nu er det tid igen ;-) hvem vil du give knus til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

2721

tanja. skriver:

Tak søde, det er bare snot og feber

Bare og bare, det er da aldrig rart at være syg

Kæmpe kæmpe
Håber du snart er frisk igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

kan kun sige tak og lige måde...

Tark

Anmeld

18. september 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Giver en kæææmpe krammer til hele september 11 gruppen   Ikke fordi resten ikke har fortjent! Men blot fordi de er en helt fantastisk gruppe kvinder!

Og så en über krammer til kæreste RiUL, fordi jeg er så glad for, at have lært hende og hendes dejlige søn at kende 

Tilslutter mig september gruppen. Ih hvor har vi bare en skøn gruppe. Og Heidi ø og min lækre svigersøn

Anmeld

18. september 2012

heaven

jeg vil give MIG SELV et kram, for jeg er møgsnottet, suk.... og så vil jeg lave en romtoddy - , skål.....

Og så vil jeg da i øvrigt også gerne give jer alle et kram, kunne da aldrig finde på at udvælge nogle frem for andre... 

Jannie

Anmeld

18. september 2012

Moma

LMX skriver:

Jeg tror jeg vil gi en krammer til MorDK og se om jeg kan klemme lillepigen ud af hende

Anmeld

18. september 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Krammer til alle dem som har kommet med en masse " god bedringer " her efter min operation

Ekstra til

Muhmi, Mordk MortilElias, Nettemor Janni, B&J, Dot D, Monica P, Aalborgpigen og tarkoflen

Stort kram tilbage til dig håber meget snart du er ovenpå igen

Også et stort kram til alle i behandlingsgruppen, jeg håber og for at l alle snart får jeres størrest ønske opfyldt!

Og så er jeg verdens dårligste til at huske navne, så ingen nævnt ingen glemt l er fantastiske allesammen!

Anmeld

18. september 2012

Solstrålebørn

jydeinden skriver:

jamen vi kan da lige starte fra en ende af..

vi starter med sussie vores alle sammens "mor" fordi hun er sådan en sød og velformuleret kvinde

så kommer næste som er mordk: fordi hun virker så sød, og fordi det måske kunne sætte gang i hendes fødsel hehe

kofoed fordi hun er sød og hyggelig at snakke med

solstrålebørn: fordi hun sørme også er sød at snakke med, og fordi hun gav mig en chance for at vise at jeg slet ikke er så slem igen hihi

og sidst men ikke mindst min dejlige kæreste aka Dustmuz bare fordi han er så dejligt tosset og en god debattør.. for det meste

Mmm.... synes faktisk du virkede til at være noget slem...  Det er du jo slet ikke søde... 

Anmeld

18. september 2012

jydeinden

Solstrålebørn skriver:

Mmm.... synes faktisk du virkede til at være noget slem...  Det er du jo slet ikke søde... 

haha jeg er meget meget farlig søde

jeg spiser børn til middag jo ( til dem som evt er i tvivl om er det en joke )

men er glad for du kunne se en anden side i mig er meget fredelig, men meget direkte

Anmeld

18. september 2012

Solstrålebørn

Knus til hele September gruppen...  (I ved hvem jeg er) 

Knus til alle på min venneliste... 

Knus til frk.Lotusblomst og frk. stoltze... 

Og til resten af baby.dk... 

Anmeld

18. september 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Krammer til alle dem som har kommet med en masse " god bedringer " her efter min operation

Ekstra til

Muhmi, Mordk MortilElias, Nettemor Janni, B&J, Dot D, Monica P, Aalborgpigen og tarkoflen

Arrrhh i  lige måde 

Håber du har det okay efter operationen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.