nu er det tid igen ;-) hvem vil du give knus til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Mettefpigen

FrkZier skriver:

taaak - og du skal have en krammer tilbage

Taak :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

M (:

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er du sød! Han er også bare en dejlig dreng 

Jeg kender godt følelsen! Det bliver så skønt når man får lidt mave og baby begynder at sparke! Så bliver man virkelig bekræftet.

EEEEJ nu må det stoppe! Ellers ender jeg bare med et hus fuld af børn!

Han er da bare SÅ lækker på dit profilbillede - og har da de smukkeste øjne! 

Jeg glæder mig så meget til at begynde at få en lille babybule og til at mærke den lille fisk - indtil videre er der ikke rigtig noget at se (kun hvis man kniber øjnene sammen og lægger hovedet på skrå, kan man måske med lidt god vilje ane en lille bitte forandring..  )

Hahaha, børn kan man aldrig få for mange af

Anmeld

17. september 2012

Dustmuz

Mettefpigen skriver:

Jaaa nu synes jeg det er på tide igen :-) hvem vil i give knus til???

Jeg vil først og fremmest give et knus til jer allesammen!! og specielt til alle jer der lige har fundet ud af at i skal have bebser :-) (har lige set nogle tråde ;-) ) og et velkommen tilbage knus til Sussie

God aften piger :-D

Jeg vil starte med at kramme min dyne, når jeg har gjort det, så krammer jeg mig selv..

når jeg engang bliver færdig med at kramme mig selv, så krammer jeg lige min dyne igen..
ja jeg er sq en selvglad gut hva hehe

Når alt dette er sagt, så for alle andre også lige et klem..
om de kan lide mig eller ej ??

Anmeld

17. september 2012

Miss Kat

Jeg vil starte med at kramme min dyne, når jeg har gjort det, så krammer jeg mig selv..

når jeg engang bliver færdig med at kramme mig selv, så krammer jeg lige min dyne igen..
ja jeg er sq en selvglad gut hva hehe

Når alt dette er sagt, så for alle andre også lige et klem..
om de kan lide mig eller ej ??

Den med dynen vil jeg gerne tilslutte mig!

Min dyne er der altid for mig i tykt og tyndt. Den holder mig altid varm og tryg, og min pude tørrer gerne tårer væk!

Yeps, de fortjener sq et kram! Det vil jeg gøre om lidt...  

Udover det, har jeg også lagt mærke til en hel masse nygravide på baby.dk for tiden (deriblandt mig selv), så et stort, støttende kram til jer alle. Godt gået tøser (og de mænd, der nok også har haft en smule indflydelse i dén retning)! 

Derudover et kram til alle jer brugere, der spreder glæde med jeres positive og sommetider ret morsomme indlæg i debatten! 

Dobbeltkram til alle, der forsøger at blive gravide, har forsøgt længe, haft en del modgang og ganske enkelt har brug for en ekstra krammer. 

Anmeld

18. september 2012

bøllen

Ingen tvivl Bøllemyr

Hun fortjener det af alle

Anmeld

18. september 2012

MomInTheMaking

Mettefpigen skriver:

Jeg vil først og fremmest give et knus til jer allesammen!! og specielt til alle jer der lige har fundet ud af at i skal have bebser :-) (har lige set nogle tråde ;-) ) og et velkommen tilbage knus til Sussie

Har faktisk aldrig været med i de her krammetråde, så nu må det være på tide.

Jeg vil gerne sende en krammer til September gruppen 2011, i er bare nogen søde piger.

Så skal alle dem på min venneliste også have en stor krammer, især StineW79 og Nettemor - for i er bare så søde.

Anmeld

18. september 2012

SussieThyssen

jeg vil gerne sende et kæææmpeknus til jer alle sammen, fordi I ikke har glemt mig, selvom jeg har været væk så længe.

Og så et kæmpeknus til b.dk hvis man ellers kunne, fordi den er så utroligt homogen.
Energierne er helt fantastiske...positive og varme, og det er dejligt at komme tilbage til

Kærligst
Sussie 

Anmeld

18. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Bøllen skriver:

Ingen tvivl Bøllemyr

Hun fortjener det af alle

Jep synesogså bøllemyr fortjener en kæmpe kram efter alt det hun har været igennem 

Anmeld

18. september 2012

bøllen

Aisha skriver:

Jep synesogså bøllemyr fortjener en kæmpe kram efter alt det hun har været igennem 

Nemlig og så er hun bare en fantastisk sød ven

Anmeld

18. september 2012

MariaKyedDK

Mettefpigen skriver:

Jeg vil også gerne give velkomstKrammer til Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.