nu er det tid igen ;-) hvem vil du give knus til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Ka+Ma=Be

Vi glæder os også helt vildt meget - det er første baby i den tætte familie, så alle er jo bare VILDT spændte!

Ups, det var ikke meningen at smitte dig med skrukhed! 

Ja, det er ikke nemt at følge med i aaaaalle de graviditeter der er blevet offentliggjort de seneste par dage..

(Undskyld jeg spammer din tråd TS.. )

Eeej hvor dejligt! Så er det spændende for hele familien.

Tror ikke man kan gøre så meget ved den skrukhed der! Om så jeg fik 10 børn tror jeg stadig jeg ville være skruk! haha!

(Meeeget meget vigtig og særdeles spændende spam trods alt!   .)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Mettefpigen

M (: skriver:

Vi glæder os også helt vildt meget - det er første baby i den tætte familie, så alle er jo bare VILDT spændte!

Ups, det var ikke meningen at smitte dig med skrukhed! 

Ja, det er ikke nemt at følge med i aaaaalle de graviditeter der er blevet offentliggjort de seneste par dage..

(Undskyld jeg spammer din tråd TS.. )

Det skal der da helt sikkert være plads til :-) og tillykke med bebsen

Anmeld

17. september 2012

M (:

Ka+Ma=Be skriver:

Eeej hvor dejligt! Så er det spændende for hele familien.

Tror ikke man kan gøre så meget ved den skrukhed der! Om så jeg fik 10 børn tror jeg stadig jeg ville være skruk! haha!

(Meeeget meget vigtig og særdeles spændende spam trods alt!   .)

Ja, det må man sige! Specielt den kommende faster, moster, morfar og farmor er helt vildt spændte! 

Åh nej, siger du, at det aldrig bliver bedre? 

Ih, det er jeg glad for at du synes..  - så må vi bare håbe TS er enig

Anmeld

17. september 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Det skal der da helt sikkert være plads til :-) og tillykke med bebsen

Tuuusind tak! 

Anmeld

17. september 2012

Ka+Ma=Be

Ja, det må man sige! Specielt den kommende faster, moster, morfar og farmor er helt vildt spændte! 

Åh nej, siger du, at det aldrig bliver bedre? 

Ih, det er jeg glad for at du synes..  - så må vi bare håbe TS er enig

I hvert fald ikke for mit vedkommende! hehe. Men jeg havde også en fantaaaastisk graviditet Og selvom starten med et spædbarn kan være hårdt, så er det samtidigt en hel fantastisk oplevelse.  Årh du har SÅ mange ting at se frem til! Håber du får en lige så fantastisk og problemfri graviditet, fødsel og alt det andet der hører til 

SÅ gik jeg vist også lidt off topic! hehe

Anmeld

17. september 2012

Pige2009

Mettefpigen skriver:

Jaaa nu synes jeg det er på tide igen :-) hvem vil i give knus til???

Jeg vil først og fremmest give et knus til jer allesammen!! og specielt til alle jer der lige har fundet ud af at i skal have bebser :-) (har lige set nogle tråde ;-) ) og et velkommen tilbage knus til Sussie

God aften piger :-D

Nattergalen - uden undtagelse

Anmeld

17. september 2012

M (:

Ka+Ma=Be skriver:

I hvert fald ikke for mit vedkommende! hehe. Men jeg havde også en fantaaaastisk graviditet Og selvom starten med et spædbarn kan være hårdt, så er det samtidigt en hel fantastisk oplevelse.  Årh du har SÅ mange ting at se frem til! Håber du får en lige så fantastisk og problemfri graviditet, fødsel og alt det andet der hører til 

SÅ gik jeg vist også lidt off topic! hehe

Fedt at du har haft en nem graviditet - og med sådan en lille lækkermås af en søn forstår jeg godt, at du kan blive lidt skruk efter at prøve igen! 

Indtil videre har min graviditet også været så nem, at jeg ind i mellem stadig bliver i tvivl om jeg drømmer.. 

Anmeld

17. september 2012

Mettefpigen

FrkZier skriver:

yay det betyder at jeg for en krammer

jeg vil gerne give en krammer til alle baby.dk tøser for at gøre det at være gravid lidt federe fordi man kan dele det med jer

Jaaa da :-) selvfølgelig skal du have en krammer

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

Mettefpigen skriver:

Jaaa da :-) selvfølgelig skal du have en krammer

taaak - og du skal have en krammer tilbage

Anmeld

17. september 2012

Ka+Ma=Be

Fedt at du har haft en nem graviditet - og med sådan en lille lækkermås af en søn forstår jeg godt, at du kan blive lidt skruk efter at prøve igen! 

Indtil videre har min graviditet også været så nem, at jeg ind i mellem stadig bliver i tvivl om jeg drømmer.. 

Hvor er du sød! Han er også bare en dejlig dreng 

Jeg kender godt følelsen! Det bliver så skønt når man får lidt mave og baby begynder at sparke! Så bliver man virkelig bekræftet.

EEEEJ nu må det stoppe! Ellers ender jeg bare med et hus fuld af børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.