Alexanders nye værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej du ku da blive indretningsarkitekt!! Kommer du og sætter min datters værelse i stand?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Bb3031

henh01 skriver:

jeg tænker på plastik kurvene i forskellige str?

Okay doki  De er fra hjemmesiden: http://kombiner.dk/

Vi har dem også i stuen og i soveværelset, men i de rødligefarver 

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

MortilElias2010 skriver:

Vi har døbt vores nye ejendom: Regnbuegården  Så kender alt til farver, heldigvis er manden lige så hooked på ideerne som jeg. Vi har fx. et grønt badeværelse, og et lilla. Årh elsker bare vores nye hjem så forstår dig simpelthen fuldt ud! 

He he hvor fint  Glæder mig også til den dag, hvor resten af huset står helt færdig 

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

Tullepoder skriver:

Super super fedt. Totalt Bo Bedre :-D må man spørger hvor kasserne på gulv og væggen er købt henne.? ;-)

Selvfølgelig må du spørge  De gamle trækasser er fra et lille privat firma, som sætter gamle møbler i stand og sælger dem videre. Så det er tilfældigt hvad hun har til salg: http://www.rosamunde-design.dk/

Bogkasserne på væggen har jeg bestilt på denne side: http://www.skamler.dk/

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

StineW79 skriver:

Ej du ku da blive indretningsarkitekt!! Kommer du og sætter min datters værelse i stand?? Vh stine

He he, rigtig mange tak for de flotte komplimenter 

Anmeld

1. oktober 2012

kristinaS

Peiner skriver:

Tænkte at jeg lige vil dele billederne af min søns nye værelse med Jer  Måske det vækker lidt interesse og kan give inspitation til indretning af børneværelse 

Vi er for nyligt flyttet i hus og den andledning greb jeg til at få indrettet Alexanders væresle lige som jeg aller mest ønskede det. Jeg er blevet så glad og tilfreds med resultatet og vigtigst af alt, Alexander er vild med sit nye værelse 

I får også lige et par billeder fra Alexanders hjørne og legekøkken inde i stuen. Hvor er det bare skønt med alt den plads man får, når man flytter i hus 

Billede 1-7: Alexanders værelse

Billede 8: Alexander har fået plads til hans legekøkken inde i stuen. Der mangler stadig et par små ting, før end det er helt færdig. Men synes selv det ser ganske fint ud som det står nu 

Billede 9: Nu hvor vi er flyttet i hus og har pladsen til det, så har Alexander også fået sit eget hjørn i stuen, hvor han kan sidde og være kreativ 

WOW du er GOD. det ser super fedt ud!

Maler du selv alle de gamle træmøbler? Fx de gamle kasser og karlekammer skab. Læste nemlig et sted at man bare kunne vælge en farveprøve til mindre ting...men det er jo ikke træmaling, så mit bliver skrabet af igen, fx på legebord. Øv øv....

Anmeld

2. oktober 2012

Bb3031

kristinaS skriver:

WOW du er GOD. det ser super fedt ud!

Maler du selv alle de gamle træmøbler? Fx de gamle kasser og karlekammer skab. Læste nemlig et sted at man bare kunne vælge en farveprøve til mindre ting...men det er jo ikke træmaling, så mit bliver skrabet af igen, fx på legebord. Øv øv....

Rigtig mange tak 

Nej jeg har ikke malet møblerne selv. Jeg har købt mig til det hele  Ville ønske jeg selv havde tiden til at gøre det. Jeg har brugt megen tid på at søge rundet inde på internettet for at finde lige de helt rigtige ting 

Anmeld

2. oktober 2012

HeidiØ

Peiner skriver:

Hov, ja det kan jeg sørme godt se. Jeg har i farten lige læst forkert  Ej ups, så kender du jo godt alt til det at bo i hus og hvilke goder der følger med 

Vi boede i stuen og havde en overbo, som viderligt trampede i gulvet om aftenen, hvis Alexander grad, når han ikke ville sove og om morgenen når han grad for at fortælle os, at han var vågen  Vildt skøt kugle  og fik jeg sagt, at hun nok var aldersmæssigt sidst i 20érne og kæresten først i 30érne. Amen hun var mærkelig. Hun havde intet begreb i hvad det vil sige at have børn og om børneopdragelse. Vi fik sågar en skriftlig klage fra boligselvskabet, som hun havde indberettet over barnegråd  A hva for noget. Vi var måløse og boligselvskabet vist lige så. De skal jo bare sende de klager videre, som de får, selv om der intet hold er i dem. 

Så spørg lige om vi er glade for at være flyttet 

Ej okay, det er da osse bare totalt småligt af sådan nogle mennesker. Man VED sku da at hvis man bor i lejlighed, "risikere" man både børnefamilier såvel som unge mennesker der holder fest tors-fre-lør.. sidstnævnte kan man så til gengæld klage over med lidt mere hold i

Kan GODT forstå I er glade!!

Anmeld

2. oktober 2012

Camulla

Peiner skriver:

Tænkte at jeg lige vil dele billederne af min søns nye værelse med Jer  Måske det vækker lidt interesse og kan give inspitation til indretning af børneværelse 

Vi er for nyligt flyttet i hus og den andledning greb jeg til at få indrettet Alexanders væresle lige som jeg aller mest ønskede det. Jeg er blevet så glad og tilfreds med resultatet og vigtigst af alt, Alexander er vild med sit nye værelse 

I får også lige et par billeder fra Alexanders hjørne og legekøkken inde i stuen. Hvor er det bare skønt med alt den plads man får, når man flytter i hus 

Billede 1-7: Alexanders værelse

Billede 8: Alexander har fået plads til hans legekøkken inde i stuen. Der mangler stadig et par små ting, før end det er helt færdig. Men synes selv det ser ganske fint ud som det står nu 

Billede 9: Nu hvor vi er flyttet i hus og har pladsen til det, så har Alexander også fået sit eget hjørn i stuen, hvor han kan sidde og være kreativ 

Gud, hvor er det gennemført! Er helt tosset med det!! Virkelig flot arbejde!!

Anmeld

2. oktober 2012

B&J

ej hvor er det bare et super fedt værelse...... med masser af farver og liv man bliver så glad af at se på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.