Ja det så mig igen, angående nøgenbilleder af x' kærester.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

SussieThyssen

FrkZier skriver:

jeg kan til dels godt give dig ret, men jeg tror bare jeg er en af dem der vil gå lange længder for kærligheden - og hvis det er en engangsforseelse synes jeg personligt ikke det er grund til at gå fra hinanden, selvfølgelig hvis det sker gentagne gange skal man nok tage sit forhold op til revurdering

Det er jo så som ens toleranceterskel nu engang er.

For mit vedkommende ville jeg aldrig tolerere det, men sådan er vi så forskellige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er jo så som ens toleranceterskel nu engang er.

For mit vedkommende ville jeg aldrig tolerere det, men sådan er vi så forskellige.

Vi er nemlig forskellige og det er dejligt der er plads til os alle ..  

Du har helt ret ville sagtens kunne klare mig alene, og mange gange er det et svært valg at gå fra en som man elsker.. 

der er jo 2 muligheder enten at gå fra hinanden, eller blive for at rette op på fejl fra begges sider..  

Tak fordi du deltager i min tråd.. Det er rart med forskelige synspunkter.. 

Anmeld

21. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Vi er nemlig forskellige og det er dejligt der er plads til os alle ..  

Du har helt ret ville sagtens kunne klare mig alene, og mange gange er det et svært valg at gå fra en som man elsker.. 

der er jo 2 muligheder enten at gå fra hinanden, eller blive for at rette op på fejl fra begges sider..  

Tak fordi du deltager i min tråd.. Det er rart med forskelige synspunkter.. 

Anmeld

21. september 2012

FruK

SussieThyssen skriver:

Det handler ikke om at man giver op bare fordi man tager sig en tur engang imellem eller bliver uenige, nej det betyder, at hvis det menneske man lever med, som man har givet al sin kærlighed og tillid, skuffer en og gør en ondt, behandler en skidt, træder på en og misbruger ens kærlighed, så er der ingen mening i at bruge sit liv på sådan en person.

Anmeld

21. september 2012

modesty

Er faktisk meget enig med dig. Og havde det her været en grupper tøser der sad i samme lokale, og den ene fortalte om sin mand.... -Men det er det ikke.

Spørg, og du skal få en ærlig mening.
Når man vælger at lægge sit parforhold ud på nettet, til offenlig debat, må man jo også forvente at få svar i begge ender af spektret.

Helt sikkert! Men jeg synes også at man som svarer har et ansvar. Og nogle gange ville det være en god idé at trække vejret en enkelt gang og overveje at der måske er (en hel del) flere nuancer end de oplyste, inden man svarer.

For mig handler det ikke om man giver sin ærlige mening eller ej (for selvfølgelig skal man det), men om at reflektere lidt i stedet for at komme med en umiddelbar gut feeling. For jeg lover dig - størstedelen af de kvinder der skriver "skrid!", ville IKKE være så klippefaste i deres overbevisning hvis det drejede sig om dem selv, deres eget parforhold og deres egne børns familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.