er rundt på gulvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Både og ? .. jeg tøre ikke sige nået frem for andet ..
og tror det er på den baggrund vi havde under første gang ..
jeg tror mit problem er at jeg skal have fundet styrken i mig selv, for at kunne klare det ..

jeg fandt først glæden og styrken da der var 3uger til han kom hjem, for først der så det lidt lyst ud og ikke bare håbløst..

jeg følte mig så svigtet - jeg manglede støtte og krælighed som ikk kom fra en mail eller en telefon..

den film har jeg set, og der gik ikke længe før jeg kunne sætte mig selv ind i den...

aaarg ..

Hvad så med at starte i noget selvværd er eller andet forløb med en professionel? En som virkelig kan give dig det boost du mangler, det tager tid, men tænk hvis det kunne gøre, at i for al evighed kan leve i et lækkert forhold, hvor der er plads til hinanden, ungerne og militæret? Ved godt det bliver hårdt og jeg kunne helt sikkert også bruge det, men hvis han drømme om at komme ud igen på et tidspunkt, ville det så ikke være det værd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Hvad så med at starte i noget selvværd er eller andet forløb med en professionel? En som virkelig kan give dig det boost du mangler, det tager tid, men tænk hvis det kunne gøre, at i for al evighed kan leve i et lækkert forhold, hvor der er plads til hinanden, ungerne og militæret? Ved godt det bliver hårdt og jeg kunne helt sikkert også bruge det, men hvis han drømme om at komme ud igen på et tidspunkt, ville det så ikke være det værd?

jo det ville det HELT sikkert ! - men ved bare ikk hvor man finder sådan nået henne?

Anmeld

2. oktober 2012

jydeinden

Anonym skriver:

nej det har du ret i - så mister man dem først .
det os derfor jeg vælger at stå frem og sige at jeg PT ikke kan klare en udsendelse mere nu ..

for jeg ville have gjort klar på inden han evt skal afsted igen, så vi undgår de trælse ting der skete sidst han var afsted ..

"om vi så er sammen eller ej" - skal der jo findes ud af det inden ..

mhm kan sagtens følge dig, men var nu også mere fordi der var en anden som havde tvunget sin partner til at tage et valg, og sådan noget bryder jeg mig ikke om.. self er jeg godt klar over at det er nemt for mig at sige, og at jeg måske ville have en anden mening hvis det var mig. men ærligt jeg tror faktisk slet ikke jeg ville kunne være sammen med en soldat. har en gang datet en som havde været i irak og afghanistan. og han var en helt anden da han kom hjem ( meget meget underlig, og fyldt af skyldfølelse)

Anmeld

2. oktober 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

jo det ville det HELT sikkert ! - men ved bare ikk hvor man finder sådan nået henne?

Tror en psykoterapeut måske har sådan et tilbud, prøv og google psykoterapeut og så dit nærområde, måske der kommer noget frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.