Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heaven skriver:hehe, tænker lidt det samme..... jeg havde smidt kuglen i sidste sec... - tror jeg?? ej, ved det ikke, det er jo ikke til at vide hvordan det er at stå der.Og jeg er GLAD så længe Martin ikke havde en chance - mage til falsk personlighed skal man lede længe efter... håber faktisk lidt at de har klippet, så han med vilje fremstår som han gør - ellers er han godt nok en sølle person!!!Jannie - hvad skal vi nu kl 22 hver aften??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver:Ja vi skal huske på at tv3 klipper som de finder bedst, men ej altså... Det er ikke så meget det han var taktisk eller stak folk i ryggen, det var bare mere hans selvglade facon.. F.eks. siger han i en episode at LM burde være mere taknemlig over at han havde fået hende så langt Og da det viser sig at connie har valgt Martin at stå med og LM og Maria snakker taktik og han kommer ind og LM siger "vi må gøre som vi snakkede om" Så sad manden sådan: (Er I kommet frem til noget uden mig????? Jamen det er jo MIG MIG MIG MIG MIG der er taktikeren)
heaven skriver:ja, han er seriøst meget selvglad....... han ser kun sig selv, og det er sgu egentlig lidt synd.. men mon ikke han krummer tæer, når han ser udsendelserne...
Nej nej.. Han tager ud til vedkommende som han taler grimt om og siger "kan vi ikke lige snakke" og så kører violinen igen (Udråb: Henrik, vi mangler en violin-figur)
heaven skriver:JA sgu..... - vi mangler da en violin, den kan sagtens bruges i visse indlæg herinde, tsk tsk....men jeg mener faktisk han er selvglad, han mener jo han er den eneste ene der kan noget som helst på det hotel.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128