Er det forkert af os(update plus billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

2721

Mettefpigen skriver:

Super fedt!!!!! :-D

Ja, han er så glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

2721

Hvem? skriver:

Det er sådan en skam at andre kan tillade sig at bringe en i tvivl,når det handler om sine børns lykke - skønt du følgte dit

Ja, det sørgeligt. Der var også en ældre dame i butikken der prøvede at overtale ham til at vælge en blå eller grøn

Anmeld

14. september 2012

2721

SussieThyssen skriver:

Er dit billede for stort??

Og super at høre at supermand fik sin ynglingsfarve 

Jeg ved det ikke. Det står som 100% loaded, men kommer ikke frem når jeg har postet indlægget

Ja og han er bare så glad

Anmeld

14. september 2012

HeXeri

Bøllemyr skriver:

Så får I da lige en update plus et billed af en meget stolt dreng
I morges vågnede jeg til en meget spændt dreng der som det første sagde: Pige cykel.
Så vi tog afsted og købte den meget omtalte cykel

Den flabede ejer var heldigvis ikke ham der stod ved kassen og vi fik hjælp af en super flink mand, som synes at det var fedt at han fik lov at få den lyserøde cykel som endte med at være PINK

Og så rullede han ellers ud af butikken på sine nye cykel, stolt som en i pokker

Vi nåede dog på vej gennem byen at blive peget af og talt højlydt om af op til flere ældre mennesker, men jeg holde hovedet højt og glædede mig over min søns åbenlyse lykke.

Tak for alle jeres positive tilbagemeldinger som gjorde at jeg holdte fast i vores beslutning

Husk at smile stort til dem der står og peger og snakker

Sådan tackler jeg dem, så kan det nok være de får pakket sammen

Anmeld

14. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Bøllemyr skriver:

Så får I da lige en update plus et billed af en meget stolt dreng
I morges vågnede jeg til en meget spændt dreng der som det første sagde: Pige cykel.
Så vi tog afsted og købte den meget omtalte cykel

Den flabede ejer var heldigvis ikke ham der stod ved kassen og vi fik hjælp af en super flink mand, som synes at det var fedt at han fik lov at få den lyserøde cykel som endte med at være PINK

Og så rullede han ellers ud af butikken på sine nye cykel, stolt som en i pokker

Vi nåede dog på vej gennem byen at blive peget af og talt højlydt om af op til flere ældre mennesker, men jeg holde hovedet højt og glædede mig over min søns åbenlyse lykke.

Tak for alle jeres positive tilbagemeldinger som gjorde at jeg holdte fast i vores beslutning

Hvor er i bare nogle seje forældre !! Fantastisk historie.

Ved du hvad, min dreng leger altså også med dukkevogn og har sin helt personlige dukke, som han ynder at give ble på og sætte på potten. De der kønsrollemodeller er simpelthen SÅ forkerte.

Anmeld

14. september 2012

2721

M (: skriver:

Det er SÅ nemt at dømme andre!

Det Jo lige det det er

Anmeld

14. september 2012

2721

Faith skriver:

Tak

Anmeld

14. september 2012

2721

Ciss skriver:

Sikke nogen uopdragne ældrer mennesker!

Rigtig dejlig update!!!

Ja, det var de, men jeg er vantil det

Anmeld

14. september 2012

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

He he...

Han nægter ihvertfald endnu ikke at cykle på den, fordi den er pige farvet...

Og det var jo fastelavn i dp, så ikke det helt vilde... tror ikke vi kan trække ham i den nu her - man er vel blevet 4 år...

Til gengæld kender vi en dreng der ofte kom i dp i prinsesse kjole over sit alm tøj... Nu her vil han kun lege med barbie dukker - barbie dvd'er - kjoler osv.. Så når de leger sammen, er det hos os - da er der intet (ud over den lyserøde dame taske han har med), men frederic har også kun legetøj der nærmest kun har hjul mm. Men inde hos dem, kan de slet ikke lege sammen - da han kun vil lege med sine barbie dukker osv, det vil frederic slet ikke og spørger ham konstant om de ikke skal bygge en brio bane eller lign.

Ha ha, han er en rigtig lille pigedreng
Stakkels Frederic
Så må de nøjes med at lege hos jer, Frederic ikke får kuller.
Min bror elskede faktisk også at lege pige som lille

Anmeld

14. september 2012

2721

HeXeri skriver:

Husk at smile stort til dem der står og peger og snakker

Sådan tackler jeg dem, så kan det nok være de får pakket sammen

Det gjorde jeg også og vinkede, så de ikke var i tvivl om at jeg så og hørte dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.