Er jeg den eneste der ikke skal have nr.2 asap???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Snartmortil3

bare fordi at du ikke kan overskue barn nr. 2 lige nu, betyder det vel ikke at vi andre har travlt? ;-) Jeg skal have nr. 2 til maj, og der er nr. 1 1 år og 9 mdr. det er det helt rigtige for os. mennesker er forskellige. Det er jo ikke aldersforskellen der betyder noget - de valg man tager, som føles rigtige for en selv - det er DET der betyder noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

MorDk

110811 skriver:

bare fordi at du ikke kan overskue barn nr. 2 lige nu, betyder det vel ikke at vi andre har travlt? ;-) Jeg skal have nr. 2 til maj, og der er nr. 1 1 år og 9 mdr. det er det helt rigtige for os. mennesker er forskellige. Det er jo ikke aldersforskellen der betyder noget - de valg man tager, som føles rigtige for en selv - det er DET der betyder noget.

Enig ♥

Anmeld

5. oktober 2012

Laulund87

110811 skriver:

Det var da hårdt skrevet

Fordi man vælger at vente med nr 2 betyder det så at man ikke ville kunne magte at have to børn tidligere? Der kan da være mange årsager til det.

Hun skriver faktisk at der ikke er noget galt med at få dem tæt, det er bare ikke hvad hun vælger at gøre og at begge valg er rigtige for den enkelte. Tråden er holdt i en pæn tone, men der skal jo selvfølgelig være nogen der læser hvad de vil i stedet for hvad der egentlig står

Anmeld

5. oktober 2012

Kakao

Nej du er bestemt ikke ene om det.. Vi har ikke fået nr. 2 endnu, kun fordi at JEG ikke har været klar. Min mand har stort set været klar med det samme igen, men jeg har slet ikke. Jeg skulle lige bruge nogle år på at finde mig selv igen..

Min datter er tre og jeg er så gravid nu, så der bliver  4 år imellem mine børn Jeg er SÅ glad for at jeg ventede lidt.. Nu har jeg en god fornemmelse omkring det og det er skønt.

Anmeld

5. oktober 2012

Loa

- skriver:

Tænker du har misforstået noget. 

Bare fordi du ikke ksn overskue en så hurtigt efter er vel ikke ensbetydende med andre har tralvt.

lysten er der måske bare.

ingen er glemt blot fordi der kommer en mere. Alle kan godt få ene alene og unik opmærksomhed selv om de flere søskende.

prioriterings spørgsmål!?

held og lykke med dine valg - ingen grund til at have så travlt med andres

Gider du lige lukke en gang og lade være og skrive at jeg ikke kan overskue en mere!

Du behøver overhovedet ikke komme med dine absolut ikke saglige kommentarer!! Prøv at læs alle svarene, så jeg er nok ikke den eneste der ikke kan "overskue" en mere så hurtigt.

Anmeld

5. oktober 2012

Loa

110811 skriver:

Lad være og skrive i tråden hvis du ikke kan skrive ordenligt! Andet har jeg ikke at sige.

Anmeld

5. oktober 2012

SAL

Loa skriver:

Lad være og skrive i tråden hvis du ikke kan skrive ordenligt! Andet har jeg ikke at sige.

Jeg syns bestemt at der bliver talt ordentlig til dig! Modsat syns jeg ikke, at DU taler ordentligt! Det er en debat og alle har lov at bidrage - uanset om de er enige eller uenige med dig...

Anmeld

5. oktober 2012

Dinna88

Loa skriver:

Gider du lige lukke en gang og lade være og skrive at jeg ikke kan overskue en mere!

Du behøver overhovedet ikke komme med dine absolut ikke saglige kommentarer!! Prøv at læs alle svarene, så jeg er nok ikke den eneste der ikke kan "overskue" en mere så hurtigt.

Jeg kan se at dine indlæg er blevet anmeldt - mon ikke det er dig der er galt på den her? Hvis du læser hvad de skriver, igen, så vil du måske se at de svarer dig pænere end du svarer dem 

Men derudover; nej, du er ikke alene! Herhjemme er vi begge enige om at 4 år er hvad der nok vil passe os godt. Vi er jo ikke forældre endnu, men vi ved begge to at vi IKKE skal have børn tæt på hinanden. Ikke af hensyn til nogle fordomme eller noget. Det ved vi bare med os selv  Det bliver jo nok heller ikke lige 4 år, men i hvert fald mere end 3 år. 

Der er 5 år imellem min søster og jeg hvilket er PERFEKT - imellem min bror og jeg er der 12 år, hvilket også er super. Det har ikke påvirket os negativt  Det er dog ikke så meget derfor vi hælder mod flere år imellem.  Det er som end for vores egen skyld!

Anmeld

5. oktober 2012

SAL

- skriver:

Tænker du har misforstået noget. 

Bare fordi du ikke ksn overskue en så hurtigt efter er vel ikke ensbetydende med andre har tralvt.

lysten er der måske bare.

ingen er glemt blot fordi der kommer en mere. Alle kan godt få ene alene og unik opmærksomhed selv om de flere søskende.

prioriterings spørgsmål!?

held og lykke med dine valg - ingen grund til at have så travlt med andres

Præcis

Anmeld

5. oktober 2012

kirsti

Næh vi skal aldrig have nr to så du er bestemt ik den eneste der ik har travlt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.