nu er det tid igen ;-) hvem vil du give knus til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.346 visninger
118 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Mettefpigen

Jaaa nu synes jeg det er på tide igen :-) hvem vil i give knus til???

Jeg vil først og fremmest give et knus til jer allesammen!! og specielt til alle jer der lige har fundet ud af at i skal have bebser :-) (har lige set nogle tråde ;-) ) og et velkommen tilbage knus til Sussie

God aften piger :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Ka+Ma=Be

Mettefpigen skriver:

Jeg vil først og fremmest give et knus til jer allesammen!! og specielt til alle jer der lige har fundet ud af at i skal have bebser :-) (har lige set nogle tråde ;-) ) og et velkommen tilbage knus til Sussie

Giver en kæææmpe krammer til hele september 11 gruppen   Ikke fordi resten ikke har fortjent! Men blot fordi de er en helt fantastisk gruppe kvinder!

Og så en über krammer til kæreste RiUL, fordi jeg er så glad for, at have lært hende og hendes dejlige søn at kende 

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

Mettefpigen skriver:

yay det betyder at jeg for en krammer

jeg vil gerne give en krammer til alle baby.dk tøser for at gøre det at være gravid lidt federe fordi man kan dele det med jer

Anmeld

17. september 2012

M (:

FrkZier skriver:

yay det betyder at jeg for en krammer

jeg vil gerne give en krammer til alle baby.dk tøser for at gøre det at være gravid lidt federe fordi man kan dele det med jer

Anmeld

17. september 2012

Ka+Ma=Be

M (: skriver:

Guud er du også gravid! Den er gået forbi min næse! Men stort stort tillykke, (også til Zier! Hvor er det dejligt. Der er godt nok mange graviditeter for tiden 

Anmeld

17. september 2012

LMX

Jeg tror jeg vil gi en krammer til MorDK og se om jeg kan klemme lillepigen ud af hende

Anmeld

17. september 2012

M (:

Guud er du også gravid! Den er gået forbi min næse! Men stort stort tillykke, (også til Zier! Hvor er det dejligt. Der er godt nok mange graviditeter for tiden 

Tuuusind tak! 

Ja, jeg skal være MOR!  Totalt underligt at skrive det sådan helt offentligt! 

(Jeg smed en update igår, så det har også været en velbevaret hemmelighed indtil da.. Tråden ligger vist stadig på side to eller tre i oversigten (aNoNyM kvinde bla bla bla..) )

Anmeld

17. september 2012

Ka+Ma=Be

M (: skriver:

Tuuusind tak! 

Ja, jeg skal være MOR!  Totalt underligt at skrive det sådan helt offentligt! 

(Jeg smed en update igår, så det har også været en velbevaret hemmelighed indtil da.. Tråden ligger vist stadig på side to eller tre i oversigten (aNoNyM kvinde bla bla bla..) )

Ja det er bare så stort! ÅRh bliver helt skruk selv!!   hehe

Armen,så bliver jeg da lige nødt til at læse lidt tråde, kan jeg godt se!

Anmeld

17. september 2012

M (:

Ja det er bare så stort! ÅRh bliver helt skruk selv!!   hehe

Armen,så bliver jeg da lige nødt til at læse lidt tråde, kan jeg godt se!

Vi glæder os også helt vildt meget - det er første baby i den tætte familie, så alle er jo bare VILDT spændte!

Ups, det var ikke meningen at smitte dig med skrukhed! 

Ja, det er ikke nemt at følge med i aaaaalle de graviditeter der er blevet offentliggjort de seneste par dage..

(Undskyld jeg spammer din tråd TS.. )

Anmeld

17. september 2012

4kløver

Selvfølgelig til alle. Du får et stort et og missmaria for hun er så en sød pige at snakke med om vores børn.
Og morbibi fordi min er min veninder selv om vi ikke ses tit står hun klar med et kram når alt ser sort ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.