Den lykkelige skriver:
Nej du er BESTEMT ikke den eneste!
Min kæreste og jeg sad så sent som igår og snakkede om at mange får nr. 2 virkelig hurtig!
Min datter er 19 mdr.. Og jo jeg synes nyfødte er mega søde og jeg falder i svime over dem.. men så det også stop!!!
Jeg synes vi har rigelig i trodsalder, kindtænder på vej osv osv.. 
Men vil gerne begynde på at lave en om halvandet års tid.. men så er hun jo også næsten 4 når den lille kommer..
Jeg kan godt forstå folk mener at de vil få mere sammen hvis der ikke er langt imellem.. men tror ikke altid det er alder.. min bror og jeg er der 3,5 år i mellem og vi har det rigtig godt.. En anden jeg kender har 6 år imellem og de er som pot og pande..
Jeg har også tænkt om de mennesker bare har meget nemme børn eller om det er mig der er noget galt med siden jeg synes et barn er hårdt..
NEJ! Jeg har bestemt ikke en nem dreng... eller havde... (det er blevet lidt bedre) Men han er 2 år nu og han er i selvstændighedsfasen BIG TIME + det er svært for ham at blive storebror, men han klare det godt og det går bedre. Lillesøster er 15 dage gammel så det hele er jo stadig nyt. jeg sys det virker som om folk har lidt ondt i røven over at nogle vælger at få børn hurtigt efter hinanden...?! Eller hvad?
Jeg har altid ønsket mig 2 børn. Tanken var at vi først ville begynde at tænke baby igen når Bassen var 2½ år... men vi besluttede at prøve tidligere... og der var heldigvis BINGO ♥
Vi havde snakket lidt frem og tilbage... og som det så ud nu så var vi jo inde i "rutinen" med bleer, lidt nattesøvn... osv. Vi begge ønsker ikke at være "gamle" forældre... og da vi begge er 31 nu... så sys det er perfekt at få dem kort efter hinanden... så kan vi også "se frem til" et voksenliv og i 30'erne... Hvis I kan følge mig. Ikke sagt at vores børn unger er en belastning... (for det bliver de aldrig) Men man har som forældre også brug for voksentid... og når lillesæster er 2 år (som er en skøn alder.... der kan de sidde og lege lidt selv mm.) så er storebror 4 år... og vi sys det er en perfekt aldersforeskel. Men det er jo smag og behag.
Vi har ikke fået lillesøster for at hende og storebror kan få glæde af hianden.... vi tror på de kunne få lige så meget glæde af hinanden hvis aldersforeskellen var lidt større...
At få børn er en egoistisk handling... men det er også en gave at give en søster/bror til sit barn... ♥
Ups det blev vidst lidt rodet.... sorry!
Anmeld