nu er det tid igen ;-) hvem vil du give knus til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

betski

Mettefpigen skriver:

Jaaa nu synes jeg det er på tide igen :-) hvem vil i give knus til???

Jeg vil først og fremmest give et knus til jer allesammen!! og specielt til alle jer der lige har fundet ud af at i skal have bebser :-) (har lige set nogle tråde ;-) ) og et velkommen tilbage knus til Sussie

God aften piger :-D

Jeg vil give et knus til min dejlige kæreste, der er en fantastisk bonusfar til min dejlige datter. At se de to sammen, varmer mit hjerte  Så tydeligt at de elsker hinanden og jeg elsker dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

CarinaSB

Jeg vil gerne give Bassemor<3 et kram bare fordi at hun er den som hun er 

Anmeld

18. september 2012

Laulund87

Bøllemyr

tanja.

Fordi de er nogle gode veninder og selv når de har det hårdt, finder de tid til at lytte og give krammere videre. To piger der kan rumme så meget

Anmeld

18. september 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Bøllemyr

tanja.

Fordi de er nogle gode veninder og selv når de har det hårdt, finder de tid til at lytte og give krammere videre. To piger der kan rumme så meget

Altså smukke!! Her sidder jeg med 39,2 i feber og snot i hele fjæset, men alligevel får du et smil frem hos mig stort knus tilbage til dig og melder mig os på bøllemyr

Og min søster janni, B&J og babymus et eller andet tal

Anmeld

18. september 2012

MorDk

FrkZier skriver:

yay det betyder at jeg for en krammer

jeg vil gerne give en krammer til alle baby.dk tøser for at gøre det at være gravid lidt federe fordi man kan dele det med jer

Anmeld

18. september 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Altså smukke!! Her sidder jeg med 39,2 i feber og snot i hele fjæset, men alligevel får du et smil frem hos mig stort knus tilbage til dig og melder mig os på bøllemyr

Og min søster janni, B&J og babymus et eller andet tal

Åhh god bedring søde! Godt jeg kunne få dig til at smile og så var krammet da ekstra tiltrængt

Anmeld

18. september 2012

MorDk

Jeg vil starte med at give ALLE en morgenkrammer... MEN vi sende extra morgenkrammere til Tauf, HeidiØ og til TR ♥

KRAAAAMMMMZ

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Jeg vil starte med at give ALLE en morgenkrammer... MEN vi sende extra morgenkrammere til Tauf, HeidiØ og til TR ♥

KRAAAAMMMMZ

Årrrrrrrh   til dig og ikke-ankommede Freja, som simeplthen bare SKAL ud snart hihi!

Anmeld

18. september 2012

MorDk

HeidiØ skriver:

Årrrrrrrh   til dig og ikke-ankommede Freja, som simeplthen bare SKAL ud snart hihi!

Smiler vi sætter igang i morgen (Pssst.... staves Freya )

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

En STOR kram til SEPTEMBER 11 gruppen, I er fantastiske!!

Alle som forsøger at blive gravide!

Alle nygravide, f.eks. FrkZier og M

MorDK, dig har jeg krammet

Laulund87, Jydeinden, Nettemor, Aalborgpigen... arm men altså kan blive ved

ALLE fortjener et kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.