Finale uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Go morgen Danmark afslørede da så lige her til morgen at det par der vinder, der stikker den ene den anden i ryggen og løber med alle pengene.. tsk tsk..

Oki det havet jeg ikke hørt så glæder jeg alligevel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Stumpen

Jeg håber faktisk Frederik ville vinde/tage røven på LS..

Jeg synes ikke hun har kæmpet så meget igen, og så var hun jo ude, men kom ind igen og det har jeg jo før skrevet herinde at jeg synes er unfair.. Er man ude er man ude!!

Martin skal bare ikke have æren og Maria har øhm.... spredt ben og charmeret -iforhold til hende har LS været mere i fare og kæmpet mere..

Anmeld

28. maj 2009

Pige2009

Hej Alle Paradise fans.

Kan I måske fortælle mig, hvad der er så fantastisk ved Paradise Hotel? Jeg har altså ikke rigtig forstået, hvad der skulle være så fedt ved programmet, som dybest set bare handler om intriger og hvordan mennesker falder hinanden i ryggen.

Måske kan I forklare nærmere, hvorfor I ser programmet...

Linda (20+5)

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Gid jeg kunne... Det er bare blevet en vane og sidde og krumme tæer over deres opførsel...

Anmeld

28. maj 2009

Bubbi

Åhh jeg er så klar til dagens afsnit

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Gid jeg kunne... Det er bare blevet en vane og sidde og krumme tæer over deres opførsel...

Nemlig...

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Jeg håber faktisk Frederik ville vinde/tage røven på LS..

Jeg synes ikke hun har kæmpet så meget igen, og så var hun jo ude, men kom ind igen og det har jeg jo før skrevet herinde at jeg synes er unfair.. Er man ude er man ude!!

Martin skal bare ikke have æren og Maria har øhm.... spredt ben og charmeret -iforhold til hende har LS været mere i fare og kæmpet mere..

Jeg tror sgu os frede løber med lortet han stoler jo ikke på hinde så han giver hende ikke en chance.

Anmeld

28. maj 2009

heaven

Diana... skriver:

Jeg tror sgu os frede løber med lortet han stoler jo ikke på hinde så han giver hende ikke en chance.

JEG TROR DET ER OMVENDT - LINESOFIE TAGER RØVEN PÅ HAM.. ups, caps!!!

jeg er faktiske ligeglad, bare den idiot til Martin IKKE vinder!!! han er liiige karl-smart nok til mig!!! føj!!

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

heaven skriver:

JEG TROR DET ER OMVENDT - LINESOFIE TAGER RØVEN PÅ HAM.. ups, caps!!!

jeg er faktiske ligeglad, bare den idiot til Martin IKKE vinder!!! han er liiige karl-smart nok til mig!!! føj!!

Det gjorde han så heller ikke weeeeeee

Anmeld

28. maj 2009

heaven

hun tager røven på ham - det tror jeg seriøst!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.