Ja, jeg har behov for at være ano, da det er et meget følsom emne, for mig at snakke om..
sagen er den, at manden kom hjem sidst i januar månede, efter en tur i Afghanistan ... og ALDRIG om jeg ville prøve det igen.. det ødelage så meget, og jeg havde svært ved at nyde tiden sammen med vores barn fordi enes tanker og frustration gik til Afghanistan..

jeg har haft det
rigtig
svært ved at accepeter at han tog afsted.. jeg gik hjemme på barsel med vores lille barn, under hele mandens udsendelse .. det gik MEGET ud over forholdet at han valgte at tag afsted, der skete alt for meget på hjemme fronten og vi var lige bleven forældre..
IGÅR kommer det så frem, at ham der skulle have været afsted her til marts, ikke bliver klar..
så nu har chefen spurgt min mand om han kunne have lyst ..
NØØJ hvor fald min verden sammen..

og måtte melde KLART ud at det kunne jeg SLET ikke overskue en gang mere.. og derved tænker jeg også på vores barn, som bliver 2 år til April .. far og barn har ikke ligefrem det bedste forhold - da far ikke var der til at knytte bånd.. så det er kun mooar og moooar der dur..
vi har lige købt hus, som vi KUN lige når at flytte ind i, hvis det ender med han skal afsted.. "ihh kan slet ikk bære tanken"..
men han ville hvis takke nej tak imorgen- for han har heller ikke selv lyst da han så sidst hvor meget det splittede hans lille familie..
men så vil chefen leder videre, og hvis ikke han finder en, påpeger chefen en der SKAL om man ville eller ej ..
kan bare mærke jeg er SÅ ked og splittet indeni ..

ved ikke hvem jeg skal snakke med om det hele - tak fordi i læste med.