Finale uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.790 visninger
79 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Mira0911

Paradise fans...

Er i klar til at følge med de sidste dage her?
Jeg er max klar...
Så i klippet at Cecilie, Line Sofie og Maria vidst nok skal finde ud af hvem af dem der skal forlade hotellet i aften...

Det bliver så spændende...
Håber virkelig det er Line Sofie og Jon der render med det hele...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Tut

Jeg er SÅ klar.

Jeg ville brække mig i store fede stråler hvis Martin vandt, jeg kan slet ikke holde manden ud

Håber også på Line Sofie eller Cecilie, de er sgu de eneste der virkelig har kæmpet og som har klaret det trods modstand.

De andre har bare fedtet sig igennem.

Glæder mig til at se det.

Anmeld

25. maj 2009

jessicasmor

Dutte84 skriver:

Paradise fans...

Er i klar til at følge med de sidste dage her?
Jeg er max klar...
Så i klippet at Cecilie, Line Sofie og Maria vidst nok skal finde ud af hvem af dem der skal forlade hotellet i aften...

Det bliver så spændende...
Håber virkelig det er Line Sofie og Jon der render med det hele...

Jeg er helt sikkert også SUPER klar
Håber virkelig også a det er Line-sofie og Jon der vinder og ihvertfald IKK martin!!!
Men det er også øv bøv a det er finale uge for så er der snart et år til jeg skal sidde klisteret til skærmen hver aften kl. 22 igen

Anmeld

25. maj 2009

Diana...

Mega klar og helt enig, Line sofie skal løbe med det hele. Martin skal bare ud med kan ikke klare ham...

Og ja jeg så godt det klip og tror desvære at det bliver Line sofie der ryger.

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Håber bare ikke det er Line Sofie der ryger,... Øv... Martin skal slet ikke vinde... Har fået nok af ham...

Anmeld

25. maj 2009

Kristina V

Se jeg har hørt at det er Line Sofie og Frederik som vinder, men om det bare er rygter kan man jo ikk vide..
Men krydser finger for Line sofie

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Kristina V skriver:

Se jeg har hørt at det er Line Sofie og Frederik som vinder, men om det bare er rygter kan man jo ikk vide..

For sjovt så googlede jeg det lige.. Der står Line Sofie og Frederik...

Anmeld

25. maj 2009

Tina2

Jeg er bestemt også så klar:-) Håber også Line Sofie og Jon vinder:-)

Mødte en af de tidligere deltagere til karneval i lørdags og sagde at jeg håbede IKKE Martin vandt... Det fik jeg så at vide med et glimt i øjet at det gjorde han ikke:-) Så håber da bestemt det passer, men det ved man jo aldrig......

Anmeld

25. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kristina V skriver:

det må du da ikke skrive!
Så er det jo ikke sjovt
men det bliver en spændende finale

Anmeld

25. maj 2009

MetteT

Kristina V skriver:

Ja, det har jeg også læst... Det er sgu i orden hvis det passer... Line-sofie SKAL bare vinde det og Frederik er sgu bare så skide hamrende sjov og herlig.. Paradise havde ikk været det samme uden ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.