er rundt på gulvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Lusi

Anonym skriver:

jeg troede at jeg også sagtens kunne spille skuspillet sidste gang han tog afsted, og det gik os skide godt den 1uge ..

men så gik det op for mig at han var afsted nu og månede efter månede kunne jeg ikke se min mand, jeg kunne ikke snakke med ham om de små lækre ting vores barn kunne uge efter uge ..

jeg kunne få lov til at snakke med ham i en skide telefon, hvor man i forvejen kunne høre han ikke var tilstede i din samtale fordi der skete så meget dernede..

vi skændes meget og var ved at gå fra hinanden imens han var dernede .. det var så ufatligt hårdt altså

min stedfar fik en boldprop min sted mor fik kræft - jeg startet til psykolog igennem farsvaret fordi det blev for hårdt ..

hvis han tager afsted (ikke har nået valg) - så er jeg STOLT af ham - men jeg er bare ikke kvinden der er stærk nok til sådan nogen store ting i livet ( kan man sige det) ..

Må virkelig håbe han ik bliver sendt afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

tak for dit savr ¨..

men det med "det gør ægteskbaer stærkere" .. så synes jeg det mærkelig at alle de udsenderlser min mand kender til - der er der mange der er bleven skilt..

det skyldes jo nok, at mange af de parforhold ikke har været stærke i forvejen, så de var jo nok blevet det alligevel.

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Så det var den eneste gang han har været afsted? Tænker om det måske var så hårdt, netop fordi i lige var blevet forældre og det var første tur?

Tror nu det er meget naturligt, at man reagere lidt voldsomt, når kæresten er afsted første gang efter første fødte er født (den sætning var lidt mærkelig ) men det skal selvfølgelig ikke ødelægge familien.

ja han har været afsted 1 gang .

ja, det kan sagtens være - men jeg bryder mig ikke om at skulle undvære min mand - det er så fandens hårdt
.. jeg ved bare hvor hårdt det tog på os begge sidste gang, og tør simpelthen ikke tro på at det nok skal gå anden gang.

mit hjerte , had og følelser sejlede rundt - jeg følte mig så overset og ikke fik det jeg havde brug for ..

det er MIG der er bussemanden ! (til alle) - men man ved ikke hvad man snakker om før man selv har prøvet det .. man kan kun forstille sig, hvordan det er ..
jeg fungere bare ikke særlig godt uden min halvdel ..

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

det skyldes jo nok, at mange af de parforhold ikke har været stærke i forvejen, så de var jo nok blevet det alligevel.

eller så er det fordi det er små drenge der bliver sendt afsted - som ikke ved hvad de går ned til ..

de ændre sig SÅ meget..

Anmeld

2. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

eller så er det fordi det er små drenge der bliver sendt afsted - som ikke ved hvad de går ned til ..

de ændre sig SÅ meget..

Også det...det har du så evig ret i.

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Må virkelig håbe han ik bliver sendt afsted

jeg er MEGET STOLT af de kvinder der kan leve med sådan en dejlig soldat og kan fungere uden dem ...

men jeg synes det ligeså vigtig man får sine følelser ud så vel som det er godt eller skidt ..

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Også det...det har du så evig ret i.

jeg indrømmer gerne, at jeg er EN af de svage kvinder der bander forsvaret væk ..

og som helt fra start havde sagt EN udsendelse..

Anmeld

2. oktober 2012

Jupiter

SussieThyssen skriver:

Det er så flot dette svar, og helt rigtigt.

Tusind tak. Jeg er glad for det ikke blev misforstået!

Det er et virkelig ømt emne, og der findes altid lige så mange holdninger som der findes kvinder!

Anmeld

2. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg indrømmer gerne, at jeg er EN af de svage kvinder der bander forsvaret væk ..

og som helt fra start havde sagt EN udsendelse..

jamen hvad vil du så have han skal gøre, hvis de nu siger at han SKAL?
Gå fra din mand eller tvinge ham til at blive arbejdsløs?

Anmeld

2. oktober 2012

SussieThyssen

Jupiter skriver:

Tusind tak. Jeg er glad for det ikke blev misforstået!

Det er et virkelig ømt emne, og der findes altid lige så mange holdninger som der findes kvinder!

Det ligger jo ret tæt op ad mit, så nej..jeg misforstod det ikke spor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.