nu er det tid igen ;-) hvem vil du give knus til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Koen.

Bøllemyr skriver:

Er du blevet syg
Øv altså
God bedring søde og kæmpe kæmpe retur

Tak søde, det er bare snot og feber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Koen.

Kloster skriver:

Jeg vil gerne give mig selv et knus

Hvorfor... Fordi jeg aldrig bliver nævnt i sådanne tråde, men jeg altid er her  

Er stort set logget på baby.dk i alle mine "hjemme-timer", selvom jeg sjældent skriver indlæg, da jeg ikke så så meget til fælles med størstedelen af baby-brugerne. Kan bare ikke helt undvære jer alle sammen

Så får du et kram af mig tror ikke rigtig vi sådan har skrevet sammen men læser tit dine indlæg Du virker som et rigtig godt forbillede for dine unger og som en kvinde der hviler i sig selv

Anmeld

18. september 2012

Laulund87

Mor til Frederic og Freya skriver:

tror bare jeg ville rende rundt sådan her  på hver baby.dk's bruger's profil'er og give kram...

Et særlig kram til alle jer herlige mennesker der bare er med til at gøre ens hverdag lysere... At man kan lukke lort ud - få et kram eller et los bagi...

Håber ikke jeg glemmer nogen - hvilket jeg nok gør med den ammehjerne jeg render rundt med...

Bøllemyr - du er kæmper og så sej + kanon rar at snakke med..

B&J - fordi du er herlig og dejlig at snakke med...

Laulund87 - fordi du er som du er...

maja84 - du er bare så herlig og har mødt dig irl, vores sms'er og så det at du gav os din plads til pks...

henri84 - du kæmper for dine 2 børn, du/i fortjener noget medgang.

Nettemor - baby2påvej - babymus77 - <3 - baagøe - kittygirl - twinboys - sussiethyssen - e.b - christina.78... I er alle hver især specielle og tak for den i er..

Anmeld

18. september 2012

Kloster

tanja. skriver:

Så får du et kram af mig tror ikke rigtig vi sådan har skrevet sammen men læser tit dine indlæg Du virker som et rigtig godt forbillede for dine unger og som en kvinde der hviler i sig selv

Åh takkkkk.............

Anmeld

18. september 2012

jydeinden

Mettefpigen skriver:

Jaaa nu synes jeg det er på tide igen :-) hvem vil i give knus til???

Jeg vil først og fremmest give et knus til jer allesammen!! og specielt til alle jer der lige har fundet ud af at i skal have bebser :-) (har lige set nogle tråde ;-) ) og et velkommen tilbage knus til Sussie

God aften piger :-D

jamen vi kan da lige starte fra en ende af..

vi starter med sussie vores alle sammens "mor" fordi hun er sådan en sød og velformuleret kvinde

så kommer næste som er mordk: fordi hun virker så sød, og fordi det måske kunne sætte gang i hendes fødsel hehe

kofoed fordi hun er sød og hyggelig at snakke med

solstrålebørn: fordi hun sørme også er sød at snakke med, og fordi hun gav mig en chance for at vise at jeg slet ikke er så slem igen hihi

og sidst men ikke mindst min dejlige kæreste aka Dustmuz bare fordi han er så dejligt tosset og en god debattør.. for det meste

Anmeld

18. september 2012

B&J

Jeg vil gerne sende en kæmpe krammer til alle her inde

i har alle fortjent en krammer der er ikke noget der er bedre inden kæmpe bjørne krammer

Anmeld

18. september 2012

B&J

tanja. skriver:

Altså smukke!! Her sidder jeg med 39,2 i feber og snot i hele fjæset, men alligevel får du et smil frem hos mig stort knus tilbage til dig og melder mig os på bøllemyr

Og min søster janni, B&J og babymus et eller andet tal

Åhh tak søde hvor er du bare helt igennem fantastisk

og sender dig lige en kæmpe krammer og en masse snot papir

Anmeld

18. september 2012

B&J

Mor til Frederic og Freya skriver:

tror bare jeg ville rende rundt sådan her  på hver baby.dk's bruger's profil'er og give kram...

Et særlig kram til alle jer herlige mennesker der bare er med til at gøre ens hverdag lysere... At man kan lukke lort ud - få et kram eller et los bagi...

Håber ikke jeg glemmer nogen - hvilket jeg nok gør med den ammehjerne jeg render rundt med...

Bøllemyr - du er kæmper og så sej + kanon rar at snakke med..

B&J - fordi du er herlig og dejlig at snakke med...

Laulund87 - fordi du er som du er...

maja84 - du er bare så herlig og har mødt dig irl, vores sms'er og så det at du gav os din plads til pks...

henri84 - du kæmper for dine 2 børn, du/i fortjener noget medgang.

Nettemor - baby2påvej - babymus77 - <3 - baagøe - kittygirl - twinboys - sussiethyssen - e.b - christina.78... I er alle hver især specielle og tak for den i er..

Mange mange mange tak det er også super dejligt at snakke med dig

og sender en masse krammer til dig

Anmeld

18. september 2012

B&J

Tauf skriver:

Krammer til alle dem som har kommet med en masse " god bedringer " her efter min operation

Ekstra til

Muhmi, Mordk MortilElias, Nettemor Janni, B&J, Dot D, Monica P, Aalborgpigen og tarkoflen

KÆMPE KÆMPE KÆME KRAMMER TIL DIG OGSÅ

det er så dejligt med en krammer det kan man slet ikke få for lidt af

Anmeld

18. september 2012

2721

Bøllen skriver:

Tak for kram sweeti :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.