Finale uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2009

Mira0911

MetteT skriver:

Ja, det har jeg også læst... Det er sgu i orden hvis det passer... Line-sofie SKAL bare vinde det og Frederik er sgu bare så skide hamrende sjov og herlig.. Paradise havde ikk været det samme uden ham..

I starten synes jeg frederik var underlig og høre på.. Nu med tiden er han skæg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Tina2

Dutte84 skriver:

I starten synes jeg frederik var underlig og høre på.. Nu med tiden er han skæg...

Jeg synes også han var lidt underlig i starten, men han er nu en sjov fætter:-)

Anmeld

25. maj 2009

Tina2

Caroline86 skriver:

det må du da ikke skrive!
Så er det jo ikke sjovt
men det bliver en spændende finale

Aner jo ikke om det passer, for der var glimt i øjet, de må jo ikke sige noget:-) Så kan være det var løgn, he he.... Men håber det ikke

Anmeld

25. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Aner jo ikke om det passer, for der var glimt i øjet, de må jo ikke sige noget:-) Så kan være det var løgn, he he.... Men håber det ikke

jah, men hvad nu hvis det passer!?
Nej, uanset hvad man får at vide skal man holde bøtte, synes jeg! haha
desudem går der RIGTIG mange rygter om hvem der vinder og hvem der ikke gør, og man skal altså ikke tro på det hele
Knus fra Caroline, som godt ved hvem der vinder, men ikke siger det til nogen

Anmeld

25. maj 2009

MetteT

Dutte84 skriver:

Ja, det syns jeg også, men nu er han bare herlig...
Sjov og ballade...

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

MetteT skriver:

Ja, det syns jeg også, men nu er han bare herlig...
Sjov og ballade...

Lige præcis...

Anmeld

25. maj 2009

Stumpen

Så klar så klar.. Har dog læst en spoiler tråd på tv3 om hvad der skal foregå (ikke med navne) og jeg må sige øv bøv, synes der sker noget snyd...

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Stumpen skriver:

Så klar så klar.. Har dog læst en spoiler tråd på tv3 om hvad der skal foregå (ikke med navne) og jeg må sige øv bøv, synes der sker noget snyd...

Det bliver så spændende i aften... Line Sofie må bare ikke ryge ud...

Anmeld

25. maj 2009

Stumpen

Dutte84 skriver:

Det bliver så spændende i aften... Line Sofie må bare ikke ryge ud...

Det snyd jeg taler om sker først på onsdag  

Altså af dem der er derinde, så er hun klart en af dem der er mest værdige, men på den anden side, er hun så ikke kommet let igennem det?? Hun dannede fast par med Jon... Derefter var hun udsat, så reddede Ronnie hende, hvorefter hun stak en stor kniv i ryggen på ham... Så blev hun atter udsat, men så kom Jooooon.... Hvor taktisk har hun i realiteten været når alt kommer til alt??

Jeg må nok erkende at jeg hellere ser Cecilie vinde..

Martin skal bare UD!!

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Nåh så i det igår aftes?
Ja da det var Michael der røg, kunne man næsten regne ud at det var Cecilie der komme med... Synes det var skide godt Maria gik i panik og gav invitiationen til Line Sofie....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.