Ja det så mig igen, angående nøgenbilleder af x' kærester.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

FruK

Når du nu har valgt at blive sammen med ham, så må du give det noget tid.

Jeg forstår godt, at du har svært ved at få genopbygget tilliden til ham, men du har valgt at prøve.

Må jeg spørge om du egentlig konfronterede ham med, hvor han har de billeder af din veninde fra?
Det ville jeg nok ikke kunne leve uden at vide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Når du nu har valgt at blive sammen med ham, så må du give det noget tid.

Jeg forstår godt, at du har svært ved at få genopbygget tilliden til ham, men du har valgt at prøve.

Må jeg spørge om du egentlig konfronterede ham med, hvor han har de billeder af din veninde fra?
Det ville jeg nok ikke kunne leve uden at vide.

umiddelbart skulle han have haft taget en backup af hendes computer engang da han lavede den, og havde så hendes filer på en ekstern harddisk eller noget i den stil.. men han siger han ikke kan huske det.. så jeg har svært ved at stole 100% på ham.. det er somom han ikke fortæller mig hele sandheden,.. 

Anmeld

19. september 2012

FruK

Anonym skriver:

umiddelbart skulle han have haft taget en backup af hendes computer engang da han lavede den, og havde så hendes filer på en ekstern harddisk eller noget i den stil.. men han siger han ikke kan huske det.. så jeg har svært ved at stole 100% på ham.. det er somom han ikke fortæller mig hele sandheden,.. 

For mig er det nærmest endnu mere skummelt end ekskæresterne. Hvis han ikke har fået dem af hende, så har han jo "stjålet" dem... din venindes private billeder af hendes selv - i bh.

Jeg ville have meget svært ved det.

Det virker heller ikke som om du mener, at han helt har fortalt sandheden...? Så bliver det nok ikke lettere at genfinde tilliden til ham.

Håber I finder ud af enten at få det til at fungere for jer begge to - eller skilles på den bedst mulige måde.

Anmeld

19. september 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Nu er der gået 1 uge, og jeg valgte at forsøge at tilgive ham... jeg synes egentlig jeg har gjort mit bedste... Jeg har været ked af det, har ikke kunne forstå det hele og jeg føler lidt, det er mig der prøver at gøre det hele godt igen faktisk .

1 gang i nat har jeg haft mareidt, om at han smed mig ud, jeg kom til at bo i min gamle lejlighed igen hvor der var problemer med udlejeren og han ville bare have sine x'er for hårdt...  

Jeg har været i så dårligt humør hele morgenen og har bare lyst til at blive ved at græde ..jeg vil bare så genre tilgive men ved ikke om jeg husker sorg for godt og om jeg kan.. 

Puha piger.. ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg... tror bare jeg trænger til et kram 

Anmeld

19. september 2012

Pikku Myy

Anonym skriver:

Nu er der gået 1 uge, og jeg valgte at forsøge at tilgive ham... jeg synes egentlig jeg har gjort mit bedste... Jeg har været ked af det, har ikke kunne forstå det hele og jeg føler lidt, det er mig der prøver at gøre det hele godt igen faktisk .

1 gang i nat har jeg haft mareidt, om at han smed mig ud, jeg kom til at bo i min gamle lejlighed igen hvor der var problemer med udlejeren og han ville bare have sine x'er for hårdt...  

Jeg har været i så dårligt humør hele morgenen og har bare lyst til at blive ved at græde ..jeg vil bare så genre tilgive men ved ikke om jeg husker sorg for godt og om jeg kan.. 

Puha piger.. ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg... tror bare jeg trænger til et kram 

Hvis du har besluttet dig for at arbejde mod at tilgive ham, bliver du nødt til at være åben om dine følelser overfor ham. Fortæl ham at du har haft en rigtig dårlig drøm, og lad ham trøste dig. Det er min erfaring at det er vejen mod tilgivelse.

Anmeld

19. september 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Årh jamen det tager jo også lang tid 

Det er da ikke bare noget man gemmer væk i en skuffe og så fortsat lever sit liv. Du er i al ret til at græde, jeg kan da selv huske at jeg græd meget og i lang tid. Man føler sig så usikker og uelsket og man ved aldrig om man bliver helt glad igen 

Men kan kun fortælle det samme som sidst og det er at i dag elsker jeg og min kæreste hinanden mere end noget andet, vi har snart været sammen i 7 år, og det er 6 år siden jeg fandt de billeder på computeren 

Men det tager TID at stole på hinanden igen - og det er derfor at tillid er noget af det dyrebareste vi ejer, man skal nemlig gøre sig fortjent til at få tilliden 

