Er det forkert af os(update plus billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Synes i det hele taget at det er underligt, at man skal studse over og ryste på hovedet over en lyserød cykel! Siden hvornår har piger patent på lyserød. Må piger ikke have en blå cykel? Ej come on!

Ja, helt ærligt.  Så skulle jeg også være underlig, da jeg kan li blå, det er jo en drengefarve. Uhhh pas på derude, nu kommer hende den sære der kan li BLÅ. fy da føj. høhø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

TbCp

MilleMus1988 skriver:

nu har jeg holdt mig på sidelinien men jeg kan ikk blive ved mere

jeg kunne ALDRIG virkelig aldrig finde på at give mine sønner nogen former for tøseting!
der er en grund til at det er forskellige farver og pige og drengeting

og en pink cykel til en dreng er virkelig for meget

hver sin mening hver sin smag

men her skal mine drenge behandles som drenge og ikke som ja undskyld udstrykket GUSTAV

Hold da helt op!

Skal de så heller aldrig stå i køkkenet eller gøre rent? For det er vel også "pigeting"?

Anmeld

14. september 2012

Ciss

twinny skriver:

Ja, helt ærligt.  Så skulle jeg også være underlig, da jeg kan li blå, det er jo en drengefarve. Uhhh pas på derude, nu kommer hende den sære der kan li BLÅ. fy da føj. høhø.

Samme her. Det er min absolutte favoritfarve.....

Anmeld

14. september 2012

twinny

MorDk skriver:

Bryder mig ikke om "begrebet" en Gustav!

Helt ærlig...

Anmeld

14. september 2012

twinny

Ciss skriver:

Samme her. Det er min absolutte favoritfarve.....

Ja, lige præcis. Det er sgu noget fis.

Anmeld

14. september 2012

2721

Yurie skriver:

Jeg ved ikke om jeg vil en købe en pink cykel til min dreng(når jeg får en)
Men de må lege med hvad de vil og klæde sig ud som de vil, men ikke kjole på i institution.
Jeg har ikke mening om hvad der er dreng/pige, da jeg selv er drengepige.
Der er jo også VILDT mange mænd og drenge der går i lyserøde trøjer ude. At være bøsse

Tak for svar

Anmeld

14. september 2012

2721

Malene76 skriver:

Sådan!  Hvad sker der for folk der kommenterer sådan noget. Det er da for meget. Fedt I ikke falder for et slidt farvemønsker som jo slet ikke har noget med opdragelsen af en sund og stærk lille knægt.  Nyd sønnens glæde og glem hvad andre tænker. Husker stadig min tid i en børnehave, hvor faderen seriøst blev letterer sur, når han lille søn var at finde i dukkerummet klædt ud og legede far, mor og børn... Ahmen come on altså.

KH Malene

Tak, jeg nyder også hans glæde og sikke den allerede bliver brugt
Det er sørgeligt at så mange ligger en hel masse i farver, som ikke er der.

Anmeld

14. september 2012

2721

twinny skriver:

Det var da noget underligt noget at gøre.

hvis du havde grint af en af mine sønner som kom på en lyserød cykel, som ja de ville få, hvis det var det de ville have, havde jeg nok sagt bare "pæne" ord til dig. Det er da direkte uforskammet af et voksent menneske.

En ting er du ikke synes det er iorden, men så tager man derhjemme. Hvor den lille dreng ikke kan se/høre/mærke der bliver grint af ham.

TS: fedt fedt fedt.

Tak
Og fedt at du ville gøre det samme

Anmeld

14. september 2012

2721

Ka+Ma=Be skriver:

Synes i det hele taget at det er underligt, at man skal studse over og ryste på hovedet over en lyserød cykel! Siden hvornår har piger patent på lyserød. Må piger ikke have en blå cykel? Ej come on!

Anmeld

14. september 2012

2721

Line - med Bobben skriver:

Ork jeg synes det er super sejt at i har købt en pink cykel til drengen.. Herre gud det er bare en cykel..

En farve er en farve.. Der er ikke nogen der siger noget hvis der kommer en pige på en blå cykel..

NYD at knægten er glad for hans cykel, uanset farve..

Tak, jeg er også rigtig glad for vi holde fast i beslutningen, for nøj hvor er han glad. Normalt er han ikke meget for selv at bevæge sig rundt når vi er uden for, men hold op han giver den gas på sin fine cykel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.