Ja det så mig igen, angående nøgenbilleder af x' kærester.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.942 visninger
54 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

Nu er der gået 1 uge, og jeg valgte at forsøge at tilgive ham... jeg synes egentlig jeg har gjort mit bedste... Jeg har været ked af det, har ikke kunne forstå det hele og jeg føler lidt, det er mig der prøver at gøre det hele godt igen faktisk .

1 gang i nat har jeg haft mareidt, om at han smed mig ud, jeg kom til at bo i min gamle lejlighed igen hvor der var problemer med udlejeren og han ville bare have sine x'er for hårdt...  

Jeg har været i så dårligt humør hele morgenen og har bare lyst til at blive ved at græde ..jeg vil bare så genre tilgive men ved ikke om jeg husker sorg for godt og om jeg kan.. 

Puha piger.. ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg... tror bare jeg trænger til et kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

MortilElias2010

Kom her! Det kan jeg virkelig godt forstå.Hvor må det også være kvalmende. Jeg ville heller ikke kunne være i mig selv og jeg ved, at jeg ikke havde forsøgt at tilgive ham for det ville jeg ikke kunne. Du må mærke dig selv og hvor langt du vil strække dig.

Anmeld

19. september 2012

Frk. Himmelblå

Hvad er det for en tråd, du henviser til?

Og du skal da have et kram fra mig også!

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Kom her! Det kan jeg virkelig godt forstå.Hvor må det også være kvalmende. Jeg ville heller ikke kunne være i mig selv og jeg ved, at jeg ikke havde forsøgt at tilgive ham for det ville jeg ikke kunne. Du må mærke dig selv og hvor langt du vil strække dig.

Tak ...  Ja det er kvalmende og jeg ser bare de billeder i hovedet igen og igen ... begynder nu at få mareidt om det og ja har sq svært ved at føle mig glad... det er så svært det her, jeg skal jo føde lige om snart vi har været sammen i mange år  og kæmpet for et her lille væsen.. og så sker det her pis lige nu .. .. så frustrerende.. jeg havde jo aldrig forsøgt at få barn med ham hvis jeg havde vidst det her... 

Anmeld

19. september 2012

MorDk

Du kan tro du får en krammer  Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Tænker på dig!

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Hvad er det for en tråd, du henviser til?

Og du skal da have et kram fra mig også!

de begge to ligger under parforhold.. nøgenbillede af x kæresten på computeren og opdateringen deraf.. og tak..

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du kan tro du får en krammer  Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Tænker på dig!

Tak ..  

Har du ikke født endnu ... ! altså...  du går da lige til det sidste..  og ve støv til dig... 

Anmeld

19. september 2012

SussieThyssen

HVORFOR BRUGE SIT LIV PÅ ET MENNESKE, DER FÅR EN TIL AT GRÆDE??

Kæmpe, kæmpe knus

Sussie

Anmeld

19. september 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Tak ...  Ja det er kvalmende og jeg ser bare de billeder i hovedet igen og igen ... begynder nu at få mareidt om det og ja har sq svært ved at føle mig glad... det er så svært det her, jeg skal jo føde lige om snart vi har været sammen i mange år  og kæmpet for et her lille væsen.. og så sker det her pis lige nu .. .. så frustrerende.. jeg havde jo aldrig forsøgt at få barn med ham hvis jeg havde vidst det her... 

Det med barnet havde jeg ikke lige fået fat på, det gør mig inderligt ked af det.. ja, man bliver udsat for mange prøvelser, men øv der er jo ikke noget godt tidspunkt for den her slags... disse ting skal bare ikke harmonere og må sige at I har da rigeligt andet at skulle tænke på end at du skulle forholde sig til denne situation, så den kunne have været været dig velundt ikke at få smidt i hovedet. Måske efter fødslen ... tiden op til er jo bare for dig lang med alt det du kan nå at tænke... men efterfølgende kan det være du får skubbet det i baggrunden eller finder en afgørelse... snakken må I blive nødt til at tage igen og igen...

Anmeld

19. september 2012

TeamRocket

Jeg forstår dig godt, tvivler på jeg ville kunne leve med ham efter det han har gjort. Gør han noget for at gøre det godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.