Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Januar '12 gruppen (og det er dem allesammen, fordi de er så dejlige og vi skal mødes lige om lidt!) og Maja fordi hun altid er der til at snakke om hjælpe - og hun er Nethefan
Jeg har sikkert glemt nogen, undskyld!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: MIG SELV Fordi det trænger jeg til Og hele min venneliste og resten af baby.dks brugere
MIG SELV Fordi det trænger jeg til
Og hele min venneliste og resten af baby.dks brugere
MariaKyedDK skriver: Jeg vil også gerne give velkomstKrammer til Sussie
Jeg vil også gerne give velkomstKrammer til Sussie
Knuuus
Masser af knus tilbage til jer alle sammen..alle I pragtfulde, skønne krammetøzer.
Det er jo den rene Teletubbie-klub denne her...hehe!Men det højner energien og moralen at blive krammet lidt
Chancen skriver:
AalborgPigen skriver: Jeg skulle lige til at skrive det .. At jeg SAVNER DIG herinde !!! Du er her aldrig... Men jeg forstår dig sagtens.. Jeg syntes også de lektier hober sig op i masser.. Og man er nødt til at få det lavet jo Men det er da vildt i har SÅ mange lektier..
Jeg skulle lige til at skrive det .. At jeg SAVNER DIG herinde !!!
Du er her aldrig... Men jeg forstår dig sagtens.. Jeg syntes også de lektier hober sig op i masser.. Og man er nødt til at få det lavet jo
Men det er da vildt i har SÅ mange lektier..
Jaaah.... Savner også at være herinde...
Har hørt lektierne er værre på assistenten...
come2 skriver: Jeg giver et knus til alle herinde. Og til Miss Church fordi hun er sådan en sød og lyttende person. - Tak fordi du er som du er.
Jeg giver et knus til alle herinde.
Og til Miss Church fordi hun er sådan en sød og lyttende person. - Tak fordi du er som du er.
Årh Hvor er du bare sød!
Jeg vil også gerne give et kæmpe kram til dig Det fortjener du! Du ved at du altid kan skrive til mig
oven på alt det fnidder fnadder der har været herinde idag, vil jeg lige fremhæver denne tråd igen efter en diskussion/skænderi, er det altid godt at give hinanden et lille kram. så det får alle de dejlige tøser herinde så af mig
jydeinden skriver: oven på alt det fnidder fnadder der har været herinde idag, vil jeg lige fremhæver denne tråd igen efter en diskussion/skænderi, er det altid godt at give hinanden et lille kram. så det får alle de dejlige tøser herinde så af mig
super idé
en kæmpe til alle i skønne tøser herinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128