Anonym skriver:
Ja det er vi nød til ..
Jeg synes også der er mange ting at tænke på og skulle forholde sig til ... men har slet ikke lyst til at skulle være forældre nu hvor det er gået så galt..
Jeg vil selvfølgelig altid elske vores kommende barn for alt i verden, men hele drømmen er ligesom brast lidt efter lidt.. øv! Tak for kram .. det varmede..
Nej det kan jeg så udemærket godt forstå.. den her tid skulle jo gå med at far lægger hånd på maven, synger for babyen, kysser moren og fortæller hun er verdens mest fantastiske skabning og holden i hånd og tanker om fremtiden - de der dejlige lyserøde svævende drømme man går og har og hvordan det bliver at få den lille hjem for første gang, og trygheden ved at have den man elsker til at være hos sig under fødslen - og nu...
Ja så ønsker du ikke at se på ham, på den der måde, holde hans hånd føles som bedrag - når han ser på dig, tænker du på at han måske hellere ville se på de andre.... og ja.... især det med veninden ville jeg være gået fuldstændig bagover - over. Den begriber jeg virkelig ikke... at han kunne få sig selv til...
Den eneste forklaring på det ville være hvis han var igang med at lave et fødselsdagskort, en scrapbog eller et eller andet sjovt i gave - alt andet ville ikke være håndterbart...
Øv hvor er det sørgeligt!
Anmeld