Alexanders nye værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Bb3031

HeidiØ skriver:

Ej okay, det er da osse bare totalt småligt af sådan nogle mennesker. Man VED sku da at hvis man bor i lejlighed, "risikere" man både børnefamilier såvel som unge mennesker der holder fest tors-fre-lør.. sidstnævnte kan man så til gengæld klage over med lidt mere hold i

Kan GODT forstå I er glade!!

Ja det kan du tro vi er  Vi nyder livet i hus og med have 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Bb3031

Camulla skriver:

Gud, hvor er det gennemført! Er helt tosset med det!! Virkelig flot arbejde!!

Ih rigtig mange tak 

Anmeld

5. oktober 2012

Tullepoder

Peiner skriver:

Selvfølgelig må du spørge  De gamle trækasser er fra et lille privat firma, som sætter gamle møbler i stand og sælger dem videre. Så det er tilfældigt hvad hun har til salg: http://www.rosamunde-design.dk/

Bogkasserne på væggen har jeg bestilt på denne side: http://www.skamler.dk/

Tusind tak...  Så er der ikke andet for, end at gå i krig 

Anmeld

5. oktober 2012

Mussen2

Wau det er vel nok super flot. Skønne, skønne farver og lækre detaljer

Anmeld

5. oktober 2012

Bb3031

Mussen2 skriver:

Wau det er vel nok super flot. Skønne, skønne farver og lækre detaljer

Ih rigtig mange tak  Jeg ELKSER farver, men det ses vist også tydeligt  og så er jeg rigtig glad for ting, som ikke alle og en hver har på deres værelser. På Alexanders væresle er der mange små sjove ting, Der er ting fra bl.a USA, England, Indien og Italien.

Anmeld

5. oktober 2012

Mussen2

Peiner skriver:

Ih rigtig mange tak  Jeg ELKSER farver, men det ses vist også tydeligt  og så er jeg rigtig glad for ting, som ikke alle og en hver har på deres værelser. På Alexanders væresle er der mange små sjove ting, Der er ting fra bl.a USA, England, Indien og Italien.

Det ser ud til, at der eer mange spændende ting på værelser. Hvad siger han selv til det?

Anmeld

5. oktober 2012

Bb3031

Mussen2 skriver:

Det ser ud til, at der eer mange spændende ting på værelser. Hvad siger han selv til det?

Han er bare rigtig glad for det  Han elsker at lege på sit værelse. Vi skal alle lege dernede, danse og høre musik.

Han har generelt taget flytningen så flot og har sovet på sit nye værelse i sin nye seng hver nat siden indflytningen. 

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

Hvor er det fint!

Hvis du engang bliver børne indretnings ting, må du gerne komme og indrette vores søns værelse.

Anmeld

28. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jegsået har sådan drømt om jeres værelse, siden jeg første gáng så billederne, og har gået og tænkt på hende der maler/ sælger møblerne. Ved du om hun evt maler møbler man allerede selv har?? Vh stine

Anmeld

28. november 2012

Bb3031

StineW79 skriver:

Jegsået har sådan drømt om jeres værelse, siden jeg første gáng så billederne, og har gået og tænkt på hende der maler/ sælger møblerne. Ved du om hun evt maler møbler man allerede selv har?? Vh stine

Hej 

Det gør hun. Jeg har fået malet min søns slagbænk hos hende. Men det er ikke helt billigt. Jeg betalte 400 kr. for bænken. Det vil have kostet 500 kr., hvis jeg skulle have haft den i gul.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.