Alexanders nye værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Bb3031

HeidiØ skriver:

Eeej, heldig dreng du har, med sådan et legehus

Vi flyttede osse i hus i marts! Sindssygt lækkert!

Ej det bliver da rigtig godt  Altså må sige, at jeg faktisk altid har været typen, som tænkte; "Jeg kan da godt bo i en lejlighed. Her trives jeg da meget godt". Men sidste sted vi boede havde vi bare overboen fra helvede og gud, hvor er jeg glad for den frihed, der kommer med at eje sit eget og ikke at skulle tænke på overbo og underbo. Samt for ikke at tale om, hvor befriende det er, bare at kunne lukke sine børn ud i haven frem for, at de skal lege på altanen  I har virkelig noget at glæde Jer til. Nok er det meget at se til med et hus særligt at den aæder, som vores har. Men hvor har det også sin charme og hvor er det hyggeligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

HeidiØ

Peiner skriver:

HHo

Ej det bliver da rigtig godt  Altså må sige, at jeg faktisk altid har været typen, som tænkte; "Jeg kan da godt bo i en lejlighed. Her trives jeg da meget godt". Men sidste sted vi boede havde vi bare overboen fra helvede og gud, hvor er jeg glad for den frihed, der kommer med at eje sit eget og ikke at skulle tænke på overbo og underbo. Samt for ikke at tale om, hvor befriende det er, bare at kunne lukke sine børn ud i haven frem for, at de skal lege på altanen  I har virkelig noget at glæde Jer til. Nok er det meget at se til med et hus særligt at den aæder, som vores har. Men hvor har det også sin charme og hvor er det hyggeligt  

Hov, tror du har læst forkert, hihi. Vi er flyttet i hus

Ej, der er altså bare heller ik.noget værre end over og underboer der larmer! Sys virkelig osse det var skønt at komme væk! Og ja.. Haven er nok det bedste faktisk!!

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

Sirhc :) skriver:

Hehe ej hvor sødt..

Tak  Ja, det er i hvert fald ikke til at stå for 

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

Trine89 skriver:

Jah det kan jeg godt følge dig i, hihi.. Jeg var også heelt oppe at køre da vi flyttede i denne lejlighed vi bor i nu. og jeg flyttede meget rundt til at starte med fordi jeg skulle finde ud af hvordan møblerne vile stå bedst.. 

og jeg er allerede så småt ved at lave nye planer for indretningen, det er stadig ikke heeelt optimalt. Efter næsten 1,5 her kan jeg stadig ikke helt bestemme mig for om det er det rigtig.. men desværre begænser vores møbler os meget da de ikke kan stå på ret mange måder. så jeg ønsker mig så meget nye møbler.

Men det er jo bare med at være kreativ så skal det nok lykkes det hele

Uh, hvor jeg godt kender til det. Er selv perfektionist ud til fingerspidserne  Her har vi lidt samme problematik med møblerne inde i stuen. De passer kun ind på en bestemt både. Men lige nu er det heldigvis også den bedste 

Anmeld

1. oktober 2012

Trine89

Peiner skriver:

Uh, hvor jeg godt kender til det. Er selv perfektionist ud til fingerspidserne  Her har vi lidt samme problematik med møblerne inde i stuen. De passer kun ind på en bestemt både. Men lige nu er det heldigvis også den bedste 

Hehe det var da meget heldigt  

Det ender nok med at når jeg endelig finder den helt rigtig måde at stille tingene på, så skal vi flytte. Sådan var det med den anden lejlighed vi havde, da jeg endelig blev tilfreds skulle vi flytte 3 mdr senere.. hihi

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

HeidiØ skriver:

Hov, tror du har læst forkert, hihi. Vi er flyttet i hus

Ej, der er altså bare heller ik.noget værre end over og underboer der larmer! Sys virkelig osse det var skønt at komme væk! Og ja.. Haven er nok det bedste faktisk!!

Hov, ja det kan jeg sørme godt se. Jeg har i farten lige læst forkert  Ej ups, så kender du jo godt alt til det at bo i hus og hvilke goder der følger med 

Vi boede i stuen og havde en overbo, som viderligt trampede i gulvet om aftenen, hvis Alexander grad, når han ikke ville sove og om morgenen når han grad for at fortælle os, at han var vågen  Vildt skøt kugle  og fik jeg sagt, at hun nok var aldersmæssigt sidst i 20érne og kæresten først i 30érne. Amen hun var mærkelig. Hun havde intet begreb i hvad det vil sige at have børn og om børneopdragelse. Vi fik sågar en skriftlig klage fra boligselvskabet, som hun havde indberettet over barnegråd  A hva for noget. Vi var måløse og boligselvskabet vist lige så. De skal jo bare sende de klager videre, som de får, selv om der intet hold er i dem. 

Så spørg lige om vi er glade for at være flyttet 

Anmeld

1. oktober 2012

Bb3031

Trine89 skriver:

Hehe det var da meget heldigt  

Det ender nok med at når jeg endelig finder den helt rigtig måde at stille tingene på, så skal vi flytte. Sådan var det med den anden lejlighed vi havde, da jeg endelig blev tilfreds skulle vi flytte 3 mdr senere.. hihi

Hehe, I skal da flytte i hus  Så kan du flytte alt det rundt på møblerne, som du vil uden at tænke på at skulle flytte igen 

Anmeld

1. oktober 2012

bøllen

Peiner skriver:

Tænkte at jeg lige vil dele billederne af min søns nye værelse med Jer  Måske det vækker lidt interesse og kan give inspitation til indretning af børneværelse 

Vi er for nyligt flyttet i hus og den andledning greb jeg til at få indrettet Alexanders væresle lige som jeg aller mest ønskede det. Jeg er blevet så glad og tilfreds med resultatet og vigtigst af alt, Alexander er vild med sit nye værelse 

I får også lige et par billeder fra Alexanders hjørne og legekøkken inde i stuen. Hvor er det bare skønt med alt den plads man får, når man flytter i hus 

Billede 1-7: Alexanders værelse

Billede 8: Alexander har fået plads til hans legekøkken inde i stuen. Der mangler stadig et par små ting, før end det er helt færdig. Men synes selv det ser ganske fint ud som det står nu 

Billede 9: Nu hvor vi er flyttet i hus og har pladsen til det, så har Alexander også fået sit eget hjørn i stuen, hvor han kan sidde og være kreativ 

Wauu ser godt ud :-) totalt fedt stil du har .

kommer der billede af legehuset også :-) 

kan godt forstå du / han er glad 

Anmeld

1. oktober 2012

Maja_4000

SÅ FINT !! Er helt vild med det

Anmeld

1. oktober 2012

Trine89

Peiner skriver:

Hehe, I skal da flytte i hus  Så kan du flytte alt det rundt på møblerne, som du vil uden at tænke på at skulle flytte igen 

heeh jah det vil vi også gerne.  

Men vi vil lige vente lidt med det da vi lige skal finde ud af hvor vi skal have hus henne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.