Alexanders nye værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Peiner skriver:

Tænkte at jeg lige vil dele billederne af min søns nye værelse med Jer  Måske det vækker lidt interesse og kan give inspitation til indretning af børneværelse 

Vi er for nyligt flyttet i hus og den andledning greb jeg til at få indrettet Alexanders væresle lige som jeg aller mest ønskede det. Jeg er blevet så glad og tilfreds med resultatet og vigtigst af alt, Alexander er vild med sit nye værelse 

I får også lige et par billeder fra Alexanders hjørne og legekøkken inde i stuen. Hvor er det bare skønt med alt den plads man får, når man flytter i hus 

Billede 1-7: Alexanders værelse

Billede 8: Alexander har fået plads til hans legekøkken inde i stuen. Der mangler stadig et par små ting, før end det er helt færdig. Men synes selv det ser ganske fint ud som det står nu 

Billede 9: Nu hvor vi er flyttet i hus og har pladsen til det, så har Alexander også fået sit eget hjørn i stuen, hvor han kan sidde og være kreativ 

Ej hvor ser de bare rigtig hyggeligt og fin ud..

Kan godt forstå han er glad for hans værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Frk. Himmelblå

God stil! 

Anmeld

1. oktober 2012

Trine89

Peiner skriver:

Rigtig mange tak  Elsker indretning og nyder rigtig meget at søge efter det helt rigtige 

Jeg elsker også rigtig meget at gå og nusse med sådanne ting  

Jeg laver også tit om på indretning herhjemme.. det er så hyggeligt 

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

Laulund87 skriver:

Jeg skulle give 2000 i alt og så fik jeg den malet. Måske er det meget godt jeg ikke hørte mere fra hende

Det er i hvert fald super flot

Uha, det var godt nok en hamper pris  Jeg var selv meget forundret over prisen, 700 kr. inkl. maling, som jo faktisk er billigere end en juniorseng i fx Bilka.

Og endnu engang tak 

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

Trine89 skriver:

Jeg elsker også rigtig meget at gå og nusse med sådanne ting  

Jeg laver også tit om på indretning herhjemme.. det er så hyggeligt 

Det bedste ved flytning er at man får lov til at indrette sig på ny 

Er også selv meget kreativ anlagt og som du selv skriver, så er det virkelig også noget jeg hygger mig rigtig meget med 

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

Sirhc :) skriver:

Ej hvor ser de bare rigtig hyggeligt og fin ud..

Kan godt forstå han er glad for hans værelse

Rigtig mange tak  Lige nu er det bedste han ved at tage mor og far i hånden og så skal vi ellers med ham ned på værelset og lege 

Anmeld

1. oktober 2012

HeidiØ

Peiner skriver:

EEe

Takker  Ja det er rigtig dejligt at have sit eget og med have, som min søn elsker at lege i. Der har han også fået hans helt eget "nyrenoveret" legehus med husnummer, postkasse og det hele og han ELSKER det Og så er al den tid jeg bruger på indretning og søgen efter de rette møbler bare det hele vær 

Eeej, heldig dreng du har, med sådan et legehus

Vi flyttede osse i hus i marts! Sindssygt lækkert!

Anmeld

1. oktober 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Peiner skriver:

Rigtig mange tak  Lige nu er det bedste han ved at tage mor og far i hånden og så skal vi ellers med ham ned på værelset og lege 

Hehe ej hvor sødt..

Anmeld

1. oktober 2012

Trine89

Peiner skriver:

Det bedste ved flytning er at man får lov til at indrette sig på ny 

Er også selv meget kreativ anlagt og som du selv skriver, så er det virkelig også noget jeg hygger mig rigtig meget med 

Jah det kan jeg godt følge dig i, hihi.. Jeg var også heelt oppe at køre da vi flyttede i denne lejlighed vi bor i nu. og jeg flyttede meget rundt til at starte med fordi jeg skulle finde ud af hvordan møblerne vile stå bedst.. 

og jeg er allerede så småt ved at lave nye planer for indretningen, det er stadig ikke heeelt optimalt. Efter næsten 1,5 her kan jeg stadig ikke helt bestemme mig for om det er det rigtig.. men desværre begænser vores møbler os meget da de ikke kan stå på ret mange måder. så jeg ønsker mig så meget nye møbler.

Men det er jo bare med at være kreativ så skal det nok lykkes det hele

Anmeld

1. oktober 2012

Laulund87

Peiner skriver:

Uha, det var godt nok en hamper pris  Jeg var selv meget forundret over prisen, 700 kr. inkl. maling, som jo faktisk er billigere end en juniorseng i fx Bilka.

Og endnu engang tak 

Det er en god handel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.