Så meget betød 3,5 år og et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

2721

Kris89 skriver:

Kan det ikke bare være hans måde at komme "over" det hele på?

tænker lidt at sådan reagerede jeg de gange jeg gik fra en kæreste. selvom han betød ufattelig meget for mig havde jeg en tendens til at falde i armene på en anden meget kort tid efter. måske for at gøre x'en jaloux, måske for ikke at komme til at ligge/være alene og tænke for meget...

er ret sikker på hvis kæresten og jeg (gud forbyde det) gik fra hinanden nu ville jeg gøre det samme...

Måske, men det var jo ham der pludselig ikke magtede familielivet mere. Ergo burde han jo være ok med det hele.

Han skulle bare ikke have sagt alt det andet, når han så samtidig er ude med snørren andet sted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

2721

Mussen2 skriver:

mega griner og endelig har jeg mødt en anden som bruger røvbanan
Den er så svær den krælighed, når den ikke vil som man ønsker.

En røvbanan er et godt ord. Vel brugt i de kredse jeg kom i inden jeg fik barn.
Ja, men svære endnu når manden lyver.

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Bøllemyr skriver:

Det har du ret i, men så kunne/kan han i det mindste være ærlig omkring det og ikke sige til mig han Overvejer at give det et forsøg igen.

Men igen... Kan jo godt være, han elsker dig og håber I kan finde sammen igen? Han reagerer så bare ved at date... Vi er alle forskellige... Håber du kommer igennem det så hurtigt som muligt

Anmeld

8. september 2012

2721

Baagøe skriver:

Men igen... Kan jo godt være, han elsker dig og håber I kan finde sammen igen? Han reagerer så bare ved at date... Vi er alle forskellige... Håber du kommer igennem det så hurtigt som muligt

Tja, han ved jo at jeg er klar på minuttet.
Tak

Anmeld

8. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Bøllemyr skriver:

Det var det eg prøvede men han gik totalt i forsvarsposition og begyndt at angribe mig i stedet og derefter nægte at tale med
Mig:-O

så ville jeg overveje om han overhovedet er værdig nok til at være en del af jeres liv...

Han kommer jo sikkert kravlende når han er færdig med hende...

Anmeld

8. september 2012

Nettemor

Årh altså søde

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Bøllemyr skriver:

Tja, han ved jo at jeg er klar på minuttet.
Tak

Velbekomme. God "bedring" med dig...

Anmeld

8. september 2012

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

så ville jeg overveje om han overhovedet er værdig nok til at være en del af jeres liv...

Han kommer jo sikkert kravlende når han er færdig med hende...

Tror du søde?

Han er jo nok ikke det værd. Årh det er så svært

Anmeld

8. september 2012

2721

Nettemor skriver:

Årh altså søde

Tak Søde

Anmeld

8. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Bøllemyr skriver:

Tror du søde?

Han er jo nok ikke det værd. Årh det er så svært

Det er jeg bange for...

Tænker bare at hvis han ville jer, så ville han jo kæmpe for jer - for at det skal blive bedre osv. Men han gør det lige modsatte og falder i armene på en ny...

Det er slet ikke fair overfor jer/dig, når han havde givet udtryk for at I ville arbejde for at få det bedre..

Den er svær og du er nød til at lytte til dig selv og dit hjerte, sætte en grænse op for hvad du vil finde dig i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.