Er det forkert af os(update plus billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.739 visninger
100 svar
0 synes godt om
13. september 2012

2721

Så får I da lige en update plus et billed af en meget stolt dreng
I morges vågnede jeg til en meget spændt dreng der som det første sagde: Pige cykel.
Så vi tog afsted og købte den meget omtalte cykel

Den flabede ejer var heldigvis ikke ham der stod ved kassen og vi fik hjælp af en super flink mand, som synes at det var fedt at han fik lov at få den lyserøde cykel som endte med at være PINK

Og så rullede han ellers ud af butikken på sine nye cykel, stolt som en i pokker

Vi nåede dog på vej gennem byen at blive peget af og talt højlydt om af op til flere ældre mennesker, men jeg holde hovedet højt og glædede mig over min søns åbenlyse lykke.

Tak for alle jeres positive tilbagemeldinger som gjorde at jeg holdte fast i vores beslutning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

FrkRaarup

Bøllemyr skriver:

I morges vågnede jeg til en meget spændt dreng der som det første sagde: Pige cykel.

Den flabede ejer var heldigvis ikke ham der stod ved kassen og vi fik hjælp af en super flink mand, som synes at det var fedt at han fik lov at få den lyserøde cykel som endte med at være PINK

Og så rullede han ellers ud af butikken på sine nye cykel, stolt som en i pokker

Vi nåede dog på vej gennem byen at blive peget af og talt højlydt om af op til flere ældre mennesker, men jeg holde hovedet højt og glædede mig over min søns åbenlyse lykke.

Tak for alle jeres positive tilbagemeldinger som gjorde at jeg holdte fast i vores beslutning

Lyder VIRKELIG lækkert

Fuck da farven! Lykken der lyser ud af de små's øjne er det hele værd!

Meeeen - hvor er billedet ?

Anmeld

13. september 2012

MortilElias2010

Faktisk virkelig rørende beretning! 

Anmeld

13. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Bøllemyr skriver:

Det er da super...

Kan også huske hvor mange der peged fingre af frederic da han som 2 årig ville være prinsesse til fastelavn...

Frederic har en 12" sort cykel, men hans 16" som han bruger mest er altså også pink med hvide skærme og sorte dæk og fælge/eger... Godt nok en jeg fandt på genbrug, men han er vild med den...

Så et stort

Anmeld

13. september 2012

Dot D

Sådan skal det være... 

Anmeld

13. september 2012

2721

FrkRaarup skriver:

Lyder VIRKELIG lækkert

Fuck da farven! Lykken der lyser ud af de små's øjne er det hele værd!

Meeeen - hvor er billedet ?

Ved ikke hvorfor, har prøvet flere gange nu, at ligge billed ind, men det vil ikke lykkes

Anmeld

13. september 2012

2721

Dot D skriver:

Sådan skal det være... 

Tak
Beklager det
Manglende billed, men kan simpelthen ikke få det til at virke

Anmeld

13. september 2012

Hvem?

Bøllemyr skriver:

Jeg er af den opfattelse, at jeg er fløjtende ligeglad med hva andre syntes, så dejligt - at i holdt fast ved det og i gjorde jeres dreng glad

Anmeld

13. september 2012

2721

MortilElias2010 skriver:

Faktisk virkelig rørende beretning! 

Tak, det var også noget særligt at se hans glæde, da han fik lov at få den

Beklager det manglende billed, men kan ikke få det tilst virke

Anmeld

13. september 2012

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

Det er da super...

Kan også huske hvor mange der peged fingre af frederic da han som 2 årig ville være prinsesse til fastelavn...

Frederic har en 12" sort cykel, men hans 16" som han bruger mest er altså også pink med hvide skærme og sorte dæk og fælge/eger... Godt nok en jeg fandt på genbrug, men han er vild med den...

Så et stort

Hvor kært
Jeg synes det et dejligt man kan give dem den mulighed og bare være ligeglad

Så Charlie er ikke den eneste, der kan lide lyserød

Beklager manglende billed,men kan ikke få det til at virke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.