Ja det så mig igen, angående nøgenbilleder af x' kærester.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

modesty

Anonym skriver:

det kom sig af vi har været igennem et væld af aborter M.m og var meget isolerede der hvor vi boede før og havde kun hinanden... (ingen venner i nærheden de boede over 60 km væk). 

Jeg var bestemt ikke kæreste for ham og jeg var også ved at løbe lidt sur i ham, dengang... men ja en lang dum fortid... tror bare aldrig jeg lærer at give slip .. 

Vil lige indskyde at vi også var igennem et langt forløb inden jeg blev gravid. Vi prøvede i to år og jeg måtte igennem en operation og 4 IVF forsøg inden det lykkedes.

Jeg har IKKE været nem at bo sammen med under den tid. Det ramte mig meget hårdt på psyken, og jeg var meget ked af det. Og lod det desværre gå ud over min kæreste, så han blev sur og dårlig til at trøste, og så kørte den dårlige spiral.

Jeg gik selv til psykolog og vi gik også til parterapeut et par gange under IVF behandlingen. Det var guld værd.

Terapeuten sagde desuden at der er mange par der har haft svært ved at få børn, som går fra hinanden også selvom kvinden bliver gravid. Fordi forløbet har været så hårdt. Så måske der også er nogle gamle følelser der ligger gemt og har brug for at blive snakket om i den sammenhæng?

For mig var det en kæmpe hjælp rent faktisk at høre hvordan min kæreste gik rundt og havde det i den tid. Noget han havde svært ved at sige til mig, men som terapeuten kunne få ham til at åbne op omkring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

SussieThyssen

FrkZier skriver:

fordi man godt stadig kan elske hinanden selvom der kan være gråd indvolveret, folk kan til tider gøre ting der ikke er 100% gennemtænkt og kommer derfor til at såre sin partner, uden at det er hensigten at såre den anden person - er det virkelig grund nok til at smide alt på gulvet og skride?

det mener jeg ihvertfald ikke det er..

Jeg forstår udemærket hvad du mener, men du forstår ikke hvad jeg mener 

Men skal gerne forklare dig det 
Det handler ikke om at man giver op bare fordi man tager sig en tur engang imellem eller bliver uenige, nej det betyder, at hvis det menneske man lever med, som man har givet al sin kærlighed og tillid, skuffer en og gør en ondt, behandler en skidt, træder på en og misbruger ens kærlighed, så er der ingen mening i at bruge sit liv på sådan en person.

Anmeld

20. september 2012

.....

SussieThyssen skriver:

Det handler ikke om at man giver op bare fordi man tager sig en tur engang imellem eller bliver uenige, nej det betyder, at hvis det menneske man lever med, som man har givet al sin kærlighed og tillid, skuffer en og gør en ondt, behandler en skidt, træder på en og misbruger ens kærlighed, så er der ingen mening i at bruge sit liv på sådan en person.

Bedre kan det vidst ikke siges

Til TS: Jeg håber for dig, at du vælger det rigtige for dig selv 

Med alt den bagage, havde det for mit vedkommende været alt for meget til at kunne fortsætte forholdet. Men sådan er vi jo forskellige. Det er ikke altid den såkaldte kernefamilie kan gøre én lykkelig

Anmeld

20. september 2012

aarhusmor

Jeg føler med dig og ved ikke om jeg kunne have tilgivet- og da slet ikke når de er blevet flyttet bevidst fra en computer til en anden. Det var noget andet hvis han havde glemt at de var der.

Jeg kan godt forstå du har svært ved at komme videre.

Jeg kunne dog godt lide at vide hvad han gør, for at du får det bedre. For mig er det jo ham der har gået over den normale grænse og dig der sidder og er ked af det.

Men hvad gør han? Hvordan får han dig til at smile og føle dig tryg igen?

Nogen skriver at de ikke kan forstå at du har det sådan, fordi det bare er billeder. Og her til kan man jo kun sige at vi alle er forskellige og vores grænser er forskellige og det skal man respektere. Du føler dine er blevet overtrådt og så er det det der skal handles ud fra. Vi kan jo ligesom ikke bruge til noget hvor andres grænser går. Altså der findes jo mange der synes det er sjovt at se deres kæreste have sex med en anden, men det synes jeg ikke, så der ville min være overtrådt. Min ville også være overtrådt hvis jeg havde haft den oplevelse du har haft

Anmeld

20. september 2012

Zelinasmor

Kram til dig!! Altså, jeg synes ikke bare sådan man skal give op. Men sådan noget der? Ellers tak! Det er du slet ikke tjent med. 

Anmeld

20. september 2012

modesty

Der er så mange faktorer der spiller ind i det her tilfælde, at det efter min mening er for firkantet, det dér. Det her par har været igennem en masse, og det virker ikke som om de har bearbejdet det ordentligt. Det kan så give sig til udtryk på forskellige måder, som ikke altid er hensigtsmæssige.

Jeg synes det er ufatteligt (og, helt ærligt, ansvarsløst) så tit folk herinde råder kvinder til at skride fra deres mand baseret på få og mangelfulde oplysninger fra den ene part, og nul oplysninger fra den anden part. Der er altid (mindst) to sider til en sag.

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

modesty skriver:

Der er så mange faktorer der spiller ind i det her tilfælde, at det efter min mening er for firkantet, det dér. Det her par har været igennem en masse, og det virker ikke som om de har bearbejdet det ordentligt. Det kan så give sig til udtryk på forskellige måder, som ikke altid er hensigtsmæssige.

Jeg synes det er ufatteligt (og, helt ærligt, ansvarsløst) så tit folk herinde råder kvinder til at skride fra deres mand baseret på få og mangelfulde oplysninger fra den ene part, og nul oplysninger fra den anden part. Der er altid (mindst) to sider til en sag.

det er så din mening..min er en anden ud fra de givne oplysninger.

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

SussieThyssen skriver:

jeg kan til dels godt give dig ret, men jeg tror bare jeg er en af dem der vil gå lange længder for kærligheden - og hvis det er en engangsforseelse synes jeg personligt ikke det er grund til at gå fra hinanden, selvfølgelig hvis det sker gentagne gange skal man nok tage sit forhold op til revurdering

Anmeld

21. september 2012

Klematis

modesty skriver:

Er faktisk meget enig med dig. Og havde det her været en grupper tøser der sad i samme lokale, og den ene fortalte om sin mand.... -Men det er det ikke.

Spørg, og du skal få en ærlig mening.
Når man vælger at lægge sit parforhold ud på nettet, til offenlig debat, må man jo også forvente at få svar i begge ender af spektret.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Klematis skriver:

Er faktisk meget enig med dig. Og havde det her været en grupper tøser der sad i samme lokale, og den ene fortalte om sin mand.... -Men det er det ikke.

Spørg, og du skal få en ærlig mening.
Når man vælger at lægge sit parforhold ud på nettet, til offenlig debat, må man jo også forvente at få svar i begge ender af spektret.

Jeg sprøger også for at få forskellige meninger herinde fra... det er rart at andre kan få en til at se ud over sin egen næse og tænke anderledes..  

Jeg beklager mig skam ikke over Jeres ærlige meninger... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.