Helt vildt... kan huske det hyr dp havde med at få den af ham i dagens løb...
Ja han var skisme lidt frustreret over at han ikke gad lege med ham og kun rendte rundt med sine barbie dukker...
Det skader jo ikke nogen, men når man har en dreng med stort D herhjemme - er det lige lidt af en kamel at sluge
Jeg er ikke så bekymret over trådstarters dreng, men drengen nævnt i ovenstående han får det svært.
Jeg er lidt af samme holdning som Lola Jensen, familievejlederen fra TV. Drenge skal have lov at klæde sig ud som piger hjemme og i institutionens "klæde-ud-rum", men aldrig om jeg ville lade min søn tage afsted i institution/DP iført kjole, det skaber for mange konflikter og ubehagelige situationer for ham, som jeg ikke vil ønske for ham, f.eks. andre drenge der ikke kan forstå det og ikke vil lege med ham, etc.
Men klæde sig ud som pige hjemme eller i rollelege OVER i institutionen har jeg INTET imod.
Kom min søn en dag som teenager el. voksen og fortalte mig, at han var til drenge, ja så var det da bare fint med mig
- det er ikke derfor min søn ikke må have kjole på i offentligheden el. på vej til institution.
/Winnie hvis søn endnu ingen mening har om påklædning, som 7 måneders.
Anmeld