røgalarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

B&J

LMX skriver:

Det har jeg købt hos min dyrlæge

super fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

betina23

B&J skriver:

så må du komme igang

ja det skal jeg nok

Anmeld

27. september 2012

M (:

B&J skriver:

Jeg læste dette link og tænke på hvor mange mon her inde har ingen røg alarmer

Har du røg alarmer i dit hjem???

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/09/26/222524.htm

Ja, jeg har en i køkkenet og en i soveværelset. Vi har ikke i stuen og kontoret, da stuen "hænger sammen med køkkenet" (der er en dør, uden dør i, og røgalarmen hænger lige bag dørkarmen i køkkenet), og kontoret hænger sammen med soveværelset. Vi bruger ikke ret meget tid derinde. Dog vil der blive ophængt en røgalam derinde, når det bliver babys værelse..

Anmeld

28. september 2012

B&J

M (: skriver:

Ja, jeg har en i køkkenet og en i soveværelset. Vi har ikke i stuen og kontoret, da stuen "hænger sammen med køkkenet" (der er en dør, uden dør i, og røgalarmen hænger lige bag dørkarmen i køkkenet), og kontoret hænger sammen med soveværelset. Vi bruger ikke ret meget tid derinde. Dog vil der blive ophængt en røgalam derinde, når det bliver babys værelse..

jamen så længe det er en lille lejlighed eller åben rum kan man også sagtens høre dem de skriger jo virkelig højt

Anmeld

28. september 2012

M (:

B&J skriver:

jamen så længe det er en lille lejlighed eller åben rum kan man også sagtens høre dem de skriger jo virkelig højt

Ja, og med de placeringer de har, så vil de også hurtigt blive aktiveret selvom røgudviklingen skulle opstå i et af de rum, hvor alarmen ikke hænger..

Anmeld

28. september 2012

B&J

M (: skriver:

Ja, og med de placeringer de har, så vil de også hurtigt blive aktiveret selvom røgudviklingen skulle opstå i et af de rum, hvor alarmen ikke hænger..

nemlig....

Anmeld

28. september 2012

Mathilde

nej nej nej det er jeg godt nok ked af at læse... kan godt forstå du virkelig tænker over om i har nogle oppe...

Ja det var virkelig tragisk! Hun var i live da hendes forældre endelig fik hende ud, men hun var forbrændt på 90% af kroppen. Hendes mor sad med hende til der kom hjælp, men hun døde kort tid efter hun kom til sygehuset.

Enhver forælders værste marreridt!

Anmeld

28. september 2012

Lone Jakobsen

ja det har vi

Anmeld

28. september 2012

B&J

Mathilde skriver:

Ja det var virkelig tragisk! Hun var i live da hendes forældre endelig fik hende ud, men hun var forbrændt på 90% af kroppen. Hendes mor sad med hende til der kom hjælp, men hun døde kort tid efter hun kom til sygehuset.

Enhver forælders værste marreridt!

åhhh nej nej nej ja det vil ingen ønske sig sker

Anmeld

28. september 2012

B&J

Lone Jakobsen skriver:

ja det har vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.