Finale uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

trine1989

ja tror faktisk at rygterne er sande

Jeg har også hørt fra en der har mødt martin og ronni i byen...
men troede det var løgn da de jo ikke må sige noget... men så også reklamerne så jeg tror også at LS vinder
WEEEE... Hun fortjener det virkelig hun har været der siden dag 1 og har haft meget mere modstand end nogen af de andre, og virkelig spillet spillet godt...
Glææææder mig til at se det i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Stumpen

Som jeg har forstået det, så skal de tilvendende i juryen vælge et af hvert køn de mener er værdige til at komme ind igen og derefter får dem der er inde på ph mulighed for at skifte sin partner ud.. Hvilket det jo lyder til at Frederik gør og forholder det sig sådan, så er det nok heller ikke dumt gjort, da jeg tror Frederik og Maelissa står svagere end de to andre -og dog med det nummer de lavede i går, så kan alle de ih og åh så hellige deltagere være blevet sure på M&M...

Anmeld

27. maj 2009

Mira0911

Stumpen skriver:

Som jeg har forstået det, så skal de tilvendende i juryen vælge et af hvert køn de mener er værdige til at komme ind igen og derefter får dem der er inde på ph mulighed for at skifte sin partner ud.. Hvilket det jo lyder til at Frederik gør og forholder det sig sådan, så er det nok heller ikke dumt gjort, da jeg tror Frederik og Maelissa står svagere end de to andre -og dog med det nummer de lavede i går, så kan alle de ih og åh så hellige deltagere være blevet sure på M&M...

Jeg ser frem til hvad der sker

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Ih, så kom LS ind igen....:O)

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Go morgen Danmark afslørede da så lige her til morgen at det par der vinder, der stikker den ene den anden i ryggen og løber med alle pengene.. tsk tsk..

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Stumpen skriver:

Go morgen Danmark afslørede da så lige her til morgen at det par der vinder, der stikker den ene den anden i ryggen og løber med alle pengene.. tsk tsk..

Frederik og LS vinder...

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Ja det er jeg ikke i tvivl om, men en af dem tager pengene... De sagde at vinderen løb med 500.000 ergo den ene stikker den anden og mon ikke det er LS der gør det..

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Stumpen skriver:

Ja det er jeg ikke i tvivl om, men en af dem tager pengene... De sagde at vinderen løb med 500.000 ergo den ene stikker den anden og mon ikke det er LS der gør det..

Jo det kunne jeg da forestille mig....

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Hvem håber i vinder ? 

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Altså jeg synes det er lidt øv at man lidt ved hvem der vinder   Men glæder mig til deres diskussion hi hi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.