Er det forkert af os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

MortilCilas

Bøllemyr skriver:

Min søn ønsker sig en lyserød løbecykel, meget brændende og hans far og jeg er blevet enige om atgive ham en. Men nu sidder jeg lidt her og tænker, er det forkert af os?
Vi mener at han skal have lov, fordi alle børn har faser hvor noget specielt hitter og Charlie ELSKER lyserød og hvorfor nægte ham den løbecykel alene fordi vi i vores samfund har gjort den til en pige farve?!

Ville i købe en lyserød løbecykel til jeres dreng, hvis han ønskede sig den rigtig meget?

Cilas har fået en lyserød klapvogn, og han elsker den!
Han rendte rundt med sin kusines hele tiden og besluttede mig for at købe en, de havde den kun i lyserød og jeg er egentlig ligeglad

Synes i skal gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

2721

MortilCilas skriver:

Cilas har fået en lyserød klapvogn, og han elsker den!
Han rendte rundt med sin kusines hele tiden og besluttede mig for at købe en, de havde den kun i lyserød og jeg er egentlig ligeglad

Synes i skal gøre det

Hvor dejligt
Sådan en ønsker charlie sig også, pt har vi dog ikke plads
Den bliver købti morgen

Anmeld

12. september 2012

MortilCilas

Bøllemyr skriver:

Hvor dejligt
Sådan en ønsker charlie sig også, pt har vi dog ikke plads
Den bliver købti morgen

Det er herligt med de unger!

Iih hvor godt

Anmeld

12. september 2012

2721

MortilCilas skriver:

Det er herligt med de unger!

Iih hvor godt

Ja, jeg elsker hans udtryk i ansigt når han kommer gående med fx mine sko på

Anmeld

12. september 2012

CS

Bøllemyr skriver:

Min søn ønsker sig en lyserød løbecykel, meget brændende og hans far og jeg er blevet enige om atgive ham en. Men nu sidder jeg lidt her og tænker, er det forkert af os?
Vi mener at han skal have lov, fordi alle børn har faser hvor noget specielt hitter og Charlie ELSKER lyserød og hvorfor nægte ham den løbecykel alene fordi vi i vores samfund har gjort den til en pige farve?!

Ville i købe en lyserød løbecykel til jeres dreng, hvis han ønskede sig den rigtig meget?

go for it

Anmeld

12. september 2012

Muhmi

Nej da, køb ham en lyserød løbecykel og lad ham endelig hygge sig med den Han bliver jo ikke mere eller mindre dreng af at køre på bestemt farve løbecykel

Silas vil da også få barbie hvis han synes de er sjove at lege med.. Jeg synes jo også de er sjove at lege med ligeså vel som en actionfigur/traktor er, så hvorfor skulle han ikke?

Anmeld

12. september 2012

2721

CS skriver:

go for it

Tak

Anmeld

12. september 2012

2721

Muhmi skriver:

Nej da, køb ham en lyserød løbecykel og lad ham endelig hygge sig med den Han bliver jo ikke mere eller mindre dreng af at køre på bestemt farve løbecykel

Silas vil da også få barbie hvis han synes de er sjove at lege med.. Jeg synes jo også de er sjove at lege med ligeså vel som en actionfigur/traktor er, så hvorfor skulle han ikke?

Den bliver købt

Anmeld

12. september 2012

Muhmi

Bøllemyr skriver:

Den bliver købt

Anmeld

12. september 2012

Pige2009

Bøllemyr skriver:

Fedt af jer!  Der skulle være flere som jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.