige styr på det hele, du skal se det er slet ikke så slemt når man først kommer i gang og det bliver så skønt bagefter.

Bor længere nede end det men fantastisk du vil.

Anmeld

3. oktober 2012

K&S

Anonym skriver:

I Østjylland.

Så er det lidt langt for mig, ville ellers gerne have hjulpet dig :-) men jeg bor selv lidt udenfor KBH :-) 

Anmeld

3. oktober 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Bor længere nede end det men fantastisk du vil.

Jeg bor ved Vejle / Horsens og jeg kan også godt give en hånd med  

tænk over det og som en anden sagde så kunne vi evt komme et par stykker og hjælpes ad med at få styr på det  

Anmeld

3. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeanne skriver:

Du bliver ikke dømt af mig. Jeg har en mor, der pt er i samme situation som dig, så jeg ved hvordan du har det.  Får du hjælp mod din dep?

Vi kunne hjælpe sammen måske ? Hvis hun vil have hjælp altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.