Er det forkert af os(update plus billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

2721

Rikke&Liam skriver:

Hvor er i bare nogle seje forældre !! Fantastisk historie.

Ved du hvad, min dreng leger altså også med dukkevogn og har sin helt personlige dukke, som han ynder at give ble på og sætte på potten. De der kønsrollemodeller er simpelthen SÅ forkerte.

Det er de nemlige, de fastholder børn i en tid vi ikke længere lever i. Nu til dags kan man jo være og blive lige hvad man vil
Charlie skal vokse op og være accepteret præcis som han er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

MorTil4<3

nu har jeg holdt mig på sidelinien men jeg kan ikk blive ved mere

jeg kunne ALDRIG virkelig aldrig finde på at give mine sønner nogen former for tøseting!
der er en grund til at det er forskellige farver og pige og drengeting

og en pink cykel til en dreng er virkelig for meget

hver sin mening hver sin smag

men her skal mine drenge behandles som drenge og ikke som ja undskyld udstrykket GUSTAV

Anmeld

14. september 2012

2721

MilleMus1988 skriver:

nu har jeg holdt mig på sidelinien men jeg kan ikk blive ved mere

jeg kunne ALDRIG virkelig aldrig finde på at give mine sønner nogen former for tøseting!
der er en grund til at det er forskellige farver og pige og drengeting

og en pink cykel til en dreng er virkelig for meget

hver sin mening hver sin smag

men her skal mine drenge behandles som drenge og ikke som ja undskyld udstrykket GUSTAV

Hver sin mening
Min søn elsker lige så meget biler, traktors osv osv.
Synes din holdning er meget snæversynet og håber aldrig at min søn kommer til at støde på en som dele dine holdninger.
Ha en dejlig dag.

Anmeld

14. september 2012

MorTil4<3

Bøllemyr skriver:

Hver sin mening
Min søn elsker lige så meget biler, traktors osv osv.
Synes din holdning er meget snæversynet og håber aldrig at min søn kommer til at støde på en som dele dine holdninger.
Ha en dejlig dag.

vil skam ærligt indrømme at stødte jeg på en dreng der cyklede rundt på en pink cykel og sagde det var hans ville jeg grine og tænke mit

for det gør man bare ik i min verden

Anmeld

14. september 2012

Loa

Syntes det er super sejt gjort!!

Må helt ærligt indrømme at jeg selv havde haft rigtig svært ved at give min dreng (havde jeg haft en) en lyserød cykel.

På den anden side havde jeg nok ingen problemer ved at give min datter en blå cykel, og jeg syntes det er super ærgerligt at der skal være den forskel.

Syntes det er smadder ærgerligt en dreng ikke kan få noget lyserødt uden der straks skal drages paralleller til at drengen bliver bøsse (undskyld min formulering, er ikke møntet på jeres dreng) Men helt ærligt er jo hverken farverne eller børnene der er noget galt med, men med os voksne der har bildt os selv ind at kun piger have lyserød......

Anmeld

14. september 2012

2721

MilleMus1988 skriver:

vil skam ærligt indrømme at stødte jeg på en dreng der cyklede rundt på en pink cykel og sagde det var hans ville jeg grine og tænke mit

Nu har jeg talt til 10 ca 100 gange og er nok stadig for foraget og vred over at læse lige det du skriver!

Men kan kun konstatere at du er præcis lige så barnlig og umoden som et børnehave barn! Tænk en gang at en voksen menneske og mor kan finde på at grine af et barn.
Du burde skamme dig!

Er hermed færdig med at debatter dette emne med dig.

Anmeld

14. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Bøllemyr skriver:

Ha ha, han er en rigtig lille pigedreng
Stakkels Frederic
Så må de nøjes med at lege hos jer, Frederic ikke får kuller.
Min bror elskede faktisk også at lege pige som lille

Helt vildt... kan huske det hyr dp havde med at få den af ham i dagens løb...

Ja han var skisme lidt frustreret over at han ikke gad lege med ham og kun rendte rundt med sine barbie dukker...

Det skader jo ikke nogen, men når man har en dreng med stort D herhjemme - er det lige lidt af en kamel at sluge...

Anmeld

14. september 2012

2721

Loa skriver:

Syntes det er super sejt gjort!!

Må helt ærligt indrømme at jeg selv havde haft rigtig svært ved at give min dreng (havde jeg haft en) en lyserød cykel.

På den anden side havde jeg nok ingen problemer ved at give min datter en blå cykel, og jeg syntes det er super ærgerligt at der skal være den forskel.

Syntes det er smadder ærgerligt en dreng ikke kan få noget lyserødt uden der straks skal drages paralleller til at drengen bliver bøsse (undskyld min formulering, er ikke møntet på jeres dreng) Men helt ærligt er jo hverken farverne eller børnene der er noget galt med, men med os voksne der har bildt os selv ind at kun piger have lyserød......

Jeg kan godt følge dig og har nok altid selv haft det lidt sådan, men er charlie glad er jeg glad

Anmeld

14. september 2012

sne190810

MilleMus1988 skriver:

Modent.

Anmeld

14. september 2012

2721

sne190810 skriver:

Modent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.