Alexanders nye værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

Carl-Emil's mor

Peiner skriver:

Tænkte at jeg lige vil dele billederne af min søns nye værelse med Jer  Måske det vækker lidt interesse og kan give inspitation til indretning af børneværelse 

Vi er for nyligt flyttet i hus og den andledning greb jeg til at få indrettet Alexanders væresle lige som jeg aller mest ønskede det. Jeg er blevet så glad og tilfreds med resultatet og vigtigst af alt, Alexander er vild med sit nye værelse 

I får også lige et par billeder fra Alexanders hjørne og legekøkken inde i stuen. Hvor er det bare skønt med alt den plads man får, når man flytter i hus 

Billede 1-7: Alexanders værelse

Billede 8: Alexander har fået plads til hans legekøkken inde i stuen. Der mangler stadig et par små ting, før end det er helt færdig. Men synes selv det ser ganske fint ud som det står nu 

Billede 9: Nu hvor vi er flyttet i hus og har pladsen til det, så har Alexander også fået sit eget hjørn i stuen, hvor han kan sidde og være kreativ 

super fed stil

meget den vi har herhjemme så nok også derfor jeg er så fan af den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Bb3031

Carl-Emil's mor skriver:

super fed stil

meget den vi har herhjemme så nok også derfor jeg er så fan af den

Tak tak. Ja er selv helt vildt med stilen  Alexanders værelse er det mest gennemførte af alle rum i hele huset. Men han fortjener også det aller bedste  Og ja så kan jeg bare slet ikke lade vær 

Anmeld

28. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Peiner skriver:

Hej 

Det gør hun. Jeg har fået malet min søns slagbænk hos hende. Men det er ikke helt billigt. Jeg betalte 400 kr. for bænken. Det vil have kostet 500 kr., hvis jeg skulle have haft den i gul.

Det er fordi jeg arvede et par dejlig gamle stole og en lille kommode efter min mormor, som jeg endelig gerne ville male, men tør ik rigtig kaste mig ud i det selv. Pluds jeg har en rigtig gammel kiste og et karlekammerskab og en lille kommode med skuffer jeg godt ku tænke mig blev malet. Har du et nr til hende eller en mail ADD, jeg evt ku få? Jeg ka se du er fra midtjylland, men hvor i landet bor hende damen? Vh stine

Anmeld

28. november 2012

christina92

Peiner skriver:

Tænkte at jeg lige vil dele billederne af min søns nye værelse med Jer  Måske det vækker lidt interesse og kan give inspitation til indretning af børneværelse 

Vi er for nyligt flyttet i hus og den andledning greb jeg til at få indrettet Alexanders væresle lige som jeg aller mest ønskede det. Jeg er blevet så glad og tilfreds med resultatet og vigtigst af alt, Alexander er vild med sit nye værelse 

I får også lige et par billeder fra Alexanders hjørne og legekøkken inde i stuen. Hvor er det bare skønt med alt den plads man får, når man flytter i hus 

Billede 1-7: Alexanders værelse

Billede 8: Alexander har fået plads til hans legekøkken inde i stuen. Der mangler stadig et par små ting, før end det er helt færdig. Men synes selv det ser ganske fint ud som det står nu 

Billede 9: Nu hvor vi er flyttet i hus og har pladsen til det, så har Alexander også fået sit eget hjørn i stuen, hvor han kan sidde og være kreativ 

Er du vimmer mand det er et lækkert værelse!!

Der er mange ideer der bliver skrevet bag øret til

Han er heldig han Alexander

Anmeld

28. november 2012

Bb3031

StineW79 skriver:

Det er fordi jeg arvede et par dejlig gamle stole og en lille kommode efter min mormor, som jeg endelig gerne ville male, men tør ik rigtig kaste mig ud i det selv. Pluds jeg har en rigtig gammel kiste og et karlekammerskab og en lille kommode med skuffer jeg godt ku tænke mig blev malet. Har du et nr til hende eller en mail ADD, jeg evt ku få? Jeg ka se du er fra midtjylland, men hvor i landet bor hende damen? Vh stine

Her er hendes hjemmeside: http://www.thomsons.dk/

Hun har til huse lidt uden for Vejle. 

Du kan da prøve at forhøre dig om hvad det evt. vil komme til at koste. Måske du kan få en god deal, nu hvor det har så mange ting, som du ønsker malet.

Anmeld

28. november 2012

Bb3031

christina92 skriver:

Er du vimmer mand det er et lækkert værelse!!

Der er mange ideer der bliver skrevet bag øret til

Han er heldig han Alexander

Jamen tak tak  Ja han er vist lidt forkælet min søn 

Er glad for at kunne være til inspiration 

Anmeld

28. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Peiner skriver:

Her er hendes hjemmeside: http://www.thomsons.dk/

Hun har til huse lidt uden for Vejle. 

Du kan da prøve at forhøre dig om hvad det evt. vil komme til at koste. Måske du kan få en god deal, nu hvor det har så mange ting, som du ønsker malet.

Ja det er jo heller ik alt for langt væk fra Herning, så det ska i hvert fald undersøges!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.