Du må gøre op med dig selv om du kan holde tiden ud eller ej 

Anmeld

19. september 2012

FruK

Loui Norman skriver:

Årh jamen det tager jo også lang tid 

Det er da ikke bare noget man gemmer væk i en skuffe og så fortsat lever sit liv. Du er i al ret til at græde, jeg kan da selv huske at jeg græd meget og i lang tid. Man føler sig så usikker og uelsket og man ved aldrig om man bliver helt glad igen 

Men kan kun fortælle det samme som sidst og det er at i dag elsker jeg og min kæreste hinanden mere end noget andet, vi har snart været sammen i 7 år, og det er 6 år siden jeg fandt de billeder på computeren 

Men det tager TID at stole på hinanden igen - og det er derfor at tillid er noget af det dyrebareste vi ejer, man skal nemlig gøre sig fortjent til at få tilliden 

Du må gøre op med dig selv om du kan holde tiden ud eller ej 

Anmeld

19. september 2012

Klematis

Som de andre siger: ting tager tid.
Det er så let at sige: det ville jeg ikke finde mig i. Det er let at skride. Du har valgt den hårde. Du har valgt at leve med det, og det tager tid, at bygge tillid og respekt op igen.
Jeg kan godt forstå dit valg. Det bliver ikke sidste gang du betaler en pris for dit barn og din families skyld.

Hvis tvivlen nager dig. Så løs op for den. Tal med din veninde om de billeder, eller sig til din
Kæreste at der er noget der ikke stemmer, og at du vil spørge hende.
Få alt af vide nu, få det ud i det åbne, så du ikke skal gå og bekymre dig om der kan være mere.
Meld klart ud til din kæreste, at du bliver, men det er NU han skal være ærlig, for jeres families overlevelses skyld. Du vil ikke finde mere skidt om en måned.

Lyder som om i ikke er helt færdige med at snakke.
Knus til dig.

Anmeld

19. september 2012

LR85

Anonym skriver:

stakkels dig.

jeg synes du skal være opmærksom på om du får det bedre med tiden.

det er klart a det vil være svært den første tid, men være OBS på a det skal blive bedre snart.

Ellers må du tage din beslutning op til revurdering

Anmeld

19. september 2012

christina92

modesty skriver:

Han har jo sagt at han er sindssygt ked af det, at han aldrig gør det mere, han har grædt og fortrudt. 

Helt ærligt, jeg synes godt nok at det er vildt overdrevet at lave så meget krise over det. Det er BILLEDER! Hvis han så i det mindste havde været utro - det har han ikke engang.

Du siger simpelthen at du aldrig ville have fået barn med ham på grund af nogle billeder på en computer. Wow. Jeg forstår godt tillidsbruddet, og jeg forstår godt at det kan tage tid at tilgive (specielt det med veninden - det andet ville ikke gøre mig så meget) men "synden"s størrelse må altså også spille en rolle.

Du føler hvad du føler og det kan du selvfølgelig ikke styre selv. Jeg ville bare ønske for dig og ham og jeres barn at du kunne se at det her altså ikke er verdens undergang.

Når man har kæmpet en ben hård kamp igennem flere år for at stifte en familie, har kæmpet side om side med store tab undervejs, været hinandens bedste venner og været hinandens trofaste klipper i processen. Når man står og skal være mor, bære på den mand man elskers barn, som Endelig efter al den tid har tænkt sig at komme til verden. endelig får de deres vidunder som de har ønsket mere en noget andet, Så synes jeg ikke man kan sige det "BARE" er billeder på en computer. Som det også står i de tidligere tråde er det billeder af en bestemt karakter ikke "bare" billeder. Og det er et bedrag og tillidsbrud som stiller spørgsmåls tegn ved hele deres verden? hvordan har han kunne kæmpe denne kamp, igen og igen sige at han elsker hende og ønsker deres familie og så samtidig være klar over han har sådanne billeder af piger fra hans fortid?

Ja han har gjort hans for at vise han er ked af det, har slettet billederne og har fortalt hende hvor meget han har fortrut og aldrig vil gøre det igen. Men hvad ændre det på at han har brudt hendes tillid og hvem ved i hvor lang tid?? Hvem ville, hvis de vidste den man elsker var i stand til at såre en på en sådan måde, så vælge at kæmpe den lange seje kamp for at føde hans barn?

Tiden må jo nu vise om den kærlighed hun har til ham, som hele vejen igennem har været troværdig og ægte er nok til at holde deres lille familie sammen.

Til Ts: Jeg sender dig endnu en gang mange knus og tanker og ja vejen herfra bliver lang og sej, og det er en kamp der kan vindes med tiden! Husk blot at det ikke skal være for en hver pris og at det vigtigste er dig og dit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.