er rundt på gulvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

jamen hvad vil du så have han skal gøre, hvis de nu siger at han SKAL?
Gå fra din mand eller tvinge ham til at blive arbejdsløs?

jeg håber og tror på at den ikke kommer så langt ud - han er ikke den eneste der har takket nej tak .. (skal lige siges)

jeg tror på der er en fra første kompaniget der single og barnløs der har lyst ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Jupiter

Anonym skriver:

jeg indrømmer gerne, at jeg er EN af de svage kvinder der bander forsvaret væk ..

og som helt fra start havde sagt EN udsendelse..

Bare lige en lille tilknyttende kommentar:

De forhold jeg kender hvor kvinden har sagt "nu er det slut", består af en ulykkelig mand som savner sit kald og en ulykkelig kvinde fordi hendes mand ikke er lykkelig i det han nu laver i stedet for at være i forsvaret...

Jeg tror på at man i et forhold er nødt til at give plads til hinandens drømme, og hvis man ikke kan det, så må man ikke være egoistisk og kræve sit eget behov dækket alene. Så må man gå hver til sit, og blive lykkelige hver for sig.

Undskyld hvis jeg rammer nogen (og det gør jeg helt sikkert) , men krig og kærlighed er bare ikke sort/hvid, og man skylder hinanden at være rummelig og ville hinanden det bedste!

Anmeld

2. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg håber og tror på at den ikke kommer så langt ud - han er ikke den eneste der har takket nej tak .. (skal lige siges)

jeg tror på der er en fra første kompaniget der single og barnløs der har lyst ..

Så må man jo håbe på, at det bliver sådan.

Men lad nu være med at tage sorgerne på forskud.
Nyd livet og nuet

Anmeld

2. oktober 2012

Lusi

Anonym skriver:

jeg er MEGET STOLT af de kvinder der kan leve med sådan en dejlig soldat og kan fungere uden dem ...

men jeg synes det ligeså vigtig man får sine følelser ud så vel som det er godt eller skidt ..

Helt klart.. Kan man ik, så kan man ik..
Man er jo desværre ik selv herre over sine følelser
Og dit liv skal jo ik ødelægges, du skal ik køres helt ned, fordi han har det liv han nu har.. Så må man jo træffe valget, om det er dét værd..

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Bare lige en lille tilknyttende kommentar:

De forhold jeg kender hvor kvinden har sagt "nu er det slut", består af en ulykkelig mand som savner sit kald og en ulykkelig kvinde fordi hendes mand ikke er lykkelig i det han nu laver i stedet for at være i forsvaret...

Jeg tror på at man i et forhold er nødt til at give plads til hinandens drømme, og hvis man ikke kan det, så må man ikke være egoistisk og kræve sit eget behov dækket alene. Så må man gå hver til sit, og blive lykkelige hver for sig.

Undskyld hvis jeg rammer nogen (og det gør jeg helt sikkert) , men krig og kærlighed er bare ikke sort/hvid, og man skylder hinanden at være rummelig og ville hinanden det bedste!

FLOT skrevet - tror du ville kunne åbne mine øjne på mange punkter ..

men når en mand har indgået en aftale, skal de ikke forvente de bare kan lave den om, fordi der lige pludselig er sket en ændring, SOM man burde vide inden man skrev under på kontrakten..

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Helt klart.. Kan man ik, så kan man ik..
Man er jo desværre ik selv herre over sine følelser
Og dit liv skal jo ik ødelægges, du skal ik køres helt ned, fordi han har det liv han nu har.. Så må man jo træffe valget, om det er dét værd..

ja lige præcis - for vi begge skal være lykkelige .. på den ene eller den anden måde..
og efter sidste gang har jeg lært ikke at holde min mening og følelser tilbage, for det mig der bliver kørt ned..

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Så må man jo håbe på, at det bliver sådan.

Men lad nu være med at tage sorgerne på forskud.
Nyd livet og nuet

jeg tager ikke sogerne på forskud . jeg deler min frustration over udbudet.. og mine følelser om første udsendelse.

Anmeld

2. oktober 2012

Jupiter

Anonym skriver:

FLOT skrevet - tror du ville kunne åbne mine øjne på mange punkter ..

men når en mand har indgået en aftale, skal de ikke forvente de bare kan lave den om, fordi der lige pludselig er sket en ændring, SOM man burde vide inden man skrev under på kontrakten..

Jeg er helt enig i at man skal overholde kontrakterne.

Men i forsvaret er man ansat på kontrakter der indebærer udsendelser hver 3-4. år. Det gælder alle "almindelige" soldater.

Så selvom marts er meget tidligt i forhold til at han var afsted i januar, så ved i at han før eller siden skal afsted igen, hvis han vil beholde sit job i forsvaret.

Det er barske vilkår, og der findes selvfølgelig undtagelser, men hvis din soldat er sund og rask (det går jeg selvfølgelig ud fra!), så er der ikke rigtig mange måder at slippe udenom det på

til dig, jeg håber i får lagt en fælles plan for hvordan i tackler situationerne! Og hvis du har brug for at snakke mere personligt, er du velkommen til at sende en pb

Anmeld

2. oktober 2012

Lusi

Anonym skriver:

ja lige præcis - for vi begge skal være lykkelige .. på den ene eller den anden måde..
og efter sidste gang har jeg lært ikke at holde min mening og følelser tilbage, for det mig der bliver kørt ned..

Bliver spændende, hvad det ender ud i..

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg er helt enig i at man skal overholde kontrakterne.

Men i forsvaret er man ansat på kontrakter der indebærer udsendelser hver 3-4. år. Det gælder alle "almindelige" soldater.

Så selvom marts er meget tidligt i forhold til at han var afsted i januar, så ved i at han før eller siden skal afsted igen, hvis han vil beholde sit job i forsvaret.

Det er barske vilkår, og der findes selvfølgelig undtagelser, men hvis din soldat er sund og rask (det går jeg selvfølgelig ud fra!), så er der ikke rigtig mange måder at slippe udenom det på

til dig, jeg håber i får lagt en fælles plan for hvordan i tackler situationerne! Og hvis du har brug for at snakke mere personligt, er du velkommen til at sende en pb

1000 tak - ved ikk om du kender det .- men jeg kan sagtens forstå virkelighden i det med at være soldat og det med at man selv har været en del af at vælge job ..

men samtidlig med har jeg det svært med at forholde mig, fordi det er så tæt på mig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.