Alexanders nye værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.078 visninger
66 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Bb3031

Tænkte at jeg lige vil dele billederne af min søns nye værelse med Jer  Måske det vækker lidt interesse og kan give inspitation til indretning af børneværelse 

Vi er for nyligt flyttet i hus og den andledning greb jeg til at få indrettet Alexanders væresle lige som jeg aller mest ønskede det. Jeg er blevet så glad og tilfreds med resultatet og vigtigst af alt, Alexander er vild med sit nye værelse 

I får også lige et par billeder fra Alexanders hjørne og legekøkken inde i stuen. Hvor er det bare skønt med alt den plads man får, når man flytter i hus 

Billede 1-7: Alexanders værelse

Billede 8: Alexander har fået plads til hans legekøkken inde i stuen. Der mangler stadig et par små ting, før end det er helt færdig. Men synes selv det ser ganske fint ud som det står nu 

Billede 9: Nu hvor vi er flyttet i hus og har pladsen til det, så har Alexander også fået sit eget hjørn i stuen, hvor han kan sidde og være kreativ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

HeidiØ

Ej, men det er da bare SÅ fint det hele! Virkelig flot!  Og rigtig lækkert gulv. Er det splinternyt hus?

Anmeld

1. oktober 2012

Trine89

Hvor ser det bare viiildt lækkert ud det hele 

Anmeld

1. oktober 2012

Laulund87

Det er bare fedt ud over alle grænser!

Hvor er sengen fra? Jeg fik nemlig malet sådan en udtræksseng i gul. Det var en på DBA der skulle gøre den i stand til mig, men hørte aldrig fra hende. Den ligner lidt din, eller din søns

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

Ej, men det er da bare SÅ fint det hele! Virkelig flot!  Og rigtig lækkert gulv. Er det splinternyt hus?

Tak tak tak  Er også bare typen, som nyder at finde lige det helt rigtige til min søn 

Og tak tak igen  Nej huset er fra 1943, men vi har fået renoveret alle lofter og vægge samt fået lagt nyt gulv i hele huset. Badeværelse, køkken og en 1. sal mangler dog stadig at få en omgang 

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

Trine89 skriver:

Hvor ser det bare viiildt lækkert ud det hele 

Rigtig mange tak  Elsker indretning og nyder rigtig meget at søge efter det helt rigtige 

Anmeld

1. oktober 2012

HeidiØ

Peiner skriver:

Tak tak tak  Er også bare typen, som nyder at finde lige det helt rigtige til min søn 

Og tak tak igen  Nej huset er fra 1943, men vi har fået renoveret alle lofter og vægge samt fået lagt nyt gulv i hele huset. Badeværelse, køkken og en 1. sal mangler dog stadig at få en omgang 

uuuuh hvor lækkert. Tillykke med det

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

Laulund87 skriver:

Det er bare fedt ud over alle grænser!

Hvor er sengen fra? Jeg fik nemlig malet sådan en udtræksseng i gul. Det var en på DBA der skulle gøre den i stand til mig, men hørte aldrig fra hende. Den ligner lidt din, eller din søns

Tak tak  Er også selv oven ud tilfreds med resultatet  Denne gang har vi heller ikke planer om at skulle flytte fra stedet, så ville gerne ramme plet med indretningen første gang 

Sengen har jeg købt over nettet hos et lille privat firma, hvor ejeren opkøber gamle møbler, sætter dem istand, maler dem og sælger dem videre til sådan nogle som os  Oprindeligt havde hun sengen stående til salg i farven lilla, men sagde til hende, at jeg var villig til at købe den, hvis hun ville male den gul. Så for 200 kr. mere end salgsprisen, som var 500 kr., fik jeg en stort set helt ny seng i lige den farve jeg ønskede 

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

HeidiØ skriver:

uuuuh hvor lækkert. Tillykke med det

Takker  Ja det er rigtig dejligt at have sit eget og med have, som min søn elsker at lege i. Der har han også fået hans helt eget "nyrenoveret" legehus med husnummer, postkasse og det hele og han ELSKER det Og så er al den tid jeg bruger på indretning og søgen efter de rette møbler bare det hele vær 

Anmeld

1. oktober 2012

Laulund87

Peiner skriver:

Tak tak  Er også selv oven ud tilfreds med resultatet  Denne gang har vi heller ikke planer om at skulle flytte fra stedet, så ville gerne ramme plet med indretningen første gang 

Sengen har jeg købt over nettet hos et lille privat firma, hvor ejeren opkøber gamle møbler, sætter dem istand, maler dem og sælger dem videre til sådan nogle som os  Oprindeligt havde hun sengen stående til salg i farven lilla, men sagde til hende, at jeg var villig til at købe den, hvis hun ville male den gul. Så for 200 kr. mere end salgsprisen, som var 500 kr., fik jeg en stort set helt ny seng i lige den farve jeg ønskede 

Jeg skulle give 2000 i alt og så fik jeg den malet. Måske er det meget godt jeg ikke hørte mere fra hende

Det er i hvert fald super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.