Finale uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Mira0911

Håber så inderligt på at Martin ryger i aften....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Nåh så i det igår aftes?
Ja da det var Michael der røg, kunne man næsten regne ud at det var Cecilie der komme med... Synes det var skide godt Maria gik i panik og gav invitiationen til Line Sofie....

Ja, det var satme vigtigt

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Ja, det var satme vigtigt

Jep... Fandme glad for at det var Martin og Michael der var tilbage... Skægt nok Martin går i Karbadet og wc og ser om der sker noget... Dumme skid.... :O)

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Jep... Fandme glad for at det var Martin og Michael der var tilbage... Skægt nok Martin går i Karbadet og wc og ser om der sker noget... Dumme skid.... :O)

hihi..der kunne jeg altså heller ikke lade være med at grine højlydt - men der skal på den anden side ikke så meget til før jeg griner lige for tiden..opgave er ikke det mest spændende

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

hihi..der kunne jeg altså heller ikke lade være med at grine højlydt - men der skal på den anden side ikke så meget til før jeg griner lige for tiden..opgave er ikke det mest spændende

Hehe det kunne jeg godt forestille mig... Mig og kæresten sidder os bare klistret foran skærmen i denne uge.. Skal ikke gå glip af noget som helst....

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Hehe det kunne jeg godt forestille mig... Mig og kæresten sidder os bare klistret foran skærmen i denne uge.. Skal ikke gå glip af noget som helst....

Det er bare så ærgeligt, for Daniel skal møde mega tidligt hver dag i denne uge,så han kan ikke se det før torsdag.. men han har taget fri fredag, så vi kan være oppe hele natten torsdag-fredag haha

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Det er bare så ærgeligt, for Daniel skal møde mega tidligt hver dag i denne uge,så han kan ikke se det før torsdag.. men han har taget fri fredag, så vi kan være oppe hele natten torsdag-fredag haha

Det er da dejligt han har fri fredag... så skal i rigtig klistres til skærmen... :O)

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Det er da dejligt han har fri fredag... så skal i rigtig klistres til skærmen... :O)

Jeg skal bare være færdig med den opgave inden..skal afleveres fredag kl. 12!!

Anmeld

26. maj 2009

Stumpen

Mht at Maria vælger Line Sofie viser da hvor taktisk dum hun er.. LS er Marias største konkurrent derinde.. Først invitere hun hende med og dernæst peger hun på cecilie..

Alle snakker om at det er dem der er mest værdige som skal forblive på hotellet -hvad med at redde egen rumpe og sørge for at komme til at stå med dem, der nok menes at være  mindst værdige, så er ens egne chancer da bedre for at vinde..

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Jeg skal bare være færdig med den opgave inden..skal afleveres fredag kl. 12!!

Så arbejder du løs på opgaven nu... Du skal jo ikke gå glip PH...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.