Er det forkert af os(update plus billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

2721

AnjaB skriver:

Hvor er den da fin, så billedet længere omme - er sikker på min søn også ville elske sådan en cykel i den farve. Desværre må han nøjes med storesøsters gule cykel

Den er nemlig fin
Er sikker på at din søn bliver glad for sin gule, ellers må han gerne få charlies hvis han er nåede at vokse fra sin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

bøllen

Årh tak søde
Håber dog aldrig han render ind i nogen fordomme li den der er blevet luftet her

Tilgengæld valgte han en blå hængelås med en blå bil

Det gør han helt sikkert men heldigvis er langt de fleste ikke SÅ snævert synet.

Men er sikkert på at du nok skal give Charlie troen på det, han gør er det rigtig. Og han bliver en dejlig rummelig dreng Så han skal nok klare den. Selv om han møder folk med fordomme.

Anmeld

14. september 2012

MorDk

Bøllen skriver:

Det gør han helt sikkert men heldigvis er langt de fleste ikke SÅ snævert synet.

Men er sikkert på at du nok skal give Charlie troen på det, han gør er det rigtig. Og han bliver en dejlig rummelig dreng Så han skal nok klare den. Selv om han møder folk med fordomme.

Anmeld

14. september 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Årh tak søde
Håber dog aldrig han render ind i nogen fordomme li den der er blevet luftet her

Tilgengæld valgte han en blå hængelås med en blå bil

Det du lærer Charlie er jo langt bedre. Du viser ham respekt, lærer ham at tage en selvstændig beslutning. Og at det er den rigtige. Du støtter ham i hans valg.

Anmeld

14. september 2012

bøllen

MorDk skriver:

Godt vi kan blive enig

Anmeld

14. september 2012

2721

Bøllen skriver:

Du har ret! Så håber jeg blot hans mor ikke overvære det, for så er jeg bange for, at det ikke bliver et kønt syn
Skal vidst lære at tøjle mit temperament

Anmeld

14. september 2012

2721

Bøllen skriver:

Det du lærer Charlie er jo langt bedre. Du viser ham respekt, lærer ham at tage en selvstændig beslutning. Og at det er den rigtige. Du støtter ham i hans valg.

Det håber jeg.
Han har ihvertfald masser af egen vilje og mening, nogen gange lidt FOR meget, men jeg er jo selv sådan, så det burde jo ikke overraske mig:-O
Har
En veninde som i går sagde til mig at jeg var en alfahan, tvivler dog på det er så grelt.

Anmeld

14. september 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Det håber jeg.
Han har ihvertfald masser af egen vilje og mening, nogen gange lidt FOR meget, men jeg er jo selv sådan, så det burde jo ikke overraske mig:-O
Har
En veninde som i går sagde til mig at jeg var en alfahan, tvivler dog på det er så grelt.

Ha ha sådan måske hun har ret.

Her er der også lige lovlig meget egen vilje . For Søren det er en prøvelse ind imellem. Med at holde tungen lige i munden

Anmeld

14. september 2012

2721

Bøllen skriver:

Ha ha sådan måske hun har ret.

Her er der også lige lovlig meget egen vilje . For Søren det er en prøvelse ind imellem. Med at holde tungen lige i munden

Synes ikke det lyder særlig feminit, jeg kan bare godt lide at bestemme og få min vilje
Og så har jeg altid været den med bukserne på i eg forhold, måske derfor jeg er single?!

Årh ja, de er kære, meeen, puha!

Anmeld

14. september 2012

BellaT

Bøllen skriver:

Syntes det er SÅ fedt du lytter til Charlie - og hvad han gerne vil.

Respekter HANS mening  Skønne dreng

Vil da dele et billede jeg har   ( håber det virker )

Og det er ok jeg deler billedet

Hey, den er magen til min datters. Rigtig god cykel til de små ben.

Og så er det en rigtig flot og frisk farve. OGSÅ til en dreng.

Synes det er SÅ dobbeltmoralsk, det med drenge og pigefarver. Nogle mennesker er bare ikke kommet længere. Men deres problem. Flertallet er da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.