nu er det tid igen ;-) hvem vil du give knus til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Bøllemyr skriver:

Derer jo så mange, som er kommet til at betyde meget og som har gjort et stort indtryk på mig

Håber ikke jeg glemmer nogen

Bøllen- hun er en fantastisk ven og stor opbakning, på trods af hun selv slås med så meget

Tanja- er også en hel fantastisk ven som også er mor til min kommende svigerdatter Lærke. Du er der også bare ALTID

Laulund87- altid klar til at trøste og lytte og umådeligt betænksom

Mor til Frederic og Freya- du er altid god til at skrive et varmt og kærligt svar og selvom du har en masse at slås med er du der for en

Nettemor- er altid super sød og kærlig

Janni- super super sød og betænksom

Kay- rigtig sød og hyggelig at være sammen med

kesuh- fordi du har været så flink her nu efter min x forlod mig.

Har sikkert glemt nogen

Derfor et kæmpe stort fælles kram til alle på baby.dk

kan kun sige tak og lige måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

babymus77

Mor til Frederic og Freya skriver:

tror bare jeg ville rende rundt sådan her  på hver baby.dk's bruger's profil'er og give kram...

Et særlig kram til alle jer herlige mennesker der bare er med til at gøre ens hverdag lysere... At man kan lukke lort ud - få et kram eller et los bagi...

Håber ikke jeg glemmer nogen - hvilket jeg nok gør med den ammehjerne jeg render rundt med...

Bøllemyr - du er kæmper og så sej + kanon rar at snakke med..

B&J - fordi du er herlig og dejlig at snakke med...

Laulund87 - fordi du er som du er...

maja84 - du er bare så herlig og har mødt dig irl, vores sms'er og så det at du gav os din plads til pks...

henri84 - du kæmper for dine 2 børn, du/i fortjener noget medgang.

Nettemor - baby2påvej - babymus77 - <3 - baagøe - kittygirl - twinboys - sussiethyssen - e.b - christina.78... I er alle hver især specielle og tak for den i er..

På denne regnfulde dag!!! 

Anmeld

18. september 2012

Mor til Frederic og Freya

babymus77 skriver:

På denne regnfulde dag!!! 

ja den er faktisk helt 'strålende'...

Anmeld

18. september 2012

Kloster

Jeg vil gerne give mig selv et knus

Hvorfor... Fordi jeg aldrig bliver nævnt i sådanne tråde, men jeg altid er her  

Er stort set logget på baby.dk i alle mine "hjemme-timer", selvom jeg sjældent skriver indlæg, da jeg ikke så så meget til fælles med størstedelen af baby-brugerne. Kan bare ikke helt undvære jer alle sammen

Anmeld

18. september 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

En STOR kram til SEPTEMBER 11 gruppen, I er fantastiske!!

Alle som forsøger at blive gravide!

Alle nygravide, f.eks. FrkZier og M

MorDK, dig har jeg krammet

Laulund87, Jydeinden, Nettemor, Aalborgpigen... arm men altså kan blive ved

ALLE fortjener et kram

KRAM TILBAGE !!! 

Anmeld

18. september 2012

2babygirls

Mor til Frederic og Freya skriver:

tror bare jeg ville rende rundt sådan her  på hver baby.dk's bruger's profil'er og give kram...

Et særlig kram til alle jer herlige mennesker der bare er med til at gøre ens hverdag lysere... At man kan lukke lort ud - få et kram eller et los bagi...

Håber ikke jeg glemmer nogen - hvilket jeg nok gør med den ammehjerne jeg render rundt med...

Bøllemyr - du er kæmper og så sej + kanon rar at snakke med..

B&J - fordi du er herlig og dejlig at snakke med...

Laulund87 - fordi du er som du er...

maja84 - du er bare så herlig og har mødt dig irl, vores sms'er og så det at du gav os din plads til pks...

henri84 - du kæmper for dine 2 børn, du/i fortjener noget medgang.

Nettemor - baby2påvej - babymus77 - <3 - baagøe - kittygirl - twinboys - sussiethyssen - e.b - christina.78... I er alle hver især specielle og tak for den i er..

Kæmpe krammer tilbage til dig smukke.!!!

Anmeld

18. september 2012

M (:

Ka+Ma=Be skriver:

Årh tak skal du have!  (Man må vel gerne sige tak, når man selv har lavet ham haha)

Det kan jeg godt forstå, du glæder dig til! Det er så skønt med en struttende mave (i hvert fald ind til den bliver aaalt for stor og tung, men det gemmer vi til senere .)

Hvis man ikke må være stolt af sine "hjemme-kreationer", hvad må man så være stolt af?

Ja, den behøver ikke blive stor lige med det samme - bare stor nok til at man ikke er i tvivl om det skyldes baby eller for meget pizza

Anmeld

18. september 2012

MyLove E

MorDk skriver:

Jeg vil starte med at give ALLE en morgenkrammer... MEN vi sende extra morgenkrammere til Tauf, HeidiØ og til TR ♥

KRAAAAMMMMZ

Mange tak søde..

STOR KRAMMER TILBAGE Ja også til FreYa

Anmeld

18. september 2012

MyLove E

Krammer til alle dem som har kommet med en masse " god bedringer " her efter min operation

Ekstra til

Muhmi, Mordk MortilElias, Nettemor Janni, B&J, Dot D, Monica P, Aalborgpigen og tarkoflen

Anmeld

18. september 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Derer jo så mange, som er kommet til at betyde meget og som har gjort et stort indtryk på mig

Håber ikke jeg glemmer nogen

Bøllen- hun er en fantastisk ven og stor opbakning, på trods af hun selv slås med så meget

Tanja- er også en hel fantastisk ven som også er mor til min kommende svigerdatter Lærke. Du er der også bare ALTID

Laulund87- altid klar til at trøste og lytte og umådeligt betænksom

Mor til Frederic og Freya- du er altid god til at skrive et varmt og kærligt svar og selvom du har en masse at slås med er du der for en

Nettemor- er altid super sød og kærlig

Janni- super super sød og betænksom

Kay- rigtig sød og hyggelig at være sammen med

kesuh- fordi du har været så flink her nu efter min x forlod mig.

Har sikkert glemt nogen

Derfor et kæmpe stort fælles kram til alle på baby.dk

Tak for kram sweeti :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.