Er det forkert af os(update plus billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

2721

Mor og meget mere skriver:

Jeg håber, dine børns verden bliver lidt større end din. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

MorDk

Muhmi skriver:

Har aldrig hørt det navn blive brugt negativt på den måde.... Betyder det at en Gustav er bøsse eller hvad?

Ja pga. ham bøssen Gustav så bliver navnet "åbenbart" brugt "negativt" på den måde hvilket jeg virkelig sys er helt hen i vejret.

Lig'som AMALIE... hvis man siger noget dumt eller gør noget dumt så har man lavet en "Amalie" - virkelig plat sys jeg!

Anmeld

14. september 2012

2721

Bøllen skriver:

Syntes det er SÅ fedt du lytter til Charlie - og hvad han gerne vil.

Respekter HANS mening  Skønne dreng

Vil da dele et billede jeg har   ( håber det virker )

Og det er ok jeg deler billedet

Tusind tak søde

Han er bare så glad og nøj hvor for han brugt noget energi

Tusind tak, når nu jeg ikke selv kunne gøre det

Anmeld

14. september 2012

Muhmi

MorDk skriver:

Ja pga. ham bøssen Gustav så bliver navnet "åbenbart" brugt "negativt" på den måde hvilket jeg virkelig sys er helt hen i vejret.

Lig'som AMALIE... hvis man siger noget dumt eller gør noget dumt så har man lavet en "Amalie" - virkelig plat sys jeg!

Den med Amalie har jeg hørt og er blevet kaldt et par gange...

Men havde nu aldrig hørt om Gustav.....

MEGA plat og mega nedladende... Amalie og Gustav er jo nogle fine og søde navne, men de vil jo sjældent blive brugt nu... iih...

Anmeld

14. september 2012

2721

Bøllen skriver:

Hvor snævert synet kan man dog lige være

Så du mener fordi en dreng kører rundt på en pink cykel så bliver han en Gustav

Man kan da sagtens behandles som en dreng bare fordi man har en cykel som ikke er drengefarvet - I min verden findes der IKKE drenge og pige farver.

Mine drenge har ski både, rødt , grønt , gul , blåt , lyserødt tøj.

De er da drenge med STORT D

Anmeld

14. september 2012

2721

MorDk skriver:

SUPER skønt billede af en SUPER glad og stolt dreng!

Mange tak. Han var/er så glad og taler hele tiden om den, til alle der gider høre på det

Anmeld

14. september 2012

2721

Bøllen skriver:

han er så dejlig. Med en skøn mor der tør stå ved. Og ved hvad det bedste er for hendes DRENG ...

Årh tak søde
Håber dog aldrig han render ind i nogen fordomme li den der er blevet luftet her

Tilgengæld valgte han en blå hængelås med en blå bil

Anmeld

14. september 2012

2721

Mor og meget mere skriver:

Sådan, Charlie - giv fordommene baghjul!  

Det gør han i stor stil

Anmeld

14. september 2012

2721

Dinna88 skriver:

Nu er det jo sådan at det er OS mennesker der har gjort det til "drenge og pigeting/farver". Det er der jo absolut intet naturligt over. DERFOR er en lille dreng ligeglad med om DU siger at farven er til piger. 

Men jeg vil super gerne høre den grund du har?

Hvordan behandler man en dreng som en dreng? Og en pige som en pige? Skal man nusse om sin lille prinsesse og sende sin soldat i kampe med de andre drenge i børnehaven? 

ts: Jeg ser intet unaturligt i at din dreng har en lyserød cykel -  det er lige så fint som en blå/grøn/whatever farve cykel

Mange tak, jeg kan også mærke på mig selv at det er det hel rette valg og Charlie er SÅ glad

Anmeld

14. september 2012

2721

AnjaB skriver:

Nu findes der vel kun drenge og pige farver fordi vi som voksne har skabt en verden hvor blå er til drenge og lyserød er til piger. Så vidt jeg ved findes der ikke et regelsæt der har bestemt at det er drengefarver og det er pigefarver.

Min dreng elsker alle storesøsters lyserøde tasker og halskæder, han leger og leger med dem. Han elsker også sit legekøkken - måske vi burde kalde han Gustav... narj Malte er så pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